Foto's op iCloud zetten duurt erg lang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-04 14:57
Beste Tweakeraars,

Ik wilde graag mijn vakantie foto's op mijn windows PC zetten. Er vandaag voor gekozen om meer iCloud te nemen. Ik heb nu 50GB.

Nadat ik het heb betaald had ik verwacht toch wel redelijk snel mijn foto's te zien in de cloud (het gaat om 26GB, inclusief video's). Dit is echter niet zo, ik wacht al een uur of 4 maar mijn iCloud is nog steeds maar 4.2gb vol.

Ik heb alles ingesteld (zover ik weet) dat hij mijn foto's op de cloud moet gooien, maar er zit totaal geen gang in. Doe ik wat fout of hoort dit zo lang te duren?

https://www.mupload.nl/img/xzoti8wpz6.53.52.jpeg
https://www.mupload.nl/img/7ouakktt.53.00.jpeg

Plaatjes als link gedaan, ze zijn erg groot. Als ik ze kleiner maak worden ze zwart

Bedankt alvast.

Als het echt zo lang duurt zet ik vannacht mijn telefoon niet op de vliegtuigmodus. Maar hoe gaat dat dan in de toekomst. Stel ik ga naar een concert en film daar 15 minuten. Zal toch niet zo gigantisch lang moeten duren elke keer?

Edit:
Zal je altijd zien, ben je hele tijd aan het googelen en nu vind ik het ineens.
Ga op een iPhone, iPad of iPod touch naar 'Instellingen' > '[uw naam]' > 'iCloud' > 'Foto's'. U kunt ook de Foto's-app openen, naar het tabblad 'Foto's' gaan en naar de onderkant van het scherm scrollen.
Zal vannacht mijn telefoon aan laten. Dan zal mrogen alles er denk ik op staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Canon_nl3 op 23-09-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 19:49
iCloud sync heeft geen prioriteit voor iOS. Beste omstandigheden zijn WiFi, aan de oplader en vergrendeld (dus: 's nachts). Als je je apparaat gebruikt komt t op een laag pitje te staan...

geef het gewoon wat tijd :) Een goede, stabiele WiFi helpt ook.

(waarom zet je 's nachts de vliegtuigmodus aan?)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43
Wat @Geronimous zegt. Plus dat je afhankelijk bent van de snelheid van je internet. Als je geen glasvezel hebt, is dat vrijwel zeker de begrenzende factor.