Ronselen werklui op got

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Stel ik wil een website maar kan er zelf niks van. Ik ken GoT, zit vol halfprofessionele mensen die zoiets misschien wel willen doen voor een ander.
Ok, in PW kan zoiets absoluut niet, hoort niet in dat forum. Maar kan zoiets voortaan eigenlijk niet in de HK? Is de HK daar niet zo'n beetje perfect voor geschikt?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
voor 120,- per uur.... >:)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

nee, dat lijkt me in geen enkel geval nix.

Dit valt niet te beoordelen of wel? Wie zegt dat het ECHT nix oplevert?

Ik zou eens op irc kijken... daar kun je zoiets tussen neus-en-lippen vragen - geen antwoord, geen problemen..

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• witchdoc
chem: maakt het iets uit zelfs al zou het iets opleveren?
't Gebeurd op vrijwillige basis he. user to user.. vriendendienst zeg maar.
Huiskamer was toch ook het door tweaker voor tweaker origineel? Dit lijkt er dan wel helemaal thuis te horen.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

met <html> begin je meestal een pagina, hoeft niet ;)

• witchdoc
hdd: dit kan je zelfs iets ruimer zien dan het maken van websites hoor :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 17:56 schreef poohbeer het volgende:
hdd: dit kan je zelfs iets ruimer zien dan het maken van websites hoor :)
offtopic: met php begin je <?php of <?
<? moet je wel instellen in php.ini

Maar ik ben het er in principe wel mee eens dat je mag ronselen, maar je kan natuurlijk ook gewoon mensen die je zou willen kunnen mailen/icq'n ofzo. (ik krijg 'dagelijks' nieuwbe's op mijn icq...)

• witchdoc
nielz: maar is wel handiger om in de groep te kunnen werpen van "wie wil dit doen?".
Hoef je er niemand mee lastig te vallen, diegene die't nizet willen lezen er over heen, die met intresse lezen en reageren.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah, op zich zou er misschien zelfs wel een apart forum voor kunnen komen, maar het nadeel is dat je dan ook veel grote commerciële bedrijven krijgt die hier komen ronselen en dat hebben we natuurlijk liever niet. Bovendien is het nog best lastig om daar een duidelijke lijn tussen te trekken.

Maar ik vind dat zoiets als wat jij als voorbeeld noemt best zou moeten mogen, alleen is er dus niet echt een duidelijke plaats voor (niet iedereen leest de HK, dus wat werkt ook niet).

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Het lijkt me ook niet echt te gaan werken..

Mensen die nu vaak op GoT zitten enzo en die echt ergens problemen mee hebben cq hulp nodig hebben worden volgens mij altijd wel vooruit geholpen, om nu allemaal mensen te gaan trekken die hier "personeel" zoeken lijkt me niet echt ok.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 18:15 schreef poohbeer het volgende:
nielz: maar is wel handiger om in de groep te kunnen werpen van "wie wil dit doen?".
Hoef je er niemand mee lastig te vallen, diegene die't nizet willen lezen er over heen, die met intresse lezen en reageren.
Strak plan... nieuw forumpje d'r bij en hoppa!

Wat ik me afvraag.... zou GoT dan niet te commercieel ingesteld zijn... ik bedoel... het kan natuurlijk zijn dat men in andere fora zegt: "bel me maar op voor een afspraak à fl. 125,- per uur, dan leg ik het je uit".

Maar van de andere kant kun je er best een soort IT-marktplaats van maken ja...

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

pleur gewoon in p&w of w&g, ziet vanzelf wel wat er gebeurt, modjes zijn op de hoogte ;)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op maandag 30 juli 2001 18:26 schreef hdd het volgende:
pleur gewoon in p&w of w&g, ziet vanzelf wel wat er gebeurt, modjes zijn op de hoogte ;)
Ik denk dat je snel slotjes gaat zien dan...

Verwijderd

Die sluiten het dan direct weer neem ik aan..

GoT is ook geen monsterboard..
Misschien wel een idee om het erbij te doen, maar daar moet de crew zich maar over buigen..

• witchdoc
Op maandag 30 juli 2001 18:26 schreef hdd het volgende:
hehe, chem (tijdelijk mod van pw) heeft al uitdrukkelijk gezegd dat het daar ZEKER niet thuishoort. Geef'k hem 100% gelijk in ook trouwens, maar HK moet kunnen lijkt mij.. misschien zelfs SG.

Appart forum voor zo'n dingen werkt niet. Als je al veel verzoekjes gaat krijgen gaat niemand het nog willen doen, tenzij tegen betaling, en daar wil t/net niks van doen hebben.. is al eerder discussie over geweest.

• Hoicks
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Vacaturebankje beginnen voor it related banen. Dan elk bedrijf die mensen wil ronselen vet laten betalen om de database op geschikt 'personeel' te doorzoeken.

Commerciële inslag en het past op zich ook nog wel bij tweakers.net

Ik wil wel een banner onder die vacaturebank in ruil voor dit idee >:)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14
Op maandag 30 juli 2001 22:20 schreef Hoicks het volgende:
Ik wil wel een banner onder die vacaturebank in ruil voor dit idee >:)
te laat, het is al eerder bedacht en inmiddels in ontwikkeling heb ik ergens opgevangen :)

We spend our years as a tale that is told

• Hoicks
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Op maandag 30 juli 2001 22:30 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

te laat, het is al eerder bedacht en inmiddels in ontwikkeling heb ik ergens opgevangen :)
Damn! Ik kom ook altijd te laat met m'n ideeën :(

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• witchdoc
geen crewinput over het in HK kunnen van dit?!
Crew genoeg toch?!
Pagina: 1