Woocommerce knop in winkelmand / meer informatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannekevd87
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 29-07-2020
Goedemiddag,

Ik heb een vraag. Wij bezitten een webshop waarbij we (voornamelijk) digitale bestanden verkopen. We werken met woocommerce en ik heb alle producten op dezelfde manier ingevoerd.

*spam*

Nu is het zo dat bij één van de producten, de muziekbingo, geen knop met 'in winkelmand' wordt weergegeven. Op de algemene pagina verschijnt een knop met 'meer informatie', en als je daarop klikt krijg je ook geen mogelijkheid om het product aan je winkelmand toe te voegen. Dit product is achter de schermen, net als alle andere producten, aangevinkt als 'simpel product' waarbij ook een vinkje is geplaatst bij 'virtueel' en 'downloadbaar'.

Heeft iemand enig idee wat hier verkeerd gaat en hoe we dat aan kunnen passen?

Bij voorbaat dank voor het meedenken! Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het graag.

M.v.g.
Janneke

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 07-01-2020 16:52 ]

Beste antwoord (via Jannekevd87 op 22-09-2019 20:33)

• peteroff
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb je al de "WooCommerce System Status Report" bekeken op fouten?
Admin > WooCommerce > Status (tab:Logs)

@Jannekevd87 Ik denk dat het '&' teken in de titel, roet in het eten gooit. Ik zie In de broncode, dat de zogenaamde ampersand niet overal goed wordt geparsed.

[ Voor 47% gewijzigd door peteroff op 22-09-2019 19:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peteroff
  • Niet online
Probeer het product 'muziekbingo' eens opnieuw te posten met dezelfde opties als de andere producten.
Op één of andere manier (door verkeerde product setting's) is het product niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spierenburg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09-2024
De titels van producten verspringen ook.

Zet dit is in de "Extra CSS":

.woocommerce ul.products li.product h2 {
line-height: 2.5ex;
height: 7.5ex;
overflow: hidden;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannekevd87
@peteroff Daar had ik al naar gekeken. Instellingen zijn hetzelfde als alle andere (digitale) producten. Begrijp daarom ook niet waarom deze niet 'te koop' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannekevd87
@Spierenburg Gedaan (Y). Volgens mij is het nu beter, maar ik weet niet waar jij het zag verspringen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• peteroff
  • Niet online
Heb je al de "WooCommerce System Status Report" bekeken op fouten?
Admin > WooCommerce > Status (tab:Logs)

@Jannekevd87 Ik denk dat het '&' teken in de titel, roet in het eten gooit. Ik zie In de broncode, dat de zogenaamde ampersand niet overal goed wordt geparsed.

[ Voor 47% gewijzigd door peteroff op 22-09-2019 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jannekevd87
@peteroff Oh, super! Dat '&' teken was inderdaad de boosdoener. Hij doet het nu. Heel erg bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peteroff
  • Niet online
@Jannekevd87
Nog even iets anders Janneke.
Je website is dramatisch langzaam! (Zo’n 3 tot 4 Seconden laadtijd)
In Pagespeed heb je een cijfer 0 tot 19.
Als je navigeert naar: Admin > WooCommerce > Status, dan zie je daar waarschijnlijk ook niet zoveel groene vinkjes. Het lijkt wel of de site in developers mode staat. Ik heb zelf haast geen ervaring met Wordpress maar een aantal Template-compilation/cache/compress instellingen staan (nog) niet goed. ;)

Update: Ik merk dat je dit reeds hebt aangepast: de laadtijd is nu redelijk acceptabel. (y)

[ Voor 7% gewijzigd door peteroff op 22-09-2019 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannekevd87
@peteroff Ja ik ben n.a.v. je berichtje meteen gaan kijken. Dank, zie inderdaad dat ik hier en daar (nog steeds) wel wat kan aanpassen, maar het is nu al beter dan het was. Nogmaals dank! Zie overigens wel dat laadtijd op mobiel veel slechter is dan op desktop. Ik ga er nog even naar kijken :)
Pagina: 1