Toon posts:

Usb stick dupliceren incl serial etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• Itsme24
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 26-09-2019
Beste allemaal,

Ik ben al dagen aan het googlen, maar kom niet verder. Ik heb twee identieke usb sticks nodig. Vraag 1: wat maakt een usb stick uniek (serial number en wat nog?) vraag 2: hoe kan ik een usb stick dermate clonen dat er qua serial nr etc geen verschil bestaat tussen beide sticks?

Ik weet dat het mogelijk is dus ik zou het fijn vinden als er alleen echt zinvolle suggesties gedaan worden. Je zou me er zeer mee helpen. Thx en groetjes :P

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kun je iets meer uitleg geven? Wat staat er op de USB sticks? Waarom moeten de serienummers van de USB sticks hetzelfde zijn?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:40

Tens

functie elders

waar lees je dat serienummer van de usb stick mee uit?

welke kloon software heb je al geprobeerd?

[Voor 29% gewijzigd door Tens op 21-09-2019 19:46]

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Wat ik al tikte in je andere topic.

Dit ruikt een beetje naar een minder legale aktie eigenlijk.

Maar ik kan je een hint geven, als je de usb stick kan clonen naar een
image, dan bestaat er een mogelijkheid om dit soort devices vervolgens
in een emulatie te mounten met de gewenste parameters.

Succes :)

MENTAL REBOOT

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

1 topic is voldoende: Usb stick clonen incl serial etc.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee