Toon posts:

Win2K Tweak programs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag deze hebben om mijn DMA aan te zetten...
Heb al de search gebruikt maar ik denk om domme vragen te vermijden stel ik maar deze algemene vraag :)
Iemand die zoon programma heeft?!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Xteq setup ofzo

http://www.xteq.com ofzo

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eh, DMA kun je toch gewoon in je hardware manager instellen /ofzo?
Of computer management ofzo (zit nu niet op een w2k bak :Y)) :).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 17:19 schreef Bulldog het volgende:
Eh, DMA kun je toch gewoon in je hardware manager instellen /ofzo?
Of computer management ofzo (zit nu niet op een w2k bak :Y)) :).
I know, maar heb problemen met win2K btw
Nadat ik het SP2 geinstalleerd heb geeft hij mij trouwens een vaag blauw scherm met inaccessible bootdivice! En moet ik Win2k herinstalleren... iemand die daar iets vanaf weet btw? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 17:19 schreef EquiNox het volgende:
Xteq setup ofzo

http://www.xteq.com ofzo
Ik kan het vakje DMA niet aanvinken... heleup!
Ik heb DMA altijd gebruikt in win98 :?

Verwijderd

Topicstarter
anybody? :(

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 15:53
Op maandag 30 juli 2001 17:22 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

Nadat ik het SP2 geinstalleerd heb geeft hij mij trouwens een vaag blauw scherm met inaccessible bootdivice! En moet ik Win2k herinstalleren... iemand die daar iets vanaf weet btw? ;)
Die melding krijg ik ook als ik W2K installeer en vergeet om op F6 te drukken zodat ik mijn Promise Fastrak drivers kan installeren |:(
Misschien vern**kt SP2 je HD drivers wel... dan kun je met de ERD booten en met de HD controller drivers op een flop de goeie drivers weer installeren! ;)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 18:30 schreef TeknoGecko het volgende:

[..]

Die melding krijg ik ook als ik W2K installeer en vergeet om op F6 te drukken zodat ik mijn Promise Fastrak drivers kan installeren |:(
Misschien vern**kt SP2 je HD drivers wel... dan kun je met de ERD booten en met de HD controller drivers op een flop de goeie drivers weer installeren! ;)
INACCESIBLE_BOOT_DEVICE komt inderdaad doordat de driver voor je SCSI of ATA100 ontbreekt, dat heeft verder niets met de SP2 update te maken, ik denk dat dr al een ander instabieletje in was geslopen.... Overigens is de INACC.... wel te herstellen d.m.v. de recovery disc en de win2k CD en de driver disc. Heb je ze alle drie? :P

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 17:22 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

Heb je een MAXTOR HD >:) Zo ja, geen servicepacks gebruiken. Deze werken namelijk niet op een MAXTOR

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 18:42 schreef AMADEUZ het volgende:

[..]

Heb je een MAXTOR HD >:) Zo ja, geen servicepacks gebruiken. Deze werken namelijk niet op een MAXTOR
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH :)
hopelijk ben je aan het zeveren! :)
Weet niemand nu hoe ik dma kan aanvinken... want ehm traaaaaag :)

Verwijderd

rechter muisklik op My Computer / Manage / Device Manager / Primary IDE Channel / Advanced Properties.
Dat is op mijn ASUS A7V (bios 1008 final) onder W2000 pro met SP2 en een 3.2Gb Maxtor!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 17:16 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Ik zou graag deze hebben om mijn DMA aan te zetten...
Van http://www.pureperformance.com/

Enable UDMA66.reg
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000]
"EnableUDMA66"=dword:00000001

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:01 schreef cartman het volgende:

[..]

Van http://www.pureperformance.com/

Enable UDMA66.reg
[..]
hey,
ik zit dus met exact hetzelfde probleem en ik heb zonet m'n regedit geopend op zoek naar de key die je zegt en die value staat op 1, maar in m'n device manager blijft ie hardekkig volhouden dat m'n schijf op PIO mode staat, m'n CD-ROM staat wel op UDMA.
Iemand nog ideeen?

Kheb een Seagate Barracuda II op een KT7 met 4in1 v4.32 drivers.
Pagina: 1