Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SATA psu power cable

Pagina: 1
Acties:

• St!no
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-09-2019
Hi guys,

ik ben op zoek naar een 6pin naar 3 maal 15pin SATA stroom connector kabel, zoals in de foto hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/2VwAAOSw6n5XrdaT/s-l1600.jpg

Ik vind deze wel op amerikaanse Amazon en Ebay maar verzendingskosten zijn uiteraard gestoord voor een simpele kabel.

Weet iemand of deze niet ergens in België/Nederland/Duitsland/..... te bestellen zijn? Voorlopig vind ik enkel 6pin naar 1 of 2 15pin SATA connectors van 15cm lang, wat dus niet eens te gebruiken valt.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik een OCZ modulaire voeding gekregen heb waarvan de SATA stroomkabels ontbreken en ik dacht dit soort kabel gemakkelijk te vinden, niet dus :/

Thanks

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:29
Welk type OCZ voeding? (overigens zijn er maar erg weinig OCZ voeding die nog bruikbaar zijn. Bij de meeste is het door leeftijd en brakke kwaliteit niet aan te raden om nog te gebruiken omdat spanningsstabiliteit en ripplefiltering te wensen over laat)

Connectors aan de voedingzijde zijn merkspecifiek. Als je daar een random kabel in drukt krijg je kortsluiting.

• St!no
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-09-2019
Uszka schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:38:
Welk type OCZ voeding? (overigens zijn er maar erg weinig OCZ voeding die nog bruikbaar zijn. Bij de meeste is het door leeftijd en brakke kwaliteit niet aan te raden om nog te gebruiken omdat spanningsstabiliteit en ripplefiltering te wensen over laat)

Connectors aan de voedingzijde zijn merkspecifiek. Als je daar een random kabel in drukt krijg je kortsluiting.
OCZ ModXStream Pro 700W 80Plus.

leek mij nog een degelijke voeding en ik heb 1 bijhorende SATA power kabel maar zou nog een 2de nodig hebben om in een ander gedeelte van mijn case te geraken.
Wat ik wel nog heb is een originele PSU stroomkabel met 3 molex connectors, ik zou uiteindelijk wel molex naar sata power adapters kunnen gebruiken om die 1 of 2 devices nog stroom te kunnen geven.

• Uszka
St!no schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:24:
OCZ ModXStream Pro 700W 80Plus.

leek mij nog een degelijke voeding
Dat is het nooit geweest, ook niet toen die nieuw was.
ik zou uiteindelijk wel molex naar sata power adapters kunnen gebruiken om die 1 of 2 devices nog stroom te kunnen geven.
Dat is een mogelijkheid.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:17

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Uszka schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:38:

Groten deels klopt dit, soms zijn er echter voedingen die type kabels delen, en die je dus gewoon cross platform kan gebruiken.

Je moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat het de zelfde kabels zijn >:)

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• Uszka
REC caps en een sleevebearing fan zijn niet bepaald degelijk. Kan mij een review van HardOCP herinneren waarbij 2 exemplaren faalden alleen lijkt die review niet meer online. OCZ voedingen zijn in het algemeen erg matig van kwaliteit, een enkele uitzondering als de ZS daar gelaten. Maar goed, jouw vertel ik daar niets nieuws mee denk ik.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Uszka schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:47:
[...]

REC caps en een sleevebearing fan zijn niet bepaald degelijk. Kan mij een review van HardOCP herinneren waarbij 2 exemplaren faalden alleen lijkt die review niet meer online. OCZ voedingen zijn in het algemeen erg matig van kwaliteit, een enkele uitzondering als de ZS daar gelaten. Maar goed, jouw vertel ik daar niets nieuws mee denk ik.
Het was in die tijd wel degelijk een degelijke voeding. Het was zeker niet iets bijzonders, maar slecht was de serie niet. OCZ StealthXStream welke gebruik maakt van het FSP Epsilon platform was kwalitatief echt stukken minder.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1