hansR schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:38:
[...]
Als je bedoeld dat ik grote buffers heb: echt niet. Je krijgt max 100 WU’s per GPU. In mijn geval is dat dus een totaal van 300. Met een snelheid van ruim 20 WU per uur, is dat een buffer van minder dan 15 uur.
Er zit 15 uur en 6 min verschil in returntijd. Ook de verwerkingstijd scheelt nog eens ruim 9 minuten. Dus ik moet deze WU iets later hebben gekregen dan Rob als hij elke WU meteen verwerkt. Dat kan alleen als je de buffer op verschrikkelijk klein heb staan. Dan loop je het risico dat je ‘zonder’ komt te zitten. Niet handig bij een Challenge.
Correct me in i’m wrong
Ben wel enorm blij met deze ‘kers op de taart’!!!

Wil je 1e zijn dan is 100 WU's per GPUecht een gigantische buffer.
Primegrid is wel stabiel dus zonder zitten komt bijna nooit voor. Dan heb je aan een buffer van 1 uur ook wel genoeg. Bij challenges is er nooit onderhoud, dus je kan hooguit te maken krijgen met een crash van een server of je eigen internet moet er uit knallen.
Je hebt nu een buffer van 10 uur per GPU? Je krijgt natuurlijk een totaal van 300, dus inderdaad ruim 15 uur aan units.
Begrijp me niet verkeerd, maar zoals gezegd, wil je eerste vinder zijn van een prime dan zijn die buffers gewoon te groot.
Ik had ook buffer op 100 staan hoor, daar niet van. Maar heb dat wel even aangepast. Heb nu 3 units ofzo op voorraad, genoeg voor een half uurtje.
Anyway, het is wel heel gaaf dat je gewoon de eerste AP27 hebt gevonden.
[
Voor 9% gewijzigd door
Arjant2 op 25-09-2019 10:54
]