Toon posts:

SFX to ATX bracket nodig of niet?

Pagina: 1
Acties:

• MarneRat
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23-11 18:49
Hallo allemaal, misschien een wat domme vraag maar ik ga hem toch stellen. Ik ben een computer aan het bouwen voor mijn neefje en nu heb ik een aantal onderdelen besteld. ik heb de onderdelen nog niet binnen maar ik heb nog wel een thermaltake case hier staan. Nu vroeg ik mij af of ik voor dit systeem een SFX to ATX bracket nodig heb om de voeding in de case te zetten of gaat dit ook zonder? ik hoopte eigenlijk dat ik de thermaltake case nog kon gebruiken voor de build. Het gaat om de volgende build:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 127,50€ 127,50
1MoederbordenASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac€ 109,95€ 109,95
1VideokaartenMSI GeForce GTX 1660 Ventus XS 6G OC€ 234,90€ 234,90
1BehuizingenThermaltake Core V1 Zwart€ 39,99€ 39,99
1Geheugen internGigabyte AR32C16S8K2HU416R€ 109,-€ 109,-
1VoedingenCorsair SF450€ 81,18€ 81,18
1Solid state drivesCrucial BX500 240GB€ 32,95€ 32,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 735,47

• PROnline
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:56
de eerste hit bij zoeken op "Thermaltake Core V1" + SFX leidt je direct naar een identieke vraag met antwoord bij Linus : https://linustechtips.com...-thermaltake-core-v1-psu/

Ja het is een ITX case met een standaard ATX voeding, dus wil je een ander formaat, dan heb je een bracket nodig. Maar waarom niet gewoon een betere/stillere ATX voeding gebruiken als 't kan?

• MarneRat
Heb een tweedehands dealtje voor de voeding,mb,processor en ram kunnen vinden maar het is niet zo dat die bracket er al bij zit?

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat zou ik even navragen bij de verkoper. Zeker als het 2ehands is kan ik me zo voorstellen dat lang niet alle accessoires er nog bijzitten.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:43
Er is idd een ATX>SFX bracket nodig om een SF450 in de Core V1 te kunnen monteren. Bijvoorbeeld pricewatch: Silverstone SST-PP08B

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

MarneRat schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:24:
Hallo allemaal, misschien een wat domme vraag maar ik ga hem toch stellen. Ik ben een computer aan het bouwen voor mijn neefje en nu heb ik een aantal onderdelen besteld. ik heb de onderdelen nog niet binnen maar ik heb nog wel een thermaltake case hier staan. Nu vroeg ik mij af of ik voor dit systeem een SFX to ATX bracket nodig heb om de voeding in de case te zetten of gaat dit ook zonder? ik hoopte eigenlijk dat ik de thermaltake case nog kon gebruiken voor de build.
Die voeding wordt incl bracket geleverd.

• MarneRat
Bedankt voor de hulp allemaal maar ik kon hem gelukkig nog omruilen met een corsair rm 550x voor iets minder.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:43
downtime schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:21:
[...]

Die voeding wordt incl bracket geleverd.
pricewatch: Corsair SF450 wordt zonder bracket geleverd en om die voeding gaat het hier. pricewatch: Corsair SF450 (2018) komt met bracket.

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Uszka schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:58:
[...]

pricewatch: Corsair SF450 wordt zonder bracket geleverd en om die voeding gaat het hier. pricewatch: Corsair SF450 (2018) komt met bracket.
Good point. Ik stond er niet bij stil dat er meerdere versies van die voeding zijn. Ik heb zelf de 2018-editie.

Wat een ellende ook als leveranciers verschillende producten onder dezelfde naam verkopen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee