Recentelijk heb ik een aantal Quad speakers+apparaten geërfd. Ze hebben de afgelopen 4 jaar ingepakt te staan, en de jaren daarvoor hebben ze zeer onregelmatig aangestaan. De laatste keer dat ze aanstonden werkte het alles.
Het liefst zou ik ze eens willen laten nakijken en indien nodig een onderhoudsbeurt geven. Hoewel ik verwacht dat ze straks ook weer werken, wil ik graag dat ze nog vele jaren meegaan.
Hebben mensen hier ervaring met specifieke revisiebedrijven? Als ik google kom ik er sporadisch wat tegen, maar ik zou me rustiger voelen als ik ze naar een plek breng waar mensen goede ervaringen hebben.
Hebben jullie verder een idee wat een revisie zou kunnen kosten?
Het gaat om de volgende apparaten:
2x Quad 57 (Serienummer 45431 en onbekend)
Quad 33 (deze is al omgebouwd zodat er een CD speler op aangesloten kan worden)
Quad 405
Edit: inruilen of nieuwe kopen etc wil ik niet, ze hebben een grote emotionele waarde
Het liefst zou ik ze eens willen laten nakijken en indien nodig een onderhoudsbeurt geven. Hoewel ik verwacht dat ze straks ook weer werken, wil ik graag dat ze nog vele jaren meegaan.
Hebben mensen hier ervaring met specifieke revisiebedrijven? Als ik google kom ik er sporadisch wat tegen, maar ik zou me rustiger voelen als ik ze naar een plek breng waar mensen goede ervaringen hebben.
Hebben jullie verder een idee wat een revisie zou kunnen kosten?
Het gaat om de volgende apparaten:
2x Quad 57 (Serienummer 45431 en onbekend)
Quad 33 (deze is al omgebouwd zodat er een CD speler op aangesloten kan worden)
Quad 405
Edit: inruilen of nieuwe kopen etc wil ik niet, ze hebben een grote emotionele waarde
[ Voor 5% gewijzigd door Basekid op 23-09-2019 15:45 ]