Toon posts:

IIyama S900MT1 19" inch monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil wat vragen over mijn PC-Prive - PC !! *D

Het wordt een: AMD Athlon DDR 1,2 GHz Socket A
256MB DDR-SDRAM PC2100
ASUS A7A266 5xPCI, AGPPro
ASUS V8200 Deluxe AGP 64MB
Maxtor DiamondMax 20,4 GB 7200
Pioneer DVD 16x40 OEM
AOpen ReWriter 12x10x32 IDE Retail
Iiyama S900MT1 19 inch monitor

Nu gaat het dus om de monitor, waar ik dus het minste verstand van heb. Is dit beetje een goeie?? mooi beeld enzo. Of raden jullie me wat anders aan??

Tips over de andere onderdelen ook erg welkom

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 16:32
voor een redelijk bedrag moet je ook een 40gig hardeschijf kopen (ibm!!?) en voor die monitor van Ilyama zou ik dan de pro-versie met diamondtron (?heb ik dit goed of is ander type), is een vlakke beeldbuis pakken. Is toch een stuk beter denk ik dan de normale versie.

Verwijderd

Die monitor is 'wel aardig'. tis een budget 19" monitor. als geld het probleem is zou ik voor hetzelfde geld liever een goede 17" halen. als je wat meer wil besteden kijk dan eens naar Sony / LG Flatron / etc.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Monitor is super-cheap en niet zo goed.
Ook mobo (A7A = ALI-chipset) is niet sneller dan een mobo met KT133 (SDR SDRAM).
Je kan beter een betere/duurdere monitor nemen en een A7V of A7M (of A7N >:) ) mobo nemen....

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

ga voor een a7v266 mobo van asus of voor een DDR moederbord van Epox

die monitor is wel aardig en past wel goed bij je budget denk ik. check m eens in de winkel monitor moet je zien om te weten hoe het zit.

ga idd ook voor een 60GXP 40GB schijfje van IBM kostje maar paar tientjes meer en dan heb je een snellere en 2x zo grote schijf

Verwijderd

Ik heb die monitor en heb er nog geen klachten over :)
Mooi helder en scherp beeld voor weinig.

Als er iets met die monitor is zou ik het graag willen weten.

Hiernaast heeft deze monitor 3 jaar onsite garantie van Iiyama zelf, dus hoef je niet naar je leverancier toe.
Voor de rest is het een hartstikke leuk systeem :)

Verwijderd

Topicstarter
Maarja ik denk dat ik gewoon de budget neem, want ik ben gewend om naar een 15" op 60Hz te kijken. Dus zo slecht zal die monitor niet zijn voor mij toch???? om nou weer 600 piek meer uit te gaan geven :(

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Hey! Whatssup!

Die monitor is wel cool! Beste prijs en kwaliteit monitoren van Ilyama volgens de
Computer Totaal.

Wat voor een heb je nu eigenlijk? Denk dat je het verschil wel zult zien.

Natuurlijk zijn er wel betere monitoren maar die kosten dan ook weer meer geld.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een targa :) nooit van gehoord, draait maximaal 1024 by 768 op 60 hz

En ook een monitor gehad die 1024 by 768 op 85 hz draaide :P

Maarja dit wordt dope monitor denk ik wel

En hoe zit het nou methet moederbord??? was nou het beste?? (werkgeheugen moet ook passen :))

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

* WFvN heeft die monitor voor z'n neus staan en is er errug blij mee. Mooi scherp, strak beeld

Ik draai 1600x1200 bij 75 Hz

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Psies! Monitor is prima!

(Houd er wel ff rekening mee, iedereen, dat niet alle mensen platte schermen prettig vinden! Dit is een lekker schermpje zónder plat scherm. En dat vind ík persoonlijk veel prettiger!!!)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 30 juli 2001 17:57 schreef wzzrd het volgende:
Psies! Monitor is prima!

(Houd er wel ff rekening mee, iedereen, dat niet alle mensen platte schermen prettig vinden! Dit is een lekker schermpje zónder plat scherm. En dat vind ík persoonlijk veel prettiger!!!)
Indeed...
Tis maar wat je gewend bent denk ik....

Het scherm van m'n low-budget-19-inch-iiyama is dus NIET plat, maar vet bol is hij ZEKER NIET te noemen.

Het voordeel van zo'n volledig plat scherm is mij nog steeds volledig onduidelijk.....
Gelukkig maar... Des te meer tevreden ben ik met mijn goedkope maar mooie/goede monitortje *D

• dondervogel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Monitor is super-cheap en niet zo goed.
wat is er niet goed aan dan?????

oke hij heeft geen plat scherm, maar zoals WZZRD al zegt, wil niet iedereen een plat scherm. Als je t.v. ook niet plat is kan het wel iritant zijn dan lijkt het net of je platte scherm naar binnen bol loopt omdat je zo gewend bent aan je T.V.

ik heb de iiyama hier voor mijn neus staan en vind hem echt wel goed. ik zou zeker geen duure 17 inch nemen. een 19 inch is echt wel toffer om te zien.

hee en hij doet 118hz bij 1024x786 en 89hz bij 1280 x 1024 das toch wel goed voor die prijs.

[bijgevoegt]
De pioneer 16x40 dvd is echt goed (precies hetzelfde als de aopen aleen is aopen duurder |:( )
Ik zou inplaats van de aopen cdrw een Plextor nemen, want dat is echt de absolute top (niet zeuren want het is toch echt zo)
[/bijgervoegt]

suc6 met je keuzes

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

kwikkwekenkwak slaan de spijker op zijn kop. Ik heb tijdelijk een 17" gehad en dat was echt afzien!

(Ik ga ook maar een Pioneer halen :) )

Verwijderd

Het wordt een: AMD Athlon DDR 1,2 GHz Socket A 348,-
256MB DDR-SDRAM PC2100 137,-
ASUS A7A266 5xPCI, AGPPro 389,-
ASUS V8200 Deluxe AGP 64MB 1165
Maxtor DiamondMax 20,4 GB 7200 283,-
Pioneer DVD 16x40 OEM 279
AOpen ReWriter 12x10x32 IDE Retail 235
Iiyama S900MT1 19 inch monitor 754,-
Totaal: 3590,-

Zou ik van maken:
AMD 1.2GHz 266MHz bus 348,-
256 Crucial PC2100 132,-
EPoX 8K7A 449,-
GainWard Cardexpert GoldenSample ViVO 1099
40GB IBM 60GXP 343,-
Pioneer DVD106S 195
LiteOn 12x10x32 237,-
S900MT1 754,-
Totaal: 3557

Dan Ben je zelfs wat goedkoper uit en heb je een 2x zo grote HD die 10% tot 20% sneller is. Verder heb je een videokaart die mooier is(rood) en die beter overclocked, plus een veel betere beeldkwaliteit heeft als de ASUS.(zie anandtech voor test). Ook de writer is beter, de Liteon heeft burnproof en ondersteund bijna alles. Crucial RAM is beter dan standaard RAM en even duur. De pioneer DVD is gewoon de AOPen maar dan goedkoper en dat EPoX moederbord is gewoon het beste AMD moederbord op dit moment het is stukken sneller als de Ali MagiK1 en ook stukken stabieler en tweakbaar(door een 1/5 PCI divider) verder zou ik voor een 266 Bus CPU gaan dan heb je zeker een AXIA of hogere code en dus bijna gegarandeerd 1.5 GHz, vergeet trouwens niet te investeren in een goede koeler.

De Monitor is gewoon goed en zeker met de betere 2D kwaliteit van de GainWard zal je er vast van gaan genieten.

Veel succes met je nieuwe :9~ PCtje!!!

Verwijderd

Ik vind die 2 lijnen van IIyama big time zuigen.... heb dan liever een LG

Verwijderd

euh de S900MT1 heeft geen DiamondTron beeldbuis dus ook geen lijntjes, alleen is ie niet als de LG Flattron beeldbuizen plat.

Je hebt als je grof kijkt 3 soorten beelbuizen:

Invar Shadowmask Flat Square Tubes: dat zijn niet helemaal platte beeldbuizen die geen lijntjes hebben

Mitsubishi DiamondTron/Sony Trinitron:
Platte beeldbuizen maar met 2 damping wires

LG Flattron:
Plattebeeldbuizen zonder damping wires.

Elke heeft z'n voor en nadelen, zo is shadowmask het goedkoopst, de diamondtron's schijnen de beste scherpte en kleuren te hebben(hoewel hierover getwist wordt) en de Flattrons hebben het rustigste beeld(en dus geen lijntjes)

Je moet afwegingen maken en zo bepalen wat jij het beste vind en er vooral naar gaan kijken.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 22:23 schreef NFA-DK het volgende:
Zuigen? Trekt het beeld dan naar binnen?
Dude, een S900MT1 heeft die 2 draadjes niet, dat hebben alleen Diamondtron c.q. Trinitron of afgeleiden. Een bol scherm heeft gewoon een shadow-mask. Eerst kijken, dan pas roepen. |:(

Ff ontopic: aardige monitor met een wat minder bemeten voeding. Dit zul je vooral in de overgangen zwart/wit zien (overgang van volledig wit beeld naar volledig zwart beeld). Je ziet dan dat het beeld even groter c.q. kleiner wordt. Ik zou zelf gaan voor een wat betere 17". Voor het zelfde geld heb je een Vision Master PRO 411.

Die Aopen cd-rewriters hebben een slechte naam. De geleidestang waarover de kop "loopt" wil nog wel een drooglopen. Ik zou idd gaan voor de Lite-On. Niets dan goede dingen gehoord voor die writer.

Verder succes met je systeempje. Vergeet niet om een goede cooler te laten monteren! ;)

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:03
Ik ben nu bezig aan mijn 4e Iiyama PRO 411 (A705MT)rampe ding.
Alle 3 waren defect constateerde de leverancier :(

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ik heb de iiyama hier voor mijn neus staan en vind hem echt wel goed. ik zou zeker geen duure 17 inch nemen. een 19 inch is echt wel toffer om te zien.
|:(
Ja man, daar doe je het voor! :Z (ik ga mijn ogen verrot staren op 60Hz maar ik heb lekker WEL een 19" ! DOH....)

Het scherm is voor die prijs zeker niet verkeerd, maar het is dan ook precies wat je kan verwachten. Een standaard 17" monitor met 19" beelbuis.
Prima op resoluties tot 1024x768
redelijk / goed op 1280x1024
Hoger moet je daar niet op willen draaien. Het kan wel hoor, is ie alleen nooit voor bedoeld en dat merk je (zie ook opmerkingen hierboven). Voor het normale computer-gebruik een prima ding. Ga je echter intensief grafisch werk doen dan zou ik voor een betere monitor gaan (eventueel een dure 17").

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 22:44 schreef -THaVinNY- het volgende:
euh de S900MT1 heeft geen DiamondTron beeldbuis dus ook geen lijntjes, alleen is ie niet als de LG Flattron beeldbuizen plat.

Invar Shadowmask Flat Square Tubes: dat zijn niet helemaal platte beeldbuizen die geen lijntjes hebben

Mitsubishi DiamondTron:

LG Flattron:

Elke heeft z'n voor en nadelen, zo is shadowmask het goedkoopst, de diamondtron's schijnen de beste scherpte en kleuren te hebben(hoewel hierover getwist wordt) en de Flattrons hebben het rustigste beeld(en dus geen lijntjes)

Je moet afwegingen maken en zo bepalen wat jij het beste vind en er vooral naar gaan kijken.
Ow woops, verkeerde model in mn gedachten ;). niet meteen allemaal zo boos reageren mahn.. drinken jullie nooit Xi Relax ofzo.. Maaruh, LG RULEZ! :P

Verwijderd

ik regeer niet boos hoor, ik zie dat je een fout maakt en laat je meteen wat leren. geen probleem mee, van je fouten leer je.

Xi is trouwens best ranzig, maar da boeit nie

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 22:44 schreef -THaVinNY- het volgende:

Mitsubishi DiamondTron:

LG Flattron:

euhm, volgens mij kun je beter Trinitron neerzetten op de plaats van Diamondtron, want mitsubishi heeft die trinitrontechniek in licensie van Sony en noemt t diamondtron............. , maar t kan ook aan mij liggen hoor. En als t niet aan mij ligt, heb JIJ weer wat geleerd ;)

Verwijderd

Ik heb het nog ff uitgezocht, de DiamondtronNF is een op Sony Trinitron gebaseerde beeldbuis, maar dan met een andere coating waardoor de kleuren mooier uitkomen.

Ik heb dus inderdaad ook nog wat geleerd:), ik wist dat de techniek hetzelfde was, maar ik d8 dat het een joint venture van Sony en Mitsu was, maar het blijkt dat Mitsu de beeldbuizen eigenlijk alleen een beetje tuned. De kleurechtheid is beter, maar de scherpheid is wat beter op Trinitrons

Edit ik heb het in me bericht ook maar ff aangepast voor de compleetheid

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 17:55 schreef -THaVinNY- het volgende:
maar het blijkt dat Mitsu de beeldbuizen eigenlijk alleen een beetje tuned. De kleurechtheid is beter, maar de scherpheid is wat beter op Trinitrons

Edit ik heb het in me bericht ook maar ff aangepast voor de compleetheid
Hmm, dan heb ik als dat waar is ook weer wat geleerd, want ik dacht toch echt dat Mitsubishi hun Diamondtron buizen zelf maakte :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Prima monitor, maar ik zal zelf voor een SOny gaan (19inch) wegens m'n persoonlijke ervaingen mt Sony(erg goed beeldschermen)

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 18:56 schreef Kev0867 het volgende:
Prima monitor, maar ik zal zelf voor een SOny gaan (19inch) wegens m'n persoonlijke ervaingen mt Sony(erg goed beeldschermen)
Dan heb je zeer waarschijnlijk nog geen kennis gemaakt met hun service, bij een defect :)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb zelf de 22" versie van iiyama. ik moet zeggen dat ik betere schermen heb gezien (ik heb em noodgedwongen op 1152/85hz). de verhalen over wazigheid/trillende letters zijn er niet voor niks.

je kan ook kijken naar de syncmaster series van samsung. hiervan heb ik een paar 17"'s gekocht voor school, deze waren erg scherp (de goedkopere 750 s). van philips hebben we ook een hoop gekocht, maar hiervan moet je toch de wat duurdere modellen hebben want die goedkopen zijn wat wazig.

wat et geheugen en schijfruimte betreft: 256 mb erbij (prijzen zijn nu extreem laag), en 40 of 60 gb hd. (voor al die divx die je download) ;)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• dondervogel
Ja man, daar doe je het voor! (ik ga mijn ogen verrot staren op 60Hz maar ik heb lekker WEL een 19" ! DOH....)

Het scherm is voor die prijs zeker niet verkeerd, maar het is dan ook precies wat je kan verwachten. Een standaard 17" monitor met 19" beelbuis.
Hoger moet je daar niet op willen draaien. Het kan wel hoor, is ie alleen nooit voor bedoeld en dat merk je (zie ook opmerkingen hierboven). Voor het normale computer-gebruik een prima ding. Ga je echter intensief grafisch werk doen dan zou ik voor een betere monitor gaan (eventueel een dure 17").
60hz?!?!?!?!?!
op de hoogste resolutie haalt deze monitor 75hz dus waar jij 60hz vandaan haalt???
eerst goed lezen over welke monitor het gaat he |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

en de aan bevole resolutie van dit scherm is dan ook 1280x 1024 (85hz) en volgens mij is dat bij de meeste 19 inch schermen zo. de meeste 17 inch schermen is dat 1024x768 (100hz).

echt fijn is het niet om in windows te werken op 1600x1200 (in spellen is het prachtig en dat doet ie echt wel goed ) want dan word alles toch wel erg klein op een 19 inch scherm.

en als je intensief grafisch werk doet dan zou ik een 22 inch nemen nog beter :)

AMD T-bird 1000@1050 ,Abit KT7-Raid ,640MB cas2 133mhz ram ,Asus V7700Pure 235@420 ,Iiyama s900MT1, 30Gb Maxtor ATA100, Terratec X-fire 1024, Kenwood 72x, Aopen 16x40, Plexwriter 12x10x32a, Aopen HQ08a Big tower | 3dmark 2000: 7754 | 2001:3615 |

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 31 juli 2001 19:11 schreef AirHead het volgende:

[..]

Dan heb je zeer waarschijnlijk nog geen kennis gemaakt met hun service, bij een defect :)
yep, nog niet kennis mee gemaakt gelukkig, maar dat hoeft ook niet want het zijn goede beeldschermen :P

Verwijderd

Ik heb de S900MT1 nu tijdelijk als leenmonitor van Iiyama (Teleplan) gekregen, omdat mijn :9~ A902MT in de reparatie is (het bekende flikkerende beeld af en toe :( ). Ik vindt het beeld van deze lang niet zo fjn als bij m'n A920MT, maar dat komt onder andere omdat deze een "bolle" beeldbuis heeft, en mijne een vlakke (DiamondTron inderdaad :) ). Mijn advies: koop er nog ff geen monitor bij en spaar nog even door voor een vlakke (bijv. de Iiyama A902 MT Vision Master Pro 451). Destijds heb ik ook meer dan een jaar moeten sparen voor dat ding (1400 piek :'( ) maar het is de moeite meer dan waard! :)

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 00:52 schreef GA!S het volgende:

[..]

|:(
Ja man, daar doe je het voor! :Z (ik ga mijn ogen verrot staren op 60Hz maar ik heb lekker WEL een 19" ! DOH....)

Rustig, hij bedoelt denk ik prettiger om naar te kijken (groter schermoppervlak etc).

Verwijderd

En wat denkt men hier dan van de Dell P991 ?

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon zelf moet gaan kijken naar de monitoren.

Ik vind het namelijk raar om naar een platte monitor te kijken omdat ik een vissekom gewend ben. vvoor sasyz(ofzo sorry anders) is dat anders omdat hij een plat scherm is gewend en dan opeens tegen een bol iets aankijkt, dat ziet er dan niet uit. (eigen ervaring)

Verwijderd

Hej Tha Vinny.. ik had het ook niet over jou... haha... ach jah, NFA-DK heeft al een slechte naam en een waarschuwing hiero op GoT... en dat terwijl ik al zat mensen heb geholpen.. maaruh, mooiere kleuren of niet, die lijntjes vind ik echt nix.. erger ik me net zo aan als een dode pixel op een TFT..

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

S900MT1 hier maar niet echt fantastisch beeld. Op 1280x1024 moet contrast en felheid redelijk omhoog om de dunne lijntje zichtbaar te houden. Vision Master series monitoren vind ik prettiger kijken (maar zijn niet te sjouwen :) )

Keuze tussen matig groot beeld of beter klein beeld. Tja.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

60hz?!?!?!?!?!
op de hoogste resolutie haalt deze monitor 75hz dus waar jij 60hz vandaan haalt???
eerst goed lezen over welke monitor het gaat he |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Ik weet over welke monitor het gaat, dit gaat namelijk helemaal niet specifiek over deze 19-er..... Die opmerking slaat op het ongelofelijke argument dat een 19" "veel toffer" is dan een 17". Er zijn maar genoeg goedkope 19" schermen die absoluut 100% waardeloze prestaties en waarmee je dus met een 17" scherm echt VEEL beter af bent. En nee, wederom gaat dat NIET over dit scherm. (interpreteren blijft af en toe erg moeilijk...)
en als je intensief grafisch werk doet dan zou ik een 22 inch nemen nog beter :)
Als iemand zich afvraagt of een s900MT een goede keuze is dan denk ik niet dat een 22" scherm een serieus alternatief zal zijn. (zal ik hier nu ook 7x |:( achter zetten of maar gewoon aannemen dat je dit niet letterlijk zo bedoeld?)

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Rustig, hij bedoelt denk ik prettiger om naar te kijken (groter schermoppervlak etc).
Dat denk ik toch niet, anders zou je nooit zo iets doms zeggen:
ik zou zeker geen duure 17 inch nemen. een 19 inch is echt wel toffer om te zien.
Een top 17" is namelijk veel prettiger om naar te kijken dan een budget 19".

de betaler vervuilt

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Deze bak draait mijn desktop in zowel Linux als WinME in 1600x1200@75. Fantastisch! Goed leesbaar, scherp etc. Misschien heb ik goede ogen, misschien stel ik weinig eisen, misschien kan het gewoon...

Tenslotte: er wordt hier niet gesproken over het praktisch nut van een high res 19". Ik vind dat tijdens programmeren geldt: hoe groter hoe beter (meer text == meer overzicht). Dáárom heb ik die 19".

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, thnx!!! haha heb gewoon 2 bladzijde gekregen van jullie !!! I love you all O+ !!

btw Ik neem hem toch!! B-)

Verwijderd

ik heb de vision master pro 19" en merk toch wel veel verschil ten opzichte van gewone iiyama schermen en die twee lijntjes dat is net zoiets als naast een spoorlijn wonen, na een paar dagen zie je het niet meer
Op maandag 30 juli 2001 22:23 schreef NFA-DK het volgende:

Verwijderd

Ik vindt het Flattron beeld ook erg mooi en die lijntjes irriteren mij ook, maar helaas laten de flattron schermen op andere punten als kleurechtheid en scherpte de Diamondtron schermen voorgaan. Als ze het design nog wat konden verbeteren zouden ze perfect zijn. Wat betaalbaarder zou ook erg mooi zijn, jammer dat de yields op de 19" schermen niet zo goed zijn(dat is de rede dat we zo lang op de 915 van LG hebben moeten wachten en ook de reden dat ie in verhouding zo duur is tot de 795)

Verwijderd

776FM is ook een beest achtig mooie monitor btw... met onwijz goeje boxen.. echt die boxen zijn echt phat kewl

• dondervogel
Ik weet over welke monitor het gaat, dit gaat namelijk helemaal niet specifiek over deze 19-er..... Die opmerking slaat op het ongelofelijke argument dat een 19" "veel toffer" is dan een 17". Er zijn maar genoeg goedkope 19" schermen die absoluut 100% waardeloze prestaties en waarmee je dus met een 17" scherm echt VEEL beter af bent. En nee, wederom gaat dat NIET over dit scherm. (interpreteren blijft af en toe erg moeilijk...)
Oke mischien klein type foutje/misverstand |:( ik doelde dus wel op de s900mt1. en die vind ik dus toffer als (duure/Goede) 17 inch. maar ik denk dat (bijna) elke 19 inch monitor die je nu kan kopen wel meer als 60hz haalt op 1280x1024.
Als iemand zich afvraagt of een s900MT een goede keuze is dan denk ik niet dat een 22" scherm een serieus alternatief zal zijn. (zal ik hier nu ook 7x achter zetten of maar gewoon aannemen dat je dit niet letterlijk zo bedoeld?)
ja hoor ik vind |:( een toffe smilie dus zet hem er maar 7x neer :)

en zo kunnen we nog wel ff door zeuren op elkaar (en daar word het niet gezeliger op hier bij Tweakers.net) het gaat er gewoon om dat IK een (nu de s900MT1 maar andere 19 inch mag ook) 19 inch beter vind als een 17 inch. en het gaat toch om ieder zijn mening??
btw Ik neem hem toch!!
Gefeliciteerd 8-) hij is echt wel goed hoor.

Verwijderd

Topicstarter
ach jawel, gaatwel lukken denk ik, slechter dan wat ik nu heb kan het niet worden :(

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 00:20 schreef -THaVinNY- het volgende:
Ik denk dat je gewoon zelf moet gaan kijken naar de monitoren.

Ik vind het namelijk raar om naar een platte monitor te kijken omdat ik een vissekom gewend ben. vvoor sasyz(ofzo sorry anders) is dat anders omdat hij een plat scherm is gewend en dan opeens tegen een bol iets aankijkt, dat ziet er dan niet uit. (eigen ervaring)
SySasZ >:)
Maare je hebt gelijk, in het begin vondt ik dat platte scherm ook maar raar, het leek net of hij naar binnen stond. Maar na een week ben je het helemaal gewend, en zie je de typische DiamondTron/Trinitronlijntjes ook niet meer (tenminste, bij mij was dat zo). Maar als je hem gewend bent wil je niks anders meer :)
Pagina: 1