Accu X loopt terug wanneer vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 735 views

Vraag

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-07 15:44
Mijn accu van de X loopt terug qua capaciteit is nu 88% wanneer vervangen?

...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:41

Oekol

waka waka hey hey

Als hij voor jou niet meer voldoende lang mee gaat...

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• CarolV
Leoon. schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:34:
Als hij voor jou niet meer voldoende lang mee gaat...
Wordt straks mijn backup device krijg de 11 pro dus kan de batterij volgend jaar ook vervangen als ie echt op is💪👌👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:51
Oké

Zucht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:32
Heb je dit topic aangemaakt om ons te vertellen dat je een nieuwe iPhone hebt ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dus dit topic is een verkapte: "ik heb vorig jaar 1000 euro betaald en dit jaar doe ik dat weer. Kijk mij status hebben! " :')

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 15:31

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Dit vond ik na een simpele zoekopdracht op Google:

https://www.ikream.com/20...oubleshooting-guide-28622

Dat had je ook zelf kunnen opzoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door NaoPb op 21-09-2019 14:55 ]

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:42
CarolV schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:44:
[...]

Wordt straks mijn backup device krijg de 11 pro dus kan de batterij volgend jaar ook vervangen als ie echt op is💪👌👍
gefeliciteerd! :)F

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

NaoPb schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 14:54:
Dit vond ik na een simpele zoekopdracht op Google:

https://www.ikream.com/20...oubleshooting-guide-28622

Dat had je ook zelf kunnen opzoeken.
Je weet dat dit niet wordt gevraagd? Er wordt gevraagd wanneer ze de accu moet vervangen vanwege slijtage. Hij is nu nog 88%.

• NaoPb

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Leoon. schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:01:
[...]

Je weet dat dit niet wordt gevraagd? Er wordt gevraagd wanneer ze de accu moet vervangen vanwege slijtage. Hij is nu nog 88%.
Er staat te weinig informatie in de openingspost om aan te kunnen nemen dat de topicstarter dit ook echt al heeft geprobeerd. Vandaar mijn post.

Er is namelijk een update geweest en sindsdien lijkt het bij sommige toestellen alsof de capaciteit van de batterij terugloopt. Maar met een simpele reset zou dat op te lossen zijn.

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

• SgtElPotato
NaoPb schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:05:
[...]

Er staat te weinig informatie in de openingspost om aan te kunnen nemen dat de topicstarter dit ook echt al heeft geprobeerd. Vandaar mijn post.

Er is namelijk een update geweest en sindsdien lijkt het bij sommige toestellen alsof de capaciteit van de batterij terugloopt. Maar met een simpele reset zou dat op te lossen zijn.
Dat heeft niks te maken met de terug lopende capaciteit. De batterij heeft nu nog 88% en dat kun je simpelweg niet resetten.

Zucht...

• NaoPb

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

SgtElPotato schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:26:
[...]

Dat heeft niks te maken met de terug lopende capaciteit. De batterij heeft nu nog 88% en dat kun je simpelweg niet resetten.
Jazeker wel. Een capaciteit is gewon een waarde in het OS. De weergegeven capaciteit hoeft niet overeen te komen met de werkelijke capaciteit van de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
NaoPb schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:41:
[...]

Jazeker wel. Een capaciteit is gewon een waarde in het OS. De weergegeven capaciteit hoeft niet overeen te komen met de werkelijke capaciteit van de batterij.
Dan zie ik graag hoe ik de capaciteit kan resetten van mijn iPhone naar 100%.

Zucht...

• NaoPb

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

SgtElPotato schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:43:
[...]

Dan zie ik graag hoe ik de capaciteit kan resetten van mijn iPhone naar 100%.
Dan moet je zoeken. Maar dat je een waarde in het OS verandert naar 100%, betekent niet dat de werkelijke capaciteit van de batterij ook 100% wordt. Dan zou je alleen jezelf voor de gek houden.

Maar je kunt wel een reset uitvoeren waarbij de waarde in het OS weer overeen komt met de werkelijke capaciteit van de batterij. Want na een update is daarmee iets mis gegaan waardoor het OS een lagere capaciteit weergeeft dan de werkelijke capaciteit.

• SgtElPotato
NaoPb schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:46:
[...]

Dan moet je zoeken. Maar dat je een waarde in het OS verandert naar 100%, betekent niet dat de werkelijke capaciteit van de batterij ook 100% wordt. Dan zou je alleen jezelf voor de gek houden.

Maar je kunt wel een reset uitvoeren waarbij de waarde in het OS weer overeen komt met de werkelijke capaciteit van de batterij. Want na een update is daarmee iets mis gegaan waardoor het OS een lagere capaciteit weergeeft dan de werkelijke capaciteit.
Jouw link gaat alleen over batterijdrain. De tips die ze daar aandragen zijn gewoon standaard tips, sluit apps op de achtergrond (kost juist meer batterij maar dat is een andere discussie), installeer je iPhone opnieuw etc. Al deze 'oplossingen' kunnen ervoor zorgen dat je batterijdrain misschien weg gaat, maar neemt niet weg dat je iPhone nog altijd 88% capaciteit zal laten zien en batterijduur minder zal zijn dan toen ie 100% was. En dat is niet te resetten met een clean install, of de 'tips' in de door jou aangedragen link.

Zucht...

• NaoPb

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

SgtElPotato schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:51:
[...]

Jouw link gaat alleen over batterijdrain. De tips die ze daar aandragen zijn gewoon standaard tips, sluit apps op de achtergrond (kost juist meer batterij maar dat is een andere discussie), installeer je iPhone opnieuw etc. Al deze 'oplossingen' kunnen ervoor zorgen dat je batterijdrain misschien weg gaat, maar neemt niet weg dat je iPhone nog altijd 88% capaciteit zal laten zien en batterijduur minder zal zijn dan toen ie 100% was. En dat is niet te resetten met een clean install, of de 'tips' in de door jou aangedragen link.
My bad, dan heb ik de verkeerde pagina gelinkt. Ik ga kijken of ik de goede kan vinden. Goed dat je het zegt.

• CarolV
Bedankt voor de reacties in ieder geval:);)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit niet echt discussiewaardig is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.