Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 11:13
Mijn vraag
Als ik m'n telefoon plat op tafel wil leggen, dan hobbelt 'ie, omdat de camera in één hoek zit in uitsteekt.

Ik ben op zoek naar iets van een sticker die de dikte van de camera heeft, om in de andere hoek te plakken, zodat de telefoon in ieder geval recht (edit dankzij Rrob: ik bedoel stabiel, niet waterpas) blijft liggen. Zou natuurlijk mooi zijn als die ongeveer het formaat van de camera heeft ivm symmetrie. Bestaat zo iets?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle filmpjes die een iPhone tegen de slijpsteen houden. Heel grappig, niet nuttig.
- Hoesjes. Natuurlijk werken die, maar ik wil graag de telefoon origineel houden.

Ik heb een iPhone XS Max, maar dit geldt natuurlijk voor alle iPhones/telefoons met een camera die uitsteekt.

[ Voor 3% gewijzigd door JakeOfOz op 20-09-2019 12:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je wil liever een sticker plakken op je telefoon, dan een hoesje gebruiken? Ik denk dat wij een andere betekenis hebben van ‘origineel’.

Om toch wat constructiefs toe te voegen: zo’n viltje dat je onder stoelpoten plakt, is dat niet iets? Die koop
Je voor een euro bij de Action en voor de dikte plak je er twee op elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 15:24
Een dunne vilt-sticker gaan zoeken bij de bouwwinkel/hema?

Of een case?

Dju, @Verwijderd net wat eerder :)

[ Voor 20% gewijzigd door diefightdie op 20-09-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
JakeOfOz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:01:
Mijn vraag
Als ik m'n telefoon plat op tafel wil leggen, dan hobbelt 'ie, omdat de camera in één hoek zit in uitsteekt.

Ik ben op zoek naar iets van een sticker die de dikte van de camera heeft, om in de andere hoek te plakken, zodat de telefoon in ieder geval recht blijft liggen. Zou natuurlijk mooi zijn als die ongeveer het formaat van de camera heeft ivm symmetrie. Bestaat zo iets?

- Alle filmpjes die een iPhone tegen de slijpsteen houden. Heel grappig, niet nuttig.
- Hoesjes. Natuurlijk werken die, maar ik wil graag de telefoon origineel houden.

Ik heb een iPhone XS Max, maar dit geldt natuurlijk voor alle iPhones/telefoons met een camera die uitsteekt.
Een doorzichtig hoesje voor de achterkant helpt;

https://www.appelhoes.nl/...e-Xs-Max-case-Doorzichtig

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:32
met 1 sticker licht je telefoon wel stabiel maar niet vlak, dan moet je er minimaal 2 plakken.

ik zou zo'n klein doorzichtig stickertje proberen die je gebruikt om kastdeurtjes zacht te laten sluiten: https://www.action.com/nl-be/p/stootdoppenset-/ is doorzichtig dus valt het minst op

edit> zo'n plakker kan je gewoon op de gewenste maat snijden / knippen. Maar ik snap dat het contrast tussen een plakker van €0,02 en een telefoon van €1000 wel vrij groot is

[ Voor 24% gewijzigd door Rrob op 20-09-2019 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
Doorzichtige hoesjes ben ik geen fan van, die worden vrij snel geel en lelijk, en je ziet ook al het vuil dat tussen je hoesje en de telefoon zit.

Vilt op de achterkant is wel echt de el-cheapo optie natuurlijk.

Wat ik zoek is een plastic (of in ieder geval hard materiaal) sticker in de vorm van de camera, die je in de andere bovenhoek plakt.

Ik heb wel vaker vinyl-skins van dbrand op m'n telefoon geplakt, die haal je er ook zonder lijmresten weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
Rrob schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:14:
met 1 sticker licht je telefoon wel stabiel maar niet vlak, dan moet je er minimaal 2 plakken.
Ah, goed dat je dit noemt. Ik bedoel inderdaad stabiel, hoeft niet waterpas te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
JakeOfOz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:14:
Doorzichtige hoesjes ben ik geen fan van, die worden vrij snel geel en lelijk, en je ziet ook al het vuil dat tussen je hoesje en de telefoon zit.

Vilt op de achterkant is wel echt de el-cheapo optie natuurlijk.

Wat ik zoek is een plastic (of in ieder geval hard materiaal) sticker in de vorm van de camera, die je in de andere bovenhoek plakt.

Ik heb wel vaker vinyl-skins van dbrand op m'n telefoon geplakt, die haal je er ook zonder lijmresten weer af.
Mijn doorzichtige hoesje zit er al twee jaar om en is nog niet geel of lelijk en vuil zit er ook niet tussen.
Maar goed als je viltje of sticker mooier vind 😉

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:06

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://www.tesa.com/nl-nl/files/images/201711/0/tesa-protect-8mm-28pcs,589766_canvas16x9_18.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:32
HereIsTom schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:19:
[...]

Mijn doorzichtige hoesje zit er al twee jaar om en is nog niet geel of lelijk en vuil zit er ook niet tussen.
Maar goed als je viltje of sticker mooier vind 😉
een hoesje maakt je telefoon ook dikker en breder en het voelt ook anders, snap wel dat de TS dat liever niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Rrob schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:35:
[...]

een hoesje maakt je telefoon ook dikker en breder en het voelt ook anders, snap wel dat de TS dat liever niet heeft.
Tja als je kieskeurig bent, maar zo’n siliconenhoesje voor de achterkant merk ik toch weinig van en je telefoon beschadigd ook niet, dus blijft langer mooi ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
@Hackus Ja, maar daar staat helaas geen oplossing bij, dat zijn voornamelijk screenprotectors en hoesjes. Ik heb blijkbaar weer iets bedacht wat niet bestaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JakeOfOz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:04:
@Hackus Ja, maar daar staat helaas geen oplossing bij, dat zijn voornamelijk screenprotectors en hoesjes. Ik heb blijkbaar weer iets bedacht wat niet bestaat :p
'gat in de markt' :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-08 14:19
JakeOfOz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:01:
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar iets van een sticker die de dikte van de camera heeft, om in de andere hoek te plakken, zodat de telefoon in ieder geval recht (edit dankzij Rrob: ik bedoel stabiel, niet waterpas) blijft liggen. Zou natuurlijk mooi zijn als die ongeveer het formaat van de camera heeft ivm symmetrie. Bestaat zo iets?

Cursus omgaan met OCD? 8)7 _/-\o_
(Grapje)

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
Cursus omgaan met OCD? 8)7 _/-\o_
(Grapje)
Wordt gewaardeerd :)

Het is alleen niet helemaal OCD, want als die telefoon gewoon stabiel lag zou het niet zo'n probleem zijn, ook al ligt 'ie scheef. Ik verbaas me alleen dat hier eigenlijk niets over te vinden is... Met x-miljoen iPhone gebruikers is dat onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
JakeOfOz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:28:
[...]

Wordt gewaardeerd :)

Het is alleen niet helemaal OCD, want als die telefoon gewoon stabiel lag zou het niet zo'n probleem zijn, ook al ligt 'ie scheef. Ik verbaas me alleen dat hier eigenlijk niets over te vinden is... Met x-miljoen iPhone gebruikers is dat onwaarschijnlijk.
Dat komt natuurlijk omdat de meeste gewoon een hoesje om hun dure telefoons doen.. en niet met stickers gaan klooien of met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
Dat komt natuurlijk omdat de meeste gewoon een hoesje om hun dure telefoons doen.. en niet met stickers gaan klooien of met andere dingen.
Als er geen goede oplossingen zijn moet je wel improviseren.

Je mag het klooien noemen, maar zonder wat creativiteit blijf je achterlopen :)
Je hoeft niet te reageren als je geen waardevolle bijdrage hebt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
oh, misschien een oplossing met extra functionaliteit:
https://www.androidcentra...niversal-kickstand-review

Nu kijken of/waar dit te koop is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Hier kun je ‘m ook mooi mee neerzetten en nog opladen ook;

https://www.fasttech.com/p/7864900

Pagina: 1