Toon posts:

Algemene beoordeling Shopreview

Pagina: 1
Acties:

• 3raser
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:50

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Ik merk op dat tijdens het schrijven van een shopreview de eerste vraag is om de "Algemene beoordeling" te geven. Ik vind dit een verkeerde omschrijving en dat zie je terug in veel shopreviews. Het is namelijk geen algemene beoordeling maar een beoordeling over het bestelproces. Deze beoordeling wordt nu vaak ten onrechte gebruikt om een globale beoordeling te geven over de gehele ervaring met de shop. Dingen als contact met de klantenservice of rma procedures horen daarin helemaal niet thuis.

Ik vraag me daarom af of het nodig is die "Algemene beoordeling" een andere benaming te geven. Misschien zoiets als "Bestelproces" of "Order plaatsing".

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:14

Mooijekind

Manager Product Content
Dit veld is niet alleen voor het bestelproces maar juist ook voor het algemene gebruik van de website. Kun je de producten makkelijk zoeken en vinden , worden de prijzen volledig en goed getoond, kon je makkelijk betalen. Vandaar deze naam.

De ene gebruiker zal het wel algemeen invullen en een andere gebruiker zal zich beperken tot het bestelproces. Daar is elke gebruiker vrij in.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:40

PcDealer

HP ftw \o/

@3raser Zie ook PcDealer in "[ShR] Meldingen Shopreview - deel 5" en verder en als je veel zin hebt om te lezen ook eerder.

[Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 24-09-2019 15:40]

LinkedIn WoT Cash Converter

• 3raser
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:50

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
@Mooijekind Dat begrijp ik. Maar zoals ik ook al aan gaf wordt deze soms iets te algemeen ingevuld. Om maar even een voorbeeld te noemen: https://tweakers.net/shopreview/permalink/297470/
Dat volledige verhaal gaat over de klantenservice. Hij vertelt het zelfs tijdens zijn inleiding dat het over de klantenservice gaat. Maar omdat deze gebruiker blijkbaar het bestelproces niet wil beoordelen maar toch een slechte beoordeling uit wil delen (frustratie?). En dit zie je veel vaker. Vooral bij negatieve reviews. Men heeft de neiging om graag een negatieve "Algemene" beoordeling te geven i.p.v. alleen de klantenservice af te rekenen op hun slechte gedrag.

Nu kun je natuurlijk alle reviews gaan reviewen en er een modje op af sturen maar misschien moet het algemene gedeelte gewoon iets anders worden aangepakt?

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:40

PcDealer

HP ftw \o/

3raser schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:07:
@Mooijekind Dat begrijp ik. Maar zoals ik ook al aan gaf wordt deze soms iets te algemeen ingevuld. Om maar even een voorbeeld te noemen: https://tweakers.net/shopreview/permalink/297470/
Dat volledige verhaal gaat over de klantenservice. Hij vertelt het zelfs tijdens zijn inleiding dat het over de klantenservice gaat.
De verzending was kennelijk wel goed bevonden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee