Nieuwe categorie electronische fitness accessoires

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:46
Mijn vraag
In de Pricewatch staan verschillende electronische devices vermeld van het merk Wahoo. Ze produceren een aantal fietscomputers met navigatie functie. Deze staan vermeld in de categorie Navigatie.
Daarnaast staan in PW hartslagmeters van Wahoo die nu onterecht in de categorie Smartwatches vermeld staan.
Zoekend in PW staan er nog een aantal andere producten van Wahoo vermeld, maar die staan nog niet in een categorie (ongesorteerd). Het gaat bijvoorbeeld om de Wahoo Kickr Climb. Zie pricewatch unsorted: Wahoo KICKR CLIMB
Dit is een electronisch apparaat dat je plaatst i.p.v het voorwiel van een racefiets. Het wordt gebruikt bij indoor fietsen. Zover ik kan nagaan valt dit apparaat in geen enkele categorie. Zo zijn er nog een aantal producten die Wahoo levert voor indoor fietsen.

Is het mogelijk om een nieuwe categorie aan te maken zodat dergelijke electronische fitness apparatuur in een aparte groep kan worden geplaatst?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
Er zal geen aparte categorie komen voor electronische fitness apparatuur. Deze zullen zoveel mogelijk geplaatst worden onder een van de huidige categorieen.

De categorie smartwatches heette voorheen wearables omdat daar dus ook fitness-trackers in staan. Echter wordt als algemene term nu smartwatches gebruikt. De hartslagmeters van Wahoo meten naast hartslag ook nog calorieen en eventueel slaap. Deze staan dus in de juiste categorie.

De fietscomputer met navigatie lijkt me ook duidelijk dat deze onder navigatie staat. Je kunt daar ook filteren op type navigatie.

De Kickr Climb is een apparaat wat ik persoonlijk niet in de pricewatch zou verwachten.