Mooi nieuw setje....

Pagina: 1
Acties:

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik ben van plan om een nieuw hifi setje te kopen en ik wil max 2000,- uitgeven(reciever, cd speler, en speakers), ik heb mijn zinnen gezet op een sony (ik weet hoe de meeste over sony denken hier, maar ik heb niet al teveel geld te besteden :P)
Mijn vraag is of er op internet een site is waar net zoals hier bij tweakers.net een pricewatch is (elcheapo heb ik al gehad)???

Specs voor het setje:
Reciever STR-DE475
Cd Speler CD-XE270
Speaker set SA-VE525

Thnx in advance

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Wil je het liefste losse componenten, of een compleet setje? In het geval van losse componenten: receiver/versterker+tuner, of misschien helemaal geen tuner? Wil je nog een casettedeck of een minidisc? Wil je Dolby of niet?

Er is zoveel te kiezen.. vertel even wat je voorkeuren zijn. Met alleen Sony kom je nog niet ver :)

edit:
O shit.. ik lees niet zo goed. Receiver+cd+speakers dus.
Wat de speakers betreft: bij voorkeur geen Sony. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Haal een Stereo en een stereoplay, bepaal je budget en loop de lijst af. Wat je als eerste tegenkomt met jouw budget is de winnaar :) . Ik kan de Yamaha Pianocraft aanbevelen voor ca. 1000,-. Heb je geld over om in de PC te steken. ;)