Toon posts:

Pins in Maps iOS13

Pagina: 1
Acties:

• ironic6925
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 02-12 09:02
Ik gebruik de pins in Apple Maps veel bij stedentrips. Zo kan ik snel op een kaart zien waar ik nog heen wil. Ik geef deze pins graag een eigen naam. In iOS 12 ging dat prima. Met de komst van iOS 13 helaas en onverwacht een stuk minder. Maps geeft nu namelijk zelf vaak al een naam aan een pin en die is soms wel en soms niet te wijzigen. Heel onhandig, zeker als de locatie “marked location” blijft heten.

Heeft er iemand een idee hoe dit zit? Waarom is de ene locatie te hernoemen en de andere niet?

Ik zou echt onwijs geholpen zijn als ik dit euvel helder krijg dus alvast mijn dank!

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:23
Was voor mij de eerste keer ook even zoeken. Beetje omslachtiger, maar als je de locatie opent en kiest voor “Add to...” kun je hem toevoegen aan een collection. Bij het opslaan krijg je een keuze om de locatie een custom naam te geven.

• ironic6925
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 02-12 09:02
Dat is dus het ding. Soms krijg ik die optie en soms noemt hij de pin zelf zoals de straat heet en soms “dropped pin”.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee