Toon posts:

Hk ban waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een HK ban gekregen maar ik snap nog steeds niet waarom? Jullie zeggen omdat ik heel veel topics open in HK maar ik open eigelijk maar heel weinig topics in Hk. Jullie zeggen ook dat ik in topics rastische dingen heb gezegd over turken? Ik had alleen 1x een topic geopend over Anti Turken dans maar verder nooit wat gedaan. Trouwens over dat topic stond eigelijk nix rastisch in. Wilde alleen weten wat jullie van dat liedje vonden!! Maar als het zo erg was zou ik dan mijn excuses voor willen aanbieden Dus ik zou graag weer in HK willen

mzzls,

AA

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19

backupdevice

No Risk , Full Push

wedden dat er dadelijk iets staat van....

Gelieve te bespreken via ICQ/Mail.

En dan een slotje ;)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38
'k ben bang voor je dat hier het standaard antwoord op komt;
verder op icq of mail.

er zijn er een hele zooi ge banned

waarom weet ik ok niet.. :?

Verwijderd

je moet dr ook vandoor gaan hier, die HK bans is om de niet-nerds uit te filteren

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op maandag 30 juli 2001 16:16 schreef Paul_at_Baggerbak het volgende:
je moet dr ook vandoor gaan hier, die HK bans is om de niet-nerds uit te filteren
:D

• the noise
  • Laatst online: 02-12 21:38
tja, als je wat ouder wordt ga je de dingen wat meer relativeren
-> I don't care that veel niet meer. :)

Verwijderd

Wat doe jij hier nog ?

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:19 schreef Courage het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nog ?
mensen er bewust van maken dat ze hier niet horen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jij zou er toch vandoor gaan, vanwege Beschimmelde_Kaas? Wat doe je hier dan nog?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Jongens, hou het ff rustig, ik ben al op zoek naar iemand die mischien antwoord heeft op de vraag van AA...

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:20 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Jij zou er toch vandoor gaan, vanwege Beschimmelde_Kaas? Wat doe je hier dan nog?
UTFS >:)
heb ik al eerder gezegd :P

edit: dit is een echte tweaker post!! })

Verwijderd

Een HK ban wordt niet ingetrokken.
Een van de regels is geen racisme of discriminatie en dat liedje kwam racistisch over ook al was het misschien grappig bedoeld.
De regels zijn duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
lol :D

Leuke is dat alle modjes offline zijn of niet reageren :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 16:24 schreef Llewella het volgende:
Een HK ban wordt niet ingetrokken.
Een van de regels is geen racisme of discriminatie en dat liedje kwam racistisch over ook al was het misschien grappig bedoeld.
De regels zijn duidelijk.
waarom krijg ik dan na een paar weken een ban? En hlpdsk zei dat ik een waarschuwing had. En hoe komen jullie erbij dat ik heel veel topics open in HK?

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:20 schreef TgF het volgende:
Jongens, hou het ff rustig, ik ben al op zoek naar iemand die mischien antwoord heeft op de vraag van AA...
Je was niet de enige :)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:25 schreef AA het volgende:

[..]

waarom krijg ik dan na een paar weken een ban? En hlpdsk zei dat ik een waarschuwing had. En hoe komen jullie erbij dat ik heel veel topics open in HK?
Ik was al van plan vanavond opheldering te vragen bij de banner, kan je je daar in vinden :? :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Wat ik niet begrijp is dat ik gebanned ben. Krijg een mailtje dat ik teveel in HK post.

Ok in het begin heel veel, omdat het nieuw was. Laatste maand(en) veel minder, post ook in tech forums( voor zover ik inbgreng kan hebben)

Tevens stond erbij dat ik veel flame, kan maar 1 topic herinneren waarin ik een adje voor L*L uitmaakte, is al meer als een maand geleden en niks meer van gehoord. Je krijgt geen antwoord op je mail die stuurt, alleen dat het een permanente ban is.

Ik kan me nog iemand herinneren die 2 x een waarschuwing en een perm ban kreeg voordat hij gekicked werd van HK.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 16:27 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ik was al van plan vanavond opheldering te vragen bij de banner, kan je je daar in vinden :? :)
ok :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

En dan stuur je een mailtje voor opheldering, wat door de Adjes?Modjes gevraagd wordt krijg je dit antwoord.

Permanent... (sorry voor de korte reactie, heb heel ff lunchpauze en ben speciaal voor GoT ff naar huis geraced (was een addict he? ;-))

Groeten,

Grrrrrene

Wazig :)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:36 schreef Blue_White_Army het volgende:
En dan stuur je een mailtje voor opheldering, wat door de Adjes?Modjes gevraagd wordt krijg je dit antwoord.

Permanent... (sorry voor de korte reactie, heb heel ff lunchpauze en ben speciaal voor GoT ff naar huis geraced (was een addict he? ;-))

Groeten,

Grrrrrene

Wazig :)
Dus stuur je weer een mail terug om te vragen wat ie daarmee bedoelde, en dan wordt het minder wazig, toch?

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

blijft wazig, maar ik heb een ander mailtje gestuurd :)

Mag ik weten waarom dit alleen per email besproken kan worden???

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:40 schreef Blue_White_Army het volgende:
Anders komt heel LA vol met dit soort topics... nee dat is fun |:(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 30 juli 2001 16:40 schreef Blue_White_Army het volgende:
blijft wazig, maar ik heb een ander mailtje gestuurd :)

Omdat anders heel erg vaak dit soort topics een hele grote soap worden van voor en tegenstanders enzo en uiteindelijk vaak nergens op uitdraaien. :P

Aannames zijn fataal.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Als het iets is, wat naar jouw mening, de hele community aangaat dan post je het in LA.

aLS HET IETS IS TUSSEN JOU EN DE CREW DAN POST JE HET IN DE MAIL.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Duidelijk. :) Ik heb ff op jouw aanraden naar buiten gekeken en het is i.d.d. mooi weer :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Op maandag 30 juli 2001 16:44 schreef Kirpeknots het volgende:
Als het iets is, wat naar jouw mening, de hele community aangaat dan post je het in LA.

aLS HET IETS IS TUSSEN JOU EN DE CREW DAN POST JE HET IN DE MAIL.
duidelijk :)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:27 schreef Blue_White_Army het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ik gebanned ben. Krijg een mailtje dat ik teveel in HK post.

Ok in het begin heel veel, omdat het nieuw was. Laatste maand(en) veel minder, post ook in tech forums( voor zover ik inbgreng kan hebben)

Tevens stond erbij dat ik veel flame, kan maar 1 topic herinneren waarin ik een adje voor L*L uitmaakte, is al meer als een maand geleden en niks meer van gehoord. Je krijgt geen antwoord op je mail die stuurt, alleen dat het een permanente ban is.

Ik kan me nog iemand herinneren die 2 x een waarschuwing en een perm ban kreeg voordat hij gekicked werd van HK.
Ja dat snap ik ook niet :?

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Het zal per user wel anders zijn, in mijn geval snap ik het dus totaal niet

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Simpel: ligt eraan hoe erg de notes zijn,
een compleet topic openen met 100 warez links erin, word dat laatste note(metteen ban normaal gezegt)
als je 1x flamed dan krijg je een lichtere note, en word je minder snel gebanned dan de situatie hierboven:)

(Met lichter/zwaardere note bedoel ik via de tekst die bij de note staat ;))

Verwijderd

Notes dienen als een soort toelichting, een bepaalde actie kan resulteren in een ban, constant warez links posten is eerst een waarschuwing, herhaling betekend een ban voor korte tijd of permanent (hangt van de overtreding(en) af).

Dan wordt er een note geplaatst, zodat de crewleden kunnen zien en lezen wie wat gedaan heeft.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmmm, de werkelijke truc is dat in de HK op je naam wordt geklikt en gekeken naar welke topics iemand zo al opent en welke manier de user heeft van reageren.

Dat noemen ze heuristisch zoeken :) .

Users die werkelijk alleen maar onzin plaatsen vallen op den duur op. Net zoals Traag vaak betrokken lijkt bij een slotje, zo kan een user betrokken zijn bij een 'dom' topic of een 'domme' reply. Indien users louter 'dom' doen liggen ze er gewoon uit.

In een kroeg mag je ook vrij naar binnen, maar als de barkeeper op den duur doorkrijgt dat jij degene bent die nooit bier besteld en de hele dag slap loopt te ouwehoeren aan de bar, dan hangt er ook een briefje boven de deur "ik mag er niet in".

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Kijk mijn geval maar na, ik vind het een beetje drastisch.

Maar jullie zullen wel een goeie reden hebben, zou die graag wel willen weten. :)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:59 schreef Blue_White_Army het volgende:
Kijk mijn geval maar na, ik vind het een beetje drastisch.

Maar jullie zullen wel een goeie reden hebben, zou die graag wel willen weten. :)
Voor jou geldt ook dat het betreffende crewlid even niet beschikbaar of bereikbaar is, alleen het crewlid zelf is in staat jouw vraag te beantwoorden.

edit: buiten dat heeft Traag al aangegeven om verdere vragen via mail of ICQ te stellen, ik kan je ook niet verder helpen dan dit, ik zou zo zeggen: wend je tot de banner in kwestie (je zult neem ik aan een mail hebben gehad).

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

alweer duidelijk :)

• MAZZA
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik ben ook uit de HK gebanned. Mooiste is nog dat ik gemaild werd en daarbij een virus meegestuurd kreeg. Drastisch beleid :P

Ik heb het er al met Grrrrrene over gehad trouwens en hij wist ervan.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 30 juli 2001 19:01 schreef MAZZA het volgende:
Ik ben ook uit de HK gebanned. Mooiste is nog dat ik gemaild werd en daarbij een virus meegestuurd kreeg. Drastisch beleid :P

Dus de crew gaat nu ook al virussen rond zitten mailen? lekker hoor. Bannen, ok tot daar aan toe, maar iemand moedwillig een virus aansmeren....

Virussen? Scan ze hier!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

dan wilden ze jou er wel heeeeel graag uit >:)

maarre, ik heb jou niet als iemand ervaren die gebanned moest worden. maar misschien heb ik iets gemist.

ik heb al 2x een ban gehad in de HK, dus mijn 'overtredingen' zullen wel niet zo zwaar zijn geweest (semi-flame en semi-pr0n)

This too shall pass

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

<----

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Wildhagen: Niet moedwillig natuurlijk..

Sharky: Ik postte er teveel volgens de modjes.. Ik heb er de laatste tijd zowat geen post gedaan omdat ik er eerder al wat van gehoord heb. Maargoed.. alsnog een ban dus en sja... Ik kan er weinig aan doen denk ik..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 30 juli 2001 19:15 schreef MAZZA het volgende:
Wildhagen: Niet moedwillig natuurlijk..
Ah zo...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 19:15 schreef MAZZA het volgende:
Ik heb er de laatste tijd zowat geen post gedaan omdat ik er eerder al wat van gehoord heb.
[volledig overbodige opmerking hier]
Ah vandaar, ik dacht al: ik mis iemand :)
[/volledig overbodige opmerking hier]

• mbravenboer
  • Laatst online: 06-11 01:34
Als HK + SG nu eens gewoon worden afgeschaft is er hier een hoop minder gezeik :+ .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Op maandag 30 juli 2001 19:21 schreef Andina het volgende:

[..]

[volledig overbodige opmerking hier]
Ah vandaar, ik dacht al: ik mis iemand :)
[/volledig overbodige opmerking hier]
:P

Verwijderd

Ook ik ben geband omdat ik teveel poste in de HK.

Terwijl ik niet echt "onzin" poste zoals sommige andere en niemand zich echt aan mij stoorde ofzo....

ik vind het wel jammer en hoop dat het binnenkort recht gezet word...

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Misschien hebben ze ons door elkaar gehaald BAZZA ;)

Verwijderd

Ja ik vindt het ook jammer ;(

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:15 schreef MAZZA het volgende:
Misschien hebben ze ons door elkaar gehaald BAZZA ;)
Ja er werd me onlangs nog gevraagt of wij geen kloon van elkaar zijn :P

Ja, ik heb het hem verteld want ik kreeg zo'n mooi .VBS virusje mee

Maar ja dat deed hij ook niet expres ;)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 21:55
Sinds vandaag mag ik ook in de HK.
Maar de meeste topics hier slaan echt nergens op.
Ik bedoel een topic als hoe hangt jouw wc rol. of hoe veeg jij je reed af.

do I have to say more?

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:22 schreef Artwido het volgende:
do I have to say more?
Nope.

Ik snap het ook niet hoor, als je gebanned bent, wees blij, kan je later ook niet worden afgerekend op al die onzin die je daar anders had gepost. :+

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:02 schreef BAZZA het volgende:
Ook ik ben geband omdat ik teveel poste in de HK.

Terwijl ik niet echt "onzin" poste zoals sommige andere en niemand zich echt aan mij stoorde ofzo....

Als je heel eerlijk bent, weet je zelf ook wel dat onzin niet echt de reden is geweest van de ban, het is meer de uitspraken die je hebt gedaan en waarvoor je gewaarschuwd bent, meerdere malen).

Het kan dus niet zijn dat het volledig uit de lucht kwam vallen, maar goed, da's hier minder interessant.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Ja er werd me onlangs nog gevraagt of wij geen kloon van elkaar zijn
goh, wie zou dat nou geweest zijn?? (8>

This too shall pass

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:40 schreef TgF het volgende:

[..]

Als je heel eerlijk bent, weet je zelf ook wel dat onzin niet echt de reden is geweest van de ban, het is meer de uitspraken die je hebt gedaan en waarvoor je gewaarschuwd bent, meerdere malen).

Het kan dus niet zijn dat het volledig uit de lucht kwam vallen, maar goed, da's hier minder interessant.
Dit slaat absoluut nergens op !

ik heb toen eens wat opmerkingen over Duitsers gemaakt en daar 1 KEER slechts een waarschuwing voor gehad en dat is alweer een tijdje geleden dus dat ik daarom NU geband zou zijn slaat nergens op.

Verder werd in mijn mailtje van Grnnnne aangegeven dat ik was geband wegens teveel posten in de HK en niet in de Tech forums, waar hij gelijk in had.

Dus als jij hier beschuldigingen wil gaan plaatsen onderbouw die dan en kom niet met een nutteloze verklaring als die je nu net geeft.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 21:57 schreef BAZZA het volgende:

[..]

ik heb toen eens wat opmerkingen over Duitsers gemaakt en daar 1 KEER slechts een waarschuwing voor gehad en dat is alweer een tijdje geleden dus dat ik daarom NU geband zou zijn slaat nergens op.

Verder werd in mijn mailtje van Grnnnne aangegeven dat ik was geband wegens teveel posten in de HK en niet in de Tech forums, waar hij gelijk in had.

Dus als jij hier beschuldigingen wil gaan plaatsen onderbouw die dan en kom niet met een nutteloze verklaring als die je nu net geeft.
tis grrrrrene :+

enne zie sig, HK BAN SUX
FOK ROELS

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 22:23 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

tis grrrrrene :+

enne zie sig, HK BAN SUX
FOK ROELS
Zie mijn sig \/

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:40 schreef TgF het volgende:

[..]

Op maandag 30 juli 2001 21:57 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Wel slap van je dat je hier niet even op in wil gaan.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Je hebt geluk dat ze niet zeggen om dit via icq/mail op te lossen

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 23:16 schreef BAZZA het volgende:

[..]

[..]

Wel slap van je dat je hier niet even op in wil gaan.
Oh, ik wil er best op ingaan, ik zit niet 24/7 op GoT, dus ik las jouw bericht wat later.

Even voor alle duidelijkheid, ik zit hier niet de GoT Admin te spelen, ik reageerde puur op jouw uitspraak:

Je geeft hier min of meer aan dat je "zomaar ineens" geband werd, terwijl ik gelezen heb (wat je zelf ook aangeeft) dat je een aantal keer gewaarschuwd bent voor bepaalde uitlatingen die je deed).

Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar ik probeer simpelweg de mensen wat meer tot elkaar te brengen en te voorkomen dat (onder andere) deze draad verzand in een wellus nietus verhaal, waarbij de feiten ineens verdraaid worden.

Mijn beeld van jouw situatie is dat jij een andere beleving hebt bij de reden van jouw ban, dan de adjes (waar ik geen deel van uitmaak) hebben.

Je bent een keer of drie, vier gewaarschuwd voor (verkapte) racistisch overkomende uitlatingen en men heeft hier het beleid dat men niet blijft waarschuwen.

Da's mijn idee bij het geheel, maar blijkbaar verschillen we van mening.

Ik hoop wel dat het verantwoordelijke Adje (die jou uiteindelijk de ban gegeven heeft) bereid is om zijn motivatie toe te lichten, dan is het maar duidelijk.

Ik zit je nergens van te beschuldigen, althans da's zeker niet mijn bedoeling, ik wilde alleen duidelijk maken dat jouw beleving van de ban totaal anders is dan de beleving bij de crew, da's alles.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

En nog steeds geen verklaring voor de HK ban.

• Frenkpie
  • Laatst online: 30-11 10:08

Frenkpie

"Crocs Rule !"

wrom krijg ik een slotje als ik hier zon zelfde topic hier open en hij niet?

is dit benadeling op mij ofzo,ik dacht dat iedereen gelijk was hier in GoT?

betref: [topic=194212]

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

bij mij knalde ze hem ook keihard dicht

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 10:16 schreef frenkpie het volgende:
wrom krijg ik een slotje als ik hier zon zelfde topic hier open en hij niet?

is dit benadeling op mij ofzo,ik dacht dat iedereen gelijk was hier in GoT?

betref: [topic=194212]
Omdat Traag in jouw geval vond:
Regel dit aub via mail... hier is bewust voor gekozen
edit: geldt ook voor Blue_White_Army

Heeft niets te maken met ongelijke behandeling, het resultaat is hetzelfde, in dit geval vind men dat de draad niet op slot hoeft, heeft mischien te maken met de aard van de discussie hier, maar dat weet ik niet, omdat ik niet tot dat stukje crew behoor en dus ook niet weet wat hun motivatie is om deze nog even open te laten.

• Frenkpie
  • Laatst online: 30-11 10:08

Frenkpie

"Crocs Rule !"

het is allebei dezelfde onderwerp: waarom ben ik gebanned van HK?

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

ik heb via mail gereageerd, maar nog geen duidelijk antwoord gehad, dus ik wacht nog ff :)

Ze mioeten natuurlijk wel reageren dan, als ze dat niet doen, dan vraag ik het gewoon hier, sim-pel :)

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 10:50 schreef frenkpie het volgende:
het is allebei dezelfde onderwerp: waarom ben ik gebanned van HK?
Okee, probeer ik het nog een keer.

Ja, het is in beide gevallen hetzelfde onderwerp "waarom een ban op HK", in jouw geval en in het geval van Blue_White_Army heeft Traag aangegeven
Regel dit aub via mail... hier is bewust voor gekozen
Daarna gingen beide topic op slot.

Om de een of andere reden blijft deze open, dat kan zijn, omdat men het druk heeft met andere zaken die meer aandacht vragen, of men vind de discussie zinnig :? of een andere reden.

Dat staat volledig los van ongelijke behandeling of wat dan ook, soms gaat een draadje iets sneller dicht als andere keren en wordt er verzocht verder te discussieren via ICQ of mail.

(en ja, soms duur het antwoord wat langer, jou er rekening mee dat het ook vakantietijd is enzo).

Snappie?

:)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Owkee, gaat nergens over. Mensen, Mail alsjeblieft diegene die de ban geplaatst heeft, omdat zij de exacte ins en outs kennen.

Niet de hele crew weet de gedachtegang van anderen over hoezo men iets doet, tevens is niet iedere mod 24/7 online. ;)

(Modjes remember, niet Botjes. :) )

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.