In got forum boven balk pas op het eind

Pagina: 1
Acties:

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 08:51
Heb even gezocht en niet gevonden cq kon de titel niet duidelijker krijgen...
Als ik op de front page zit of de sub pagina's (mobiel, Android, Chrome, diverse toestellen) en ik zit ergens beneden te lezen dan is de boven balk met tweakers weg. Als ik dan even kort naar boven scroll komt hij vrij snel weer tevoorschijn.
Op het forum moet ik helemaal naar boven scrollen voor ik het weer zichtbaar heb. Ik meen me te herinneren dat dat ooit ook zo werkte zoals op de frontpage. Bug of een bewust iets?

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Is dat niet gewoon een instelling die je kan veranderen zoals in onderstaande afbeelding?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z7PYtej8xdr6zWJefZu99AXT/medium.png
Klik voor groter

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 22-09-2019 14:42 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Yorinn, die zal hij vast al aan hebben. Het gaat om het gedrag van omhoog scrollen dat schijnbaar anders is op het forum dan op de FP. Wat apart is, want dat zou dezelfde code e.d. moeten zijn, maar geen idee of het ook echt op dezelfde plekken gebruikt wordt. Ik kan het ook niet reproduceren. Niet consistent iig. De ene keer is een klein stukje scrollen genoeg, de andere keer moet je wat verder. En de snelheid van scrollen is ook niet altijd duidelijk; snel, langzaam, het verschilt wel eens.

Commandline FTW | Tweakt met mate