Kopen van een game monitor

Pagina: 1
Acties:

• ericvoordenhout
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-03 20:24
Hallo, ik heb thuis een lg 65oled873/12 voor het gamen op de ps4 pro.. Bevalt allemaal hartstikke goed... Alleen mijn vriendin vindt het wat minder :$, nu zit ik te kijken voor een game monitor, alleen de keuze is reuze..
Bijkomend is ook dat ik niet weet of ik het echt fijn vindt om van een 65 inch naar 27 inch te gaan... Ik wil wel graag een mooi beeld hebben maar 1500 euro voor een monitor waarvan ik niet eens weet of ik het wel echt fijn vindt vindt ik dan weer wat teveel geld om te proberen... Iemand ervaring hiermee of advies?

Ik hoor het graag

Verwijderd

1500 euro voor welke monitor? Kom eens met monitoren waar je naar het kijken bent in de Pricewatch.

Daarnaast kijken miljoenen gamers naar een 27/32/24 inch monitor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een 27 inch voor je vriendin, weet ze ook eens hoe dat is :P

• ericvoordenhout
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:02:
1500 euro voor welke monitor? Kom eens met monitoren waar je naar het kijken bent in de Pricewatch.

Daarnaast kijken miljoenen gamers naar een 27/32/24 inch monitor.
Dat ben ik met je eens en het zal vast gewoon even wennen zijn maar ik ben vooral uit op advies, aangezien ik nu op een oled scherm game, wil ik wel iets soortgelijks als game monitor, ik heb alleen nog niet echt een idee in welke prijsklasse ik moet zoeken, wat ik al zei de keuze is reuze

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Als je toch al in de prijsklasse rond € 1500 kijkt, en je huidige 65” OLED TV zo goed bevalt, waarom neem je dan geen 55” OLED TV? Dat is geen grote stap terug.

• ericvoordenhout
Ik wil juist iets wat ik in de woonkamer kan zetten, en ik hoef juist niet perse 1500 uit te geven, als ik een goeie kan krijgen voor 7 of 800 is dat ook prima

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 22:07
kan je dan niet beter een apple tv oid aansluiten zodat zij de tv ook voor netflix etc kan gebruiken

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:06
Wat is eigenlijk het probleem van je vriendin met de TV? En ga je de tv inwisselen? Of is het voor erbij?

tijd voor wat klusjes!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Voor een euro of 400-700 kan je echt wel een leuke monitor scoren. Oled niet, maar een echte game monitor met 144hz of hoger en Nvidia gsync etc heb je ook niks aan voor de ps4 pro. In principe is dan een goed 60hz paneel va of ips met weinig input lag en snelle responsetijd etc meer dan prima.

• ericvoordenhout
s0ulmaster schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:00:
Wat is eigenlijk het probleem van je vriendin met de TV? En ga je de tv inwisselen? Of is het voor erbij?
Dat zei geen tv kan kijken als ik aan het gamen ben :) dus hij is voor erbij

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:06
ericvoordenhout schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:06:
[...]

Dat zei geen tv kan kijken als ik aan het gamen ben :) dus hij is voor erbij
Als het formaat je bevalt + alle andere voordelen van oled, kun je voor 1200e een 55c8 of 55c9 kopen. Mort je daar wel plek voor hebben natuurlijk.
Een 34" monitor waar je dicht op zit kan ook een prima beleving zijn.

tijd voor wat klusjes!

Pagina: 1