Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-06 13:09
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die van de OP 7 Pro over zijn gestapt naar de P30 Pro.

Ik heb al jaren een OP maar mis toch een aantal dingen: Draadloos opladen, goede camera, IP rating, goede accu.

Daarnaast ga ik wel het 90hz scherm en de zo goed als stock android missen denk ik.

Dus ik vroeg mij af of er mensen zijn die van OP overgestapt zijn naar Huawei en wat jullie ervaringen zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@KeesDG72 dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND Naar ATT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-04 16:42
beetje clichématige topic... Zijn mensen echt zo gek om een OP 7 Pro weg te doen voor een iets betere camera. Kijk naar de foto's die je neemt, zijn die zo belangrijk ? (kan natuurlijk wel hoor, heb ik niet gezegd)
Het enige verschil is de camera. De software vind ik een beetje ontgoochelend. Een beetje een rommeltje vergeleken met Oneplus OS en One UI, ik heb de beide gehad in de laatste paar jaar.
Draadloos laden gaat half zo snel als je kabel bij de P30 daarom gebruik ik het nooit en heb nochtans een oude draadloze lader liggen (een 15W lader dus ong 2.5 trager om correct te zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

KeesDG72 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:36:
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die van de OP 7 Pro over zijn gestapt naar de P30 Pro.

Ik heb al jaren een OP maar mis toch een aantal dingen: Draadloos opladen, goede camera, IP rating, goede accu.

Daarnaast ga ik wel het 90hz scherm en de zo goed als stock android missen denk ik.

Dus ik vroeg mij af of er mensen zijn die van OP overgestapt zijn naar Huawei en wat jullie ervaringen zijn.
Ik denk niet dat je iemand kunt vinden die net een OP 7 pro heeft gekocht en nu naar P30 pro gaat.
(OP7 is nog nog maar net een paar maand verkrijgbaar)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-06 13:09
Ik heb gisteren zelf de p30 pro besteld op internet en heb hem vanmiddag binnen gehad. Hij letterlijk 30 minuten uit de doos geweest, wat een onoverzichtelijke software. De Android van OP is een verademing vergeleken met de Huawei Android. Nu nog meer lol van de oneplus :)