Toon posts:

Instabiele Erazor... help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

ik heb een Elsa Erazor X2 en die geeft best wel veel problemen, hij crasht redelijk vaak. Ik gebruik de 5.33 detonator drivers, de 6.01 drivers werken voor geen meter!

Hopelijk hebben jullie goede adviezen, want een potje Q3A loopt 1 keer per uur ongeveer vast (gamers weten dat dat best frustrerend kan zijn!! HEEL ERG FRUSTREREND ( ;)sorry)

Als iemand aub ff een site kan aangeven waar ik de drivers vandaan kan halen.. ben de URL namelijk vergeten! (hoepla)

Verwijderd

Wat is je config?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hoepla :)! Hier kun je drivers halen:

http://www.rivastation.com/treiber_e.htm

Succes.

PC Specs

Verwijderd

Ja geef effe je config!! Das ook wel belanmgrijk om te weten, hoeft nl. nog nieteens aan drivers te liggen! Heb gehoord dat het moederbord ook maar net zo'n GeForce aan moet kunnen!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, volgens mij heb ik het probleem al opgelost. En dan lag het dus niet aan de drivers (wat ik me overigens ook al niet kon voorstellen)

Ik heb de Via AGP VxD driver (ofzoiets) veranderd van Turbo Mode naar Normal Mode. In theorie zou dat met mijn config geen snelheid mogen kosten, hoogstens een beetje (getest in 3dmark2000: ging van 3325 naar 3275, Dus...)

Als er toch nog problemen op treden meld ik het wel.
Ik heb vandaag 3 uur continu geQuaked en geen enkele crash (voorheen al 2 of 3 keer)

Maar goed, hier is dan mijn config:

cel 466@560 (fsb= 80)
op Asus P3V4x
128 mb 133mhz
Elsa Erazor x2 (ddr mem)
sb awe64 (erg he?!)
56k6 en 10mb ethernet

Jullie horen nog wel van me. 'k Blijf nu nog even op de 5.33 drivers...
O ja, Bomberman. Bedankt voor de site..hoepla

Greetzzzz, Monstar

Verwijderd

Topicstarter
:( :(KUT HOER SLET TYFUS, AAARGHH :( :((sorry,sorry,sorry) Hij hing zonet WEER vast. Daar lag het dus ook niet aan.
Nou ja, waar moet het dan wel aan liggen.

Misschien iets in de BIOS. Als iemand zo aardig zou willen zijn om een lijst(je) te maken met een aantal dingen die voor AGP en die shit, Dis/Enabled moet zijn. Dat zou ik erg op prijs stellen!! Zoveel snap ik er ook niet van..;(
Alvast bedankt voor diegene die zich voor dit pokkeklusje (of is het nou pokkenklusje) wil inzetten. Bedenk wel dat het voor het goede doel is ;) :)

Verwijderd

Voor 400 gulden help ik je van je probleem af. >:)
Weet je zeker dat je Asus mobo geschikt is voor de X2?
Pagina: 1