Toon posts:

Merk ik echt verschil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik bezit nu een TNT 2 (geen PRO versie) en ik wil deze week een G-force 2mx kopen met ook 32mb geheugen.
Zal ik snelheids winst merken in spellen? Ook spellen die niet de T&l ondersteunen?

Thanks,

Frank.

Ps. welke kaart kan ik het best kopen, want alleen Asus heeft al 6 verschillende MX kaarten! en het ene merk is goedkoper dan het andere. Is Asus beter dan Hercules.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Een GF2 MX400 is sneller dan een GF1DDR (net aan). Dus dat is wel te merken. Geen MX200 nemen...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

koop dan meteen een gf2 gts ! , met een beetje zoeken kun je die al voor 450,= krijgen. Bij mycom geloof ik.... Ok, daar vraag je niet om, sorry ...............

Oh ja, wat voor proc heb je ??

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:21 schreef AirHead het volgende:
koop dan meteen een gf2 gts ! , met een beetje zoeken kun je die al voor 450,= krijgen. Bij mycom geloof ik.... Ok, daar vraag je niet om, sorry ...............

Oh ja, wat voor proc heb je ??
Je haalt de woorden uit mijn mond >:)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:22 schreef pentium het volgende:

[..]

:P ;)

Verwijderd

Ik denk dat het verschil wel merkbaar zal zijn, maar dat je er weinig mee opschiet.

Koop ipv een MX een Geforce2 GTS (nep :))PRO
van Powercolor
Heb je veel meer aan en kost maar iets meer.

suc6

Verwijderd

Dit ligt voornamelijk aan je processor

Wat heb je erin zitten?

ik heb een keertje mijn TNT M64 vervangen voor een gf2mx maar merkte nauwelijks verschil omdat mijn amd k6-2 500 het niet helemaal trok.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:39 schreef Penceel20 het volgende:
Ik denk dat het verschil wel merkbaar zal zijn, maar dat je er weinig mee opschiet.

Koop ipv een MX een Geforce2 GTS (nep :))PRO
van Powercolor
Heb je veel meer aan en kost maar iets meer.

suc6
Geen powercolor crap nemen, de beroerste 2d die je ooit gezien hebt :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een P3 1000 MHZ met 312 mb geheugen en een Via chipset. Weet niet of dat uitmaakt?

Trouwens ik kan aan een Powercoler voor 385 komen (nieuw in de winkel), maar is deze kaart wel snel en goed, omdat de andere G-force 2 kaarten meestal nog ver in de 400 piek zitten of zelfs hoger!

Thanks,

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:51 schreef frankelfert het volgende:
ik heb nu een P3 1000 MHZ met 312 mb geheugen en een Via chipset. Weet niet of dat uitmaakt?

Trouwens ik kan aan een Powercoler voor 385 komen (nieuw in de winkel), maar is deze kaart wel snel en goed, omdat de andere G-force 2 kaarten meestal nog ver in de 400 piek zitten of zelfs hoger!

Thanks,
Dan zou ik als ik jou was, met een PIII 1Ghz, ZOWIEZO een gf2 gts nemen !! En een mx links laten liggen.
Ik vind persoonlijk powercolor rotzooi. De goedkopere prijs moet ergens door komen :P

Verwijderd

triple post :(

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 16:49 schreef AirHead het volgende:

[..]

Geen powercolor crap nemen, de beroerste 2d die je ooit gezien hebt :P
Geen dingen zeggen waar je zelf geen ervaring mee hebt...
Heb ook een powercolor, op 1600x1200 haarscherp, op mijn flutbeeldje van AOC..

En sorry dat dit al het zoveelste topic is waar ik het zeg, maar voor 350 piek heb je een leadtek geforce 2 pro http://www.tweakers.net/pricewatch/18634

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 19:38 schreef SickBastard het volgende:

[..]

Geen dingen zeggen waar je zelf geen ervaring mee hebt...
Heb ook een powercolor, op 1600x1200 haarscherp, op mijn flutbeeldje van AOC..

En sorry dat dit al het zoveelste topic is waar ik het zeg, maar voor 350 piek heb je een leadtek geforce 2 pro http://www.tweakers.net/pricewatch/18634
Geen dingen aannemen waarvan je niet weet of ze waar zijn, ja of nee. Ik heb er dus wel ervaring mee. En de 2D is gewoon kut. period.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op maandag 30 juli 2001 16:22 schreef pentium het volgende:

[..]

wat klopt hier niet : ? :D

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 19:40 schreef AirHead het volgende:

[..]

Geen dingen aannemen waarvan je niet weet of ze waar zijn, ja of nee. Ik heb er dus wel ervaring mee. En de 2D is gewoon kut. period.
Naja hier is ie goed en daar ben ik blij om :D

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

HAHAHA mijn AOC beeldje begaf het na 3maanden, er zat net een nieuwe TNT2Ultra in mijn pc. Het beeld trok van buiten naar binnen helemaal wazig en toen een hele lekkere meur!!! Philips let's make thinks better

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 15:53 schreef frankelfert het volgende:
Hallo iedereen,

ik bezit nu een TNT 2 (geen PRO versie) en ik wil deze week een G-force 2mx kopen met ook 32mb geheugen.
Zal ik snelheids winst merken in spellen? Ook spellen die niet de T&l ondersteunen?

Thanks,

Frank.

Ps. welke kaart kan ik het best kopen, want alleen Asus heeft al 6 verschillende MX kaarten! en het ene merk is goedkoper dan het andere. Is Asus beter dan Hercules.
Je kunt vind ik het beste een GTS kopen. Merk maakt niet veel uit, ze zijn allemaal even snel want ze gebruiken dezelfde chipset en de meeste kaarten zijn bij mijn weten opgebouwd volgens de bedoelingen van NVIDIA. Als je een MX neemt zeker geen MX-200 nemen! want die zijn nauwelijks sneller dan een TNT2.

Een TNT2 kan overigens nog vrij goed mee these days. Een MX is in een hoop gevallen 2x zo snel als een TNT2 (ook zonder T&L).
Mijn MX heeft: 375 megapixels en 700 megatexels
Een gewone TNT2 heeft 300 Megapixels en bij mijn weten ook zoveel megatexels.
Pagina: 1