Iets wat mij is opgevallen is dat er geen echte custom painted computers op Tweakers zijn. Ik vroeg me dus af: Is dit er omdat, daar puur geen vraag naar is of omdat het aanbod gewoon heel laag is. Ik ben namelijk geintresseerd om dit te doen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem moet Game bestendig zijn voor de komende paar jaar en video's renderen moet zeker lukken
Wat mag het systeem gaan kosten?
[1000 Euro is een mooi bedrag of net iets er boven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Up to date hardware, Moederbord die 8 en 9 gen support, zodat mensen lang vooruit kunnen, krachtig genoege videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee alleen betrouwbare merken
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn eerste vraag beantwoorden en eventuele opmerkingen. Is er interesse naar Custom Painted PC's. Ik heb het hier niet over ''deze zwarte case blauw spuiten'', maar echt verf effect en het een echt unique case maken
Als dit op de verkeerde forum staat dan hoor ik dat heel graag en zou ik graag verzoekt willen worden naar de juiste
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem moet Game bestendig zijn voor de komende paar jaar en video's renderen moet zeker lukken
Wat mag het systeem gaan kosten?
[1000 Euro is een mooi bedrag of net iets er boven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Up to date hardware, Moederbord die 8 en 9 gen support, zodat mensen lang vooruit kunnen, krachtig genoege videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee alleen betrouwbare merken
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn eerste vraag beantwoorden en eventuele opmerkingen. Is er interesse naar Custom Painted PC's. Ik heb het hier niet over ''deze zwarte case blauw spuiten'', maar echt verf effect en het een echt unique case maken
Als dit op de verkeerde forum staat dan hoor ik dat heel graag en zou ik graag verzoekt willen worden naar de juiste
Alvast bedankt