Bol.com tweedehands

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik werd net blij gemaakt met een dode mus: een product (hue go) op bol.com maar dan tweedehands. Op zich prima dat het verkocht wOrdt, maar een beetje misleidend in de pricewatch.
Kan er geen tweedehands/-kans optie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
iAmRenzo schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:16:
[...]

Oké... maar waar zet ik het dan uit?
Niet (vooralsnog). Maar dit heeft dan ook niets te maken met waar @Groentjuh naar verwijst want die items zijn duidelijk aangegeven. Dit is gewoon een foute koppeling vanuit Bol.com, je kunt in ieder geval met de cursor boven de totaalprijs gaan hangen en dan "Onjuiste prijs melden".

@Glaanie Kan er misschien nog wat zinnigers over zeggen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-09-2019 20:13 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:12:
Niet (vooralsnog). Maar dit heeft dan ook niets te maken met waar @Groentjuh naar verwijst want die items zijn duidelijk aangegeven. Dit is gewoon een foute koppeling vanuit Bol.com, je kunt in ieder geval met de cursor boven de totaalprijs gaan hangen en dan "Onjuiste prijs melden".

@Glaanie Kan er misschien nog wat zinnigers over zeggen. :P
Ah. De flikkers van Bol.com (het gebeurt nogal eens, en dat voor een flinke hand vol meldingen). Want in de notificatie mail van Tweakers staat niks... Nu weet ik het, dus als er bol.com staat dan weet je dat het niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hmm.. Misschien heb ik je TS niet goed gelezen. Kreeg je van Tweakers uit een melding dat het artikel onder de door jou ingestelde prijs was gekomen en stond het in de pricewatch als nieuw artikel of stond het in de pricewatch als refurbished?

Bij pricewatch: Apple iPhone 8 64GB Zwart zie je bijvoorbeeld bovenaan "Refurbished (13)" staan, als het artikel daar in stond (maar dan bij die Hue Go) dan was het dus geen fout van Bol.com maar is het dus gewoon eigenlijk vervelend dat je ook nog meldingen van Tweakers krijgt over refurbished artikelen. Als het artikel in de normale lijst stond was het dus wel een fout van Bol.com.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:08
pricewatch: Philips Hue Go stond gisteren als nieuw op de pricewatch bij bol.com voor een lagere prijs. Bij doorklikken bleek dat het alleen tweedehands was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:08
Je kunt wellicht tot het zover is iets met het userscript doen van deze post.
Cerberus_tm in "Feature: shops blacklisten"

Bijvoorbeeld Bol.com blacklisten.

• iAR
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:32:
Hmm.. Misschien heb ik je TS niet goed gelezen. Kreeg je van Tweakers uit een melding dat het artikel onder de door jou ingestelde prijs was gekomen en stond het in de pricewatch als nieuw artikel of stond het in de pricewatch als refurbished?
Klopt.
Ik weet niet hoe het in de pricewatch stond. Ik zag bol.com en toen ben ik weer weggegaan (maar dat moest tweedehands zijn, het was ver onder de goedkoopste).
Pagina: 1