Hi
Ik ben opzoek naar een betaalbare Android speler voor WEB video toepassingen
Dan bedoel ik niet een Android device voor Kodi, maar eentje waarbij ik content af kan spelen van Webpaginas die geen goede Chromecast support hebben, denk hierbij aan:
- NPO (af en toe werkt het niet)
- SBS6
- London Real (enkel halve episodes op Youtube)
Er zijn wel apps die beweren toch de content naar je Chromecast te kunnen streamen, echter die werken niet altijd
Eisen:
- Een van de laatste versies van Android draaien [dus er dienen nog updates uit te komen]
- Goede support te hebben van 50fps/60fps en liefst ook 24fs. Dus ik heb niks aan stotteren, want dan kan ik net zo goed mijn laptop casten.
Ik gebruik nu Chromecast icm Android telefoon, alleen voldoet dat niet altijd
Verder heb ik nog een Xtreamer staan die Kodi draait, en iig goede 24,50,60 fps support heeft
Het hoeft geen 4K/HDR support te hebben, daar ik nog steeds maar een HD TV heb
De info die ik vind gaat enkel over Kodi op Android
Alvast heel erg bedankt
Albert
Ik ben opzoek naar een betaalbare Android speler voor WEB video toepassingen
Dan bedoel ik niet een Android device voor Kodi, maar eentje waarbij ik content af kan spelen van Webpaginas die geen goede Chromecast support hebben, denk hierbij aan:
- NPO (af en toe werkt het niet)
- SBS6
- London Real (enkel halve episodes op Youtube)
Er zijn wel apps die beweren toch de content naar je Chromecast te kunnen streamen, echter die werken niet altijd
Eisen:
- Een van de laatste versies van Android draaien [dus er dienen nog updates uit te komen]
- Goede support te hebben van 50fps/60fps en liefst ook 24fs. Dus ik heb niks aan stotteren, want dan kan ik net zo goed mijn laptop casten.
Ik gebruik nu Chromecast icm Android telefoon, alleen voldoet dat niet altijd
Verder heb ik nog een Xtreamer staan die Kodi draait, en iig goede 24,50,60 fps support heeft
Het hoeft geen 4K/HDR support te hebben, daar ik nog steeds maar een HD TV heb
De info die ik vind gaat enkel over Kodi op Android
Alvast heel erg bedankt
Albert