Aannames zijn fataal.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/194646Op maandag 30 juli 2001 16:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
In verband met ?
Zielige gozer...
Virussen? Scan ze hier!
sprakeloosheidOp maandag 30 juli 2001 16:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
In verband met ?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Tis een vrij land hoor. Het is niet verplicht ofzo.
Of probeer je een nutteloze discussie op gang te brengen?
vrij land, internet moet vrij zijn, dus die strenge regels van de mods hier slaan nergens op...Op maandag 30 juli 2001 16:14 schreef Vae_Victis het volgende:
Als je het niet leuk vind hier dan post je toch gewoon niet!
Tis een vrij land hoor. Het is niet verplicht ofzo.
Of probeer je een nutteloze discussie op gang te brengen?
the internet was meant 2 B free
Verwijderd
Echt jammer, maar ja, ik zou zijn wens dan maar honoreren.
Verwijderd
Ik neem aan dat jij ook je eigen normen en waarden hebt en bepaalde regels hanteerd op iets van "van jou" is?Op maandag 30 juli 2001 16:15 schreef Paul_at_Baggerbak het volgende:
[..]
vrij land, internet moet vrij zijn, dus die strenge regels van de mods hier slaan nergens op...
the internet was meant 2 B free
Hier is dat niet anders IMO.
Verwijderd
Dat is onzin... Dan zat hier toch niemand? Of zit een of ander modje ons soms allemaal te dwingen om hier te blijven?Op maandag 30 juli 2001 16:15 schreef TgF het volgende:
Kortzichtig, jammer dat de mening van Belegen_Kaas schijnbaar de mening van heet GoT schijnt te zijn.
once a nerd...Op maandag 30 juli 2001 16:16 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Dat is onzin... Dan zat hier toch niemand? Of zit een of ander modje ons soms allemaal te dwingen om hier te blijven?
* Delerium gaat maar 's een paraplu zoeken om zichzelf en TgF droog te houden
kan je je account niet sluiten??Op maandag 30 juli 2001 16:19 schreef ecteinascidin het volgende:
mmm, als het je niet echt bevalt... je staat altijd vrij om zelf uit te loggen.
/me gaat maar 's een paraplu zoeken om zichzelf en TgF droog te houden
Hoezo, regent het nu al bij je???Op maandag 30 juli 2001 16:19 schreef ecteinascidin het volgende:
mmm, als het je niet echt bevalt... je staat altijd vrij om zelf uit te loggen.
* backupdevice gaat maar 's een paraplu zoeken om zichzelf en TgF droog te houden
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Zo, da's nog eens een ijzersterk argument, ik ben helemaal overtuigd van je gelijk!Paul Baggerbek wrote
once a nerd...
edit: Jongen, als het je hier niet bevalt, vanwaar dit topic dan? Het lijkt erop dat je gewoon een beetje stoer probeert te doen. Als je zo graag een ban wilt, waarom plaats je dan niet een of andere warez link, je weet immers dat het regelement hier (waar jij zo'n hekel aan hebt) dat verbied. Deze thread is gewoon puur aandachtstrekkerij zo van "Kijk mij eens stoer durven te doen!", oftewel een kinderachtige reactie waar niemand (zelfs jij) niet beter van wordt.
dank u dank uOp maandag 30 juli 2001 16:21 schreef Oxonium het volgende:
[..]
Zo, da's nog eens een ijzersterk argument, ik ben helemaal overtuigd van je gelijk!
Zit nu een beetje de forum te bevuilen.
vb. [topic=194653]
Flamerdeflam
dat moet je mailen dork, anders snappen ze t nietOp maandag 30 juli 2001 16:21 schreef Vae_Victis het volgende:
Bij deze vraag ik een ban aan voor baggerbak.
Zit nu een beetje de forum te bevuilen.
vb. [topic=194653]
Flamerdeflam
Verwijderd
Onzin, meneer Paul geeft zelf aan op te willen stappen nadat ie met Belegen_Kaas had gepraat en die had helemaal gelijk.Op maandag 30 juli 2001 16:16 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Dat is onzin... Dan zat hier toch niemand? Of zit een of ander modje ons soms allemaal te dwingen om hier te blijven?
Wat ik aangeef is dat de mening van 1 iemand schijnbaar de mening van heel GoT zou zijn, mischien kunnen jullie ergens op de markt gaan staan met een handtekeningenlijst van GoT'ers die het met jullie eens zijn.
Ik voel me zeker geen nerd maar heb het hier eg naar mijn zin, ik heb geen oproep van jullie nodig om mijn mening te bepalen.
Ecteinascidin, bedankt voor de paraplu!
Gebanned.
Aannames zijn fataal.
Als je gaat beledigen doe het dan goed, dit is gewoon lachwekkend.Op maandag 30 juli 2001 16:24 schreef Paul_at_Baggerbak het volgende:
[..]
dat moet je mailen dork, anders snappen ze t niet
Verwijderd
Vergelijk die lijst dan eens voor de grap met de lijst van mensen met een HK-ban... Ik verwacht een opvallende gelijkenis tussen de tweeOp maandag 30 juli 2001 16:24 schreef TgF het volgende:
mischien kunnen jullie ergens op de markt gaan staan met een handtekeningenlijst van GoT'ers die het met jullie eens zijn.
Allemaal verongelijkte zielige mensen - ik heb het hier ook naar mijn zin, mag dat?
Verwijderd
Op de fora hier gelden regeltjes, als je je daar aan houdt, mag je meespelen, zo niet dan moet je even aan de kant. Weet je je dan nog niet te gedragen, krijg je een rode kaart.
Het is vrij eenvoudig, zolang wij geen eigenaar zijn van GoT, dienen wij ons aan de regels te houden, willen we dat niet, dan kunnen we ons er bij neerleggen, of opzoek te gaan naar een ander plekkie.
Dat hoeft alleen niet met allerlei oproepen om toch vooral te gaan vertrekken en waarom.
Iedereen kan zijn keuze maken, ik zie het nut niet om daar een algemene oproep van te maken.
En dat gebande HK lezers het met jullie eens zijn kan ik me wel voorstellen, neem een bot van een hond weg en dan wordt ie ook boos.
GoT is niet alleen de HK.
Verwijderd
He waar ken ik jou van?Op maandag 30 juli 2001 16:29 schreef saviour het volgende:
[..]
Dat vind jij van mensen die gebanned zijn van de HK?
Ja neem een pc en gooi die uit het raam dan wordt je toch ook boos.
OF denk ikOp maandag 30 juli 2001 16:32 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
He waar ken ik jou van?
Verwijderd
Ja!Op maandag 30 juli 2001 16:29 schreef saviour het volgende:
Dat vind jij van mensen die gebanned zijn van de HK?
Zij gaan in SG posten hoe zielig en hoe verschrikkelijk het wel niet is, zeggen daarna "goodbye" om vervolgens de hele dag in die post mensen over te halen om te geloven hoe kut het hier wel niet is. Jaja, want volgens hun zijn alle modjes kut en dus zijn de modjes ook kut (ik refereer hier idd. naar belegde_kaas).
En maar zielig en maar zielig want die ban was onterecht! En maar schelden, vervolgens doei zeggen... Lees de SG-topics van de afgelopen dagen eens door en tel het aantal "doei want ik ben uit HK geband"-posts. Post dat dan niet maar rot dan op, dat "medeleven eisen" vind ik zielig. Als je het er niet mee eens bent zeg je dat hier en ga je niet zielig in SG posten dat we met z'n allen naar onzinforum.nl moeten gaan en dat de modjes kut zijn, nee, dan rot je gewoon op, dat is toch simpel? Dat grijze knopje met dat zwarte kruisje daar rechtsboven je browser, da's alles. Medeleven eise, dat is zielig.
Verwijderd
Ik zeg (beter gezegd: ik bedoel) ook niet dat alle mensen die gebanned zijn uit de HK zielig zijn. Ik zeg (beter gezegd: ik bedoel) dat de mensen die daar moeilijk over gaan doen met dit soort onzinnige flame-posts in SG zielig zijn.Op maandag 30 juli 2001 16:36 schreef saviour het volgende:
Je moet niet iedereen over 1 en dezelfde kam scheren
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()