Batterij vervangen bij premium resellers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:00
Hallo, mijn iPhone 7 zijn batterij gaat er nu toch stilaan op achter uit. Ik zou hem de batterij dan graag vervangen. Ik heb al gelezen dat Apple dit doet voor 55 euro. De Apple store is nu wel een beetje verder van huis maar heb in de buurt een premium resseler. Mijn vraag is nu: is dit dan ongeveer dezelfde prijs en maken ze gebruik van originele onderdelen?
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als het Apple Authorized is, dan krijgen zij inderdaad originele onderdelen. :)
De prijs durf ik niet te zeggen overigens. Ik weet nog dat met de accuvervanging voor €29 vorig jaar, dat Amac €39,95 vroeg voor dezelfde reparatie. Als dat altijd de trend is (dat ze een tientje extra vragen), dan kan je misschien net zo goed de extra fee betalen om Apple hem bij je thuis te laten komen ophalen en weer netjes af komt leveren... Ook als je meer dan €10 reiskosten en/of tijd kwijt bent aan het langsgaan bij die shop is dat misschien een voordeligere optie. Apple vraagt er, vanuit m'n hoofd €12,55 voor; dan komt UPS hem ophalen op een dag en tijdstip naar keuze en zodra ie gefixt is komt ie naar je terug. Ging hier iets van 4 dagen overheen, wat best netjes was gezien het ding naar Tsjechië was verkast.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vergeet niet dat Apple niet beslist hoeft te leven van reparaties, Premium Resellers moeten er wél van leven. Van €29 voor een batterijwissel, wat ook tijd kost, kan een rebelleer niet leven.