Toon posts:

Hebben meer mensen "slome" GPS op iPhone X?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 02-12 19:06
Mijn iphone X heeft last van "slome" gps bij het navigeren met Waze of Google Maps.
Zowel op de telefoon zelf als met Carplay.
Als ik bijv een hoek om ga, dan registreert de telefoon dit pas als ik een meter of 10 a 20 de hoek om ben.
Dat is niet heel erg als ik ergens rij waar ik bekend ben, maar RETE irritant als ik ergens in een stad rij waar ik heg nog steg ken. Dan ben je de afslag al voorbij en dan pas geeft de telefoon aan dat je daar in had gemoeten.... en bedankt :(
Ik had dit probleem al met ios 12, had gehoopt dat dit probleem met een upgrade naar ios 13 misschien zou zijn verholpen maar helaas......

Dat is hoe ik het het beste kan omschrijven.

Hebben meer mensen hier last van? En nog belangrijker, is dit op te lossen?

Alle reacties

• Ronvgs
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:12
Nee gelukkig geen last van.
Je zou herstel alle instellingen kunnen proberen.

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Ik had het bij mijn vervangende iPhone X. Niet alleen traag, maar ook verkeerd. Zat 1km verderop volgens Maps.

Ik heb dit verholpen door alle settings te resetten en opnieuw in te stellen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 02-12 19:06
Ok tnx, ga ik dat straks eerst proberen als ios13.1 uit is.
Wat is dan de beste aanpak?

Eerst OTA updaten, daarna fabrieksinstellingen herstellen en vervolgens instellen als nieuwe iphone, geen backup terug zetten?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee