• Perseus|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2009
Hey

Ik heb nu een 7110, en overweeg em in te ruilen voor een 9210. Ding kan echt van alles emailen surfen enz enz enz. Ik heb alweer een tijdje een Palm Vx en nou wil ik een kleurenschermpje. :P :9~

Keb nog ff gekeken naar de Ipaq en de Palm M505, maar met die 9210 scheelt het 1 apparaat meeslepen. :7

Heeft iemand ervaring met dit ding. issie een beetje handzaam, en makkelijk te besturen, of kan ik beter m'n palm houden samen met een 6210 :? :?

thx

Cheese, It's milk's leap towards immortality

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wrong subforum... dit hoort thuis in Internet en Telefonie [IT]

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 16:40
Hmm.... ik ken wel mensen met de Nokia Communicator. Die zijn er wel tevreden mee.

Ik weet niet of ik er zelf ook eentje zou kopen. Ik ben toch van mening dat je voor PDA's het beste eentje met het Palm OS kunt nemen. Is ook meer software voor te krijgen.

Wat dat betreft kun je dan denk ik toch een nieuwe Palm gaan halen in combinatie met een 6210 (die laatste heb ik zelf ook).

BTW, aan wie ga je die oude Palm verkopen? :9 :9 :9

* eymey belangstelling heeft (hint) :D

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 16:40
Op maandag 30 juli 2001 17:01 schreef wfvn het volgende:
Wrong subforum... dit hoort thuis in Internet en Telefonie [IT]
Niet mee eens, het gaat hem hier duidelijk om het PDA gebeuren. |:(

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 30 juli 2001 17:01 schreef Eymey het volgende:

[..]

Niet mee eens, het gaat hem hier duidelijk om het PDA gebeuren. |:(
excuses
kzal wel last van de warmte hebben....

Verwijderd

Volgens mij hoort dit toch in internet&telefonie thuis ?

Maar ff ontopic t'is een mooi ding maar voor het geld koop je ook een PDA+GSM bijvoorbeeld een ipaq met een nokia 6210.

Ikzelf zou als ik het geld had ook best graag een 9210 willen :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Twijfelgeval...GSM's zijn in principe I&T, maar dit is iets meer dan een GSM.

Ik laat hem staan :)

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 13:38
Pak je een Handspring Visor Edge met een Visorphone, heb je echt alles in een, en toch de volledige functie van PDA en GSM.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 15:36
Die Nokia is echt wel mooi :9~

• Cyberco
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-07-2025
Ik heb de laatste weken voor mijn werk met een Nokia 9110i gelopen maar voor internetten enzo is het niks veel te traag misschien is een 9210 beter. En ik heb met een Compaq Ipaq gelopen met gsm-module kon hier helaas niet mee internetten maar met de juiste kabel (die ik niet had) gaat dit uiteraard wel. Maar dit app. werkt gewoon lekker snel. Ga voor de Ipaq met gsm kaart je kan er alles mee als een desktop.:):):)

Cyberco

Verwijderd

Toch veel te groot zo'n communicator.. ik ga nooit van huis zonder mn 8210 maar mn Cassiopeia hoeft niet altijd mee..

Verwijderd

Heb ruim 1,5jaar een 9110. Ding is toch wel groot als telefoon. Hoewel in een dorp in italie de treintijden op internetopzoeken natuurlijk wel stoer is 8-)

Die 9210 heeft al wat negatieve reacties gehad omdat een aantal functies die de 9110 had (oa ftp, telnet) niet op de 9210 voorkomen. Ook zijn dingen waar 9110 gebruikers al heel lang om roepen: verlichte toetsen bijv. niet doorgevoerd.

Ik zou zelf een kleinere phone nemen en een losse PDA.

Over dat sneller internetten: dat hangt geheel van je provider af. Die 9110 kan tot 14k4 maar dat doet vrijwel niemand nog, dus is het 9k6. Dat die 9210 ook allerlei snellere standaarden ondersteund is leuk, maar heb je vooralsnog nix aan.

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08

barrymel

BarryMel

Ik heb die 9210 nu 1,5 maand

en ben er wel blij mee :-)

telnet is er nu ook voor uit

zitten nog wel het 1 en ander aan bugs in maar daar zijn al updates voor en komen er vast nog meer

internetten gaat een stuk beter dan op de 9110i die heb ik hier voor gehad

de camera die er bij zit is ook wel grappig, zo via infrarood de foto's over sturen :-)

BarryMel

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hier nog iemand met een 9210 :)

heb 2 jaar de 9000 gehad, 3 jaar de 9110 en nu dus de 9210.

Als iemand zolang met een telefoon doet moet ie wel bevallen en dat doet ie dus ook. Zoals gezegt is nog niet alle software er voor uit maar dat komt echt wel, als de app. makers naar v6 van epoc/chrystallis systeem overstappen dan is er heel veel software voor je 9210 (vnc vanaf je telefoon >:) )

conclusie: als je je niet stoort aan een groot bakbeest van een telefoon: DOEN

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

KOPEN !!!! >:) Het is een waanzinnig goeie phone, ik heb hem sinds vandaag er wil noooit meer zonder

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Op maandag 30 juli 2001 16:36 schreef Perseus het volgende:
Hey

Ik heb nu een 7110, en overweeg em in te ruilen voor een 9210. [...]
Waar kan je je phone om laten ruilen dan? Want ik heb ook een 7110 en die optie klinkt wel aantrekkelijk moet ik zeggen...

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Ikzelf werk in een zaak, zonder reclame te maken, waar we de 9210 verkopen. Nu is hij wel aardig, de functies zijn redelijk compleet en hij is makkelijk te bedienen (zelf zonder touchscreen). Maar de functies op een palm zijn utgebreider en kunnen veel makkelijker en met een groot scala aan programma's worden uitgebreid.

Een andere (ook al eerdergenoemd) voordeel is, dat je inderdaad een losse telefoon (een gewone dan) makkelijker meeneemt als je weg gaat en de 9210 een groot geval is maar als je die niet meeneemt dan heb je niks bij.

Mijn mening, jouw keuze :?
RJ

Geniet maar tweak met mate

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 15:47
Met de huidige daling van de bonussen en de behoorlijke prijsstijgingen van de abonnementskosten is het de vraag maar of je een nieuw abbo moet nemen, of gewoon het toestel los kopen.

Palm Vx en Nokia 8210 wegen nog onder de 200 gramm.
En passen allebij in de borstzakjes, dus evenwichtiger.

American Express vraagbaak

Pagina: 1