"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
Wel zo'n 1100 piek maar geld speelde geen rol dus ik zou zeker voor deze gaan!
suc6,
Frank Elfert
Verwijderd
Dat wordt zoeken voor je want dit is een opsomtopic lijkt me
Maar omdat ik niet de slechste ben:
Maar wat dacht je van een GF3!? Is het nieuwste van het nieuwste als het om videokaart om te gamen gaat
Verwijderd
Verwijderd
Op maandag 30 juli 2001 16:59 schreef A-Tray het volgende:
geld speelt niet een grote rol.
Verwijderd
ik ga me weer uitleven...
Kast heb je al neem ik aan? Zo'n desktop kassie van compaq krijg ie dan zeker? Nou ok voor de rest.
asus a7m266
256 ddr sdram pc2400
amd thundervogel 1200
coolermaster t/m 1.4 GHz
ASUS v8200
ibm deskstar xx GBytes
alstublieft veel plezier ermee
Wat zijn de specs van die GF3 eigenlijk?
En het budget is zo gek al ik het maken wil....
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Als he een G3 gaat nemen moet je vooral niet een Hercules nemen, hij is voor geen meter te oc en nog duur ook.Op maandag 30 juli 2001 17:00 schreef frankelfert het volgende:
Een G force 3 van Hercules!
Wel zo'n 1100 piek maar geld speelde geen rol dus ik zou zeker voor deze gaan!
suc6,
Frank Elfert
snelste en de best te oc is leadtek. en hij kost maar 1040.-
Verwijderd
Ik ga je nog meer advies geven en dat helemaal graties en voor niets!!!Op maandag 30 juli 2001 17:17 schreef A-Tray het volgende:
Tegen de tijd dat de configuratie in elkaar wordt gezet kan er waarschijnlijk een P4 1,8 GHz in, en ik wilde er 256 MB RDRAM 800 MHz in prikken, als je toch bezig bent....
Wat zijn de specs van die GF3 eigenlijk?
En het budget is zo gek al ik het maken wil....
Die P4 1.8 GHz zou ik er uitlaten. Maar een northwood erin zetten (=1q02). uit je verhaal lees ik "tegen de tijd" dus ik neem aan dat het nog wel ff duurt.
Specs GeForce 3? Dat mag je zelf uit gaan zoeken. Geforce specs
Verwijderd
C'mon zet er een athlon 4 1400 mhz in...Op maandag 30 juli 2001 18:29 schreef zonietdantochwel het volgende:
[..]
Ik ga je nog meer advies geven en dat helemaal graties en voor niets!!!
Die P4 1.8 GHz zou ik er uitlaten. Maar een northwood erin zetten (=1q02). uit je verhaal lees ik "tegen de tijd" dus ik neem aan dat het nog wel ff duurt.
Specs GeForce 3? Dat mag je zelf uit gaan zoeken. Geforce specs
Clock for clock sneller en die krijg je ook wel tot 1.8 ghz
Moet je natuurlijk wel een ander mobo
Verwijderd
Als geld geen rol speelt? Doe er dan iig geen thundertweety in.. neem lekker een P3T of P4, dan heb je er iig ook nog plezier vanOp maandag 30 juli 2001 20:45 schreef SilverBolt het volgende:
Als geld geen rol speeltgewoon gf3 + snelste tbird en een gigje ram erin en een 100 gig schijfje kan dan ook geen kwaad
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
P3T? dat is de duurste CPU voor performanceOp maandag 30 juli 2001 20:49 schreef nigelator het volgende:
[..]
Als geld geen rol speelt? Doe er dan iig geen thundertweety in.. neem lekker een P3T of P4, dan heb je er iig ook nog plezier van(niet als flame bedoelt, maar iemand moet zeggen dat er leven na AMD is
)
de P3T scoort iets minder als 'n TB op gelijke clock maar de TB is in hogere clocken te verkrijgen en als het nog wat tijd heeft kan ie de nog sneller A4 reeks pakken op 1.533 Mhz ik zou niet gauw de P3t pakken liever de snelste TB/A4 of P4 northwood met RDRAM of DDRAM géén SDRRAM
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K