gekleurde, dunne verticale strepen scherm Macbook Pro 2016

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Sandra_CK
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb sinds dec 18 een Macbook Pro Touchbar 13 inch. Sinds een paar dagen heb ik in ene aan de rechter zijkant van mijn beeldscherm een band van ongeveer 1,5 cm met meerdere verticale gele, paarse en blauwe strepen van ongeveer 1 mm breed Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Thnx vast, Sandra

Alle reacties

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:16
Klinkt als een kapot scherm of videokaart, gebruik maken van je garantie?

• Sandra_CK
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-03-2023
Dat hoop ik. Begonnen in de winkel over kapot scherm te praten. Maar is niets mee gebeurd. Niet laten vallen of gestoten. Altijd in harde case, sleeve en gewatteerd vak laptoptas.

• tweazer
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 13:58
backup en diverse foto's maken (zie bodemplaat discussie) en door hen onder garantie laten repareren

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Sowieso een defect LCD of een defecte LCD-kabel. Zit de streep er continu of wordt het erger/minder als je het LCD beweegt? In het tweede geval is het een kapotte kabel.

Anyhow, gewoon terug gaan naar de winkel, aangeven dat de laptop problemen vertoont en als ze moeilijk doen, aangeven dat de laptop geen valschade heeft. Meer kun je denk ik niet doen. Ze zullen vast andere argumenten voor gebruikersschade uit de kast trekken, maar zo ver zijn we nog niet.