ik zit met een probleem ik heb borderlands 3 gekocht in de hoop dat ik het kon spelen maar kan het nu echt net runnen op low instellingen. dus het wordt weer is tijd om mijn pc te upgraden alleen heb ik amper verstand van pc onderdelen. ik heb zelf het een en ander geprobeerd uit te zoeken maar kwam er nou niet echt uit.
videokaart: Geforce GTX 970
processor: Intel core i5-4440 cpu 3,10GHz
ik kwam er achter dat het mogelijk is om een zo geheten bottleneck te krijgen wat voor minderen performance zorgt als ik het goed heb en zag op een bottleneck calculator dat dit bij mij 25% was.
dus ik ben nu benieuwd wat het best is om nieuw te kopen om games weer goed te runnen.
een nieuw moederboard (ivm cpu socket) koeler en nieuwe processor
of een nieuwe videokaart
of zijn ze nu allebei al zo slecht dat ik toch er aan moet gaan geloven en allebei vernieuwen?
ik wil eigelijk max 800 euro uitgeven en dan weer alles goed kunnen runnen maar ik weet niet of dat te optimistisch is?
hoop dat mijn vraag zo een beetje duidelijk is en alvast heel erg bedankt!
videokaart: Geforce GTX 970
processor: Intel core i5-4440 cpu 3,10GHz
ik kwam er achter dat het mogelijk is om een zo geheten bottleneck te krijgen wat voor minderen performance zorgt als ik het goed heb en zag op een bottleneck calculator dat dit bij mij 25% was.
dus ik ben nu benieuwd wat het best is om nieuw te kopen om games weer goed te runnen.
een nieuw moederboard (ivm cpu socket) koeler en nieuwe processor
of een nieuwe videokaart
of zijn ze nu allebei al zo slecht dat ik toch er aan moet gaan geloven en allebei vernieuwen?
ik wil eigelijk max 800 euro uitgeven en dan weer alles goed kunnen runnen maar ik weet niet of dat te optimistisch is?
hoop dat mijn vraag zo een beetje duidelijk is en alvast heel erg bedankt!