Cheese, It's milk's leap towards immortality
Ik weet niet of ik er zelf ook eentje zou kopen. Ik ben toch van mening dat je voor PDA's het beste eentje met het Palm OS kunt nemen. Is ook meer software voor te krijgen.
Wat dat betreft kun je dan denk ik toch een nieuwe Palm gaan halen in combinatie met een 6210 (die laatste heb ik zelf ook).
BTW, aan wie ga je die oude Palm verkopen?
* eymey belangstelling heeft (hint)
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Niet mee eens, het gaat hem hier duidelijk om het PDA gebeuren.Op maandag 30 juli 2001 17:01 schreef wfvn het volgende:
Wrong subforum... dit hoort thuis in Internet en Telefonie [IT]
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
excusesOp maandag 30 juli 2001 17:01 schreef Eymey het volgende:
[..]
Niet mee eens, het gaat hem hier duidelijk om het PDA gebeuren.
kzal wel last van de warmte hebben....
Verwijderd
Maar ff ontopic t'is een mooi ding maar voor het geld koop je ook een PDA+GSM bijvoorbeeld een ipaq met een nokia 6210.
Ikzelf zou als ik het geld had ook best graag een 9210 willen
Ik laat hem staan
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Cyberco
Verwijderd
Verwijderd
Die 9210 heeft al wat negatieve reacties gehad omdat een aantal functies die de 9110 had (oa ftp, telnet) niet op de 9210 voorkomen. Ook zijn dingen waar 9110 gebruikers al heel lang om roepen: verlichte toetsen bijv. niet doorgevoerd.
Ik zou zelf een kleinere phone nemen en een losse PDA.
Over dat sneller internetten: dat hangt geheel van je provider af. Die 9110 kan tot 14k4 maar dat doet vrijwel niemand nog, dus is het 9k6. Dat die 9210 ook allerlei snellere standaarden ondersteund is leuk, maar heb je vooralsnog nix aan.
en ben er wel blij mee :-)
telnet is er nu ook voor uit
zitten nog wel het 1 en ander aan bugs in maar daar zijn al updates voor en komen er vast nog meer
internetten gaat een stuk beter dan op de 9110i die heb ik hier voor gehad
de camera die er bij zit is ook wel grappig, zo via infrarood de foto's over sturen :-)
BarryMel
heb 2 jaar de 9000 gehad, 3 jaar de 9110 en nu dus de 9210.
Als iemand zolang met een telefoon doet moet ie wel bevallen en dat doet ie dus ook. Zoals gezegt is nog niet alle software er voor uit maar dat komt echt wel, als de app. makers naar v6 van epoc/chrystallis systeem overstappen dan is er heel veel software voor je 9210 (vnc vanaf je telefoon
conclusie: als je je niet stoort aan een groot bakbeest van een telefoon: DOEN
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Waar kan je je phone om laten ruilen dan? Want ik heb ook een 7110 en die optie klinkt wel aantrekkelijk moet ik zeggen...Op maandag 30 juli 2001 16:36 schreef Perseus het volgende:
Hey
Ik heb nu een 7110, en overweeg em in te ruilen voor een 9210. [...]
Een andere (ook al eerdergenoemd) voordeel is, dat je inderdaad een losse telefoon (een gewone dan) makkelijker meeneemt als je weg gaat en de 9210 een groot geval is maar als je die niet meeneemt dan heb je niks bij.
Mijn mening, jouw keuze
RJ
Geniet maar tweak met mate
Palm Vx en Nokia 8210 wegen nog onder de 200 gramm.
En passen allebij in de borstzakjes, dus evenwichtiger.
American Express vraagbaak