Door een kortsluiting 2 maanden terug m'n tv stuk gegaan. Net terug van reparatie dus ik denk eindelijk weer te kunnen gamen. Blijkt dat de ps4 ook getroffen is en het beeld flikkert en grijs (sneeuw) is. Na flink Googlen kom ik erachter dat waarschijnlijk de hdmi poort stuk is en dat dit vaak het geval is na een kortsluiting. Hdmi poort laten vervangen en in de zaak de ps4 getest, deed het weer. Thuis echter niet. Getest of het misschien aan m'n hdmi kabel of hdmi poort van de tv ligt, maar dit is niet het geval. Want andere apparaten doen het wel gewoon met dezelfde hdmi kabel/poort. Online lees ik dat het misschien door een update van de tv ken komen (wellicht tijdens reparatie gebeurd). Tv terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar nog geen resultaat. Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat de ps4 met dezelfde hdmi kabel en voedingskabel het in de zaak wel doet, maar thuis niet. Terwijl ook nog eens de hdmi poorten van de tv overduidelijk niet stuk zijn.
Vraag
Alle reacties
Je hoort de ps4 dus opstarten maar na een halve minuut wordt het blauwe lampje wit en ondertussen geeft de tv steeds 'geen signaal' aan.