Foutje in aantallen bij merken

Pagina: 1
Acties:

• TimoDimo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 12:13
Met dit filter:

categorie: Monitoren

staat in de lijst bij alle merken overal 10, waar volgens mij 0 hoort te staan.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hmmm, eerder stonden er bij elke optie het totaal aantal resterende producten, nu staat dat enkel nog bij de opties die sowieso niets doen. Dat klopt niet.

Ik schop dit topic naar de devvers. :)

Pricewatch => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dirk schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:33:
Hmmm, eerder stonden er bij elke optie het totaal aantal resterende producten, nu staat dat enkel nog bij de opties die sowieso niets doen. Dat klopt niet.
Hmmja.
Dell komt in zijn lijstje niet voor, dus als je Dell ook 'uitsluit' blijven er nog steeds 10 resultaten, dus dat klopt. Maar bij AOC blijven er 8 over na aanklikken, nu laat ie min of meer zien zien dat er 2 af gaan. Maar dat is inconsistent met de andere filters.

Helaas is die code vrij complex en werken merken technisch gezien net even anders dan de rest. Bovendien werkt het toch niet zoals ongeveer de helft van de gebruikers verwacht (gezien dit topic, waarbij @TimoDimo verwachtte dat er 0 bij Dell had moeten staan)... Dus zolang we daar geen betere oplossing voor hebben, voel ik er eigenlijk niets voor om deze bug te fixen :/

En ik zou ook niet weten of we wel ooit een betere oplossing voor die weergave kunnen bedenken, want iedere oplossing die tot nog toe is besproken had wel weer nieuwe nadelen; het werd bijvoorbeeld (nog) minder intuïtief of werkte niet (duidelijker) in sommige scenario's (zoals "niet een combinatie van of's") of ...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Deze melding is iig eerder gedaan relatief kort geleden (kan ergens vorig jaar zijn geweest). Maar toen ging het over een 'wel' filter ipv een 'niet' filter. Ik weet niet meer zeker of het nou om merken ging, of een bepaalde specificatie, maar er stond iig het huidig aantal resultaten bij de opties die geen wijziging deden en de delta bij wat wel zou veranderen.

Het principe is ook erg lastig. Want wil je nou altijd laten zien hoeveel het zou veranderen, of hoeveel er over blijven dan wel weg gaan? Als ik 't goed heb, was er geopperd om bij geen wijziging een - te tonen, maar dat kon dan ook weer verwarring scheppen. De opties verbergen en tonen wanneer er iets invloed heeft, is ook geen oplossing ivm verwarring waar een optie is gebleven, net als de volgorde van de keuzes aanpassen.

Commandline FTW | Tweakt met mate