"en een andere download" inline plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 16:51
Wanneer er in een nieuws headline precies twee nieuwe downloads zijn, staat de eerste voluit in die headline en de tweede vernoemd als "en een andere download". In plaats daarvan, als er precies twee zijn, zou je die prima beide kunnen noemen en pas overgaan op een drop down lijst als er meer dan twee zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BQSFtln.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:08

ikloon

Product Owner
Op zich snap ik wat je bedoelt. Op de mobiele weergave kan dat echter een probleem worden als de download namen langer zijn dan in je voorbeeld. Dan zouden we dit specifiek moeten maken voor de desktopview en dat gaan we vooralsnog niet doen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@ikloon Kun je bij een te lange naam op de mobiele weergave de naam dan niet iets inkorten en ... op het weggeknipte deel zetten? Of het versienummer weglaten, dat scheelt dan al wat.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:08

ikloon

Product Owner
@Raven Dat kan, maar vind ik ook niet de gewenste oplossing. We laten het voorlopig even zoals het is.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ok.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarom dan niet onafhankelijk per item ?
nu lijkt Sumo belangrijker dan "de andere" ( apache open office )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 16:51
@ikloon als ik momenteel kijk naar de lengte van de titels van nieuws items, dan is de titel van het software downloads item een van de kortste titels op de pagina, dus ik vind je argument dat het in de mobile view mogelijk niet zou passen niet heel sterk: je moet daar voor heel veel andere titels ook een goede oplossing voor bedenken. Ik zou daar nog wat statistiek tegenaan kunnen gooien over de gemiddelde lengte van een download naam vs het woord "een andere download" (veel van de huidige software in de lijst is kort of ongeveer van dezelfde lengte) plus, zoals @Raven zegt het versienummer weglaten is ook nog een (wat mij betreft) goede optie (dat komt wel terug als je erop clickt, die nummers zeggen de gemiddelde kijker toch niks. Maar ook prima als je er niks aan wilt doen.
Pagina: 1