Rugby World Cup 2019

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/ef/2019_Rugby_World_Cup_%28logo%29.svg/1200px-2019_Rugby_World_Cup_%28logo%29.svg.png

Ik trof voor deze mooie sport nog geen topic aan hier en dat kan natuurlijk niet!

Vandaag begint de Rugby World Cup met om 11:30 de openings ceremonie. Aansluitend begint om 12:45 de eerste wedstrijd van Japan tegen Rusland.

Teams

In totaal doen er 20 teams mee deze zijn onderverdeeld in de volgende pools:

Pool A
Ierland
Schotland
Japan
Rusland
Samoa

Pool B
Nieuw Zeeland
Zuid-Afrika
Italie
Namibie
Canada

Pool C
Engeland
Frankrijk
Argentinie
Verenigde Staten
Tonga

Pool D
Australie
Wales
Georgie
Fiji
Uruguay

Speelschema en kijken

Van de officiele site is de volgende speelschema bekend:

Afbeeldingslocatie: https://resources.world.rugby/worldrugby/photo/2018/11/28/a12e354a-f129-4c16-be19-e959d3624e25/RWC-2019_Match-Schedule-1.jpg

Ziggo zendt een deel van de wedstrijden uit op het open kanaal. Alle wedstrijden zijn ook op Ziggo Sport te zien.

Finale

De finale is dus uiteindelijk op 2 november tussen de laatste overgebleven teams. Ze spelen uiteraard voor de roem maar ook de prachtige Web Ellis Cup!

Afbeeldingslocatie: https://resources.world.rugby/worldrugby/photo/2019/03/06/5e527a47-227a-412e-949d-b47c48829950/Trohpy-tour.jpg

Mijn topic skills zijn verder niet zo spannend ;) Zal kijken of ik het nog wat meer kan opleuken straks :P

Zijn er meer mensen die deze mooie sport gaan volgen de komende tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Jaguar645 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:43:

Zijn er meer mensen die deze mooie sport gaan volgen de komende tijd?
Mijn tv zal overuren draaien de komende weekenden. Voornamelijk de wedstrijden van de All Blacks staan hier al hard coded in de agenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik heb mijn springbok shirts al klaar liggen voor morgen :P De vlag is opgehangen en voor het zonnige weer de cap tevoorschijn gehaald!

Op het werk heb ik een klein bokkie knuffeltje neergezet omdat het kan :P

Maar das ook niet zo gek als Zuid-Afrikaan zijnde ;)

voor de rest ga ik bijna elke wedstrijd proberen te volgen omdat het allemaal top landen zijn die spelen!

[edit]

Zit nu de openings ceremonie te kijken. Mooi en strak gedaan tot nu toe! Dat kunnen ze wel daar in Japan

[ Voor 13% gewijzigd door Jaguar645 op 20-09-2019 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wilde net nog ff snel een topic aanmaken dus scheelt weer wat werk (y) . In NL is Ziggo inderdaad de broadcaster (en laat ik nou net geen Ziggo hebben en de BBC ook de rechten niet hebben }:O )
https://www.ziggosport.nl/programmagids/ (maar komt goed).
Nieuwe shirt van Japan staat iig op de shopping list na het misgrijpen van het 2015 shirt door onverwachtse successen op het veld en bijbehorende hype :/ .

Promo (zocht eigenlijk al een tijdje naar een andere [officiële] promo met wat anime stijl beelden erin die ik een tijdje terug op de BBC zag)

Dagelijkse filmpjes:

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 20-09-2019 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
apis29 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:55:
Wilde net nog ff snel een topic aanmaken dus scheelt weer wat werk (y) . In NL is Ziggo inderdaad de broadcaster (en laat ik nou net geen Ziggo hebben en de BBC ook de rechten niet hebben }:O )
https://www.ziggosport.nl/programmagids/ (maar komt goed).
Nieuwe shirt van Japan staat iig op de shopping list na het misgrijpen van het 2015 shirt door onverwachtse successen op het veld en bijbehorende hype :/ .

Promo (zocht eigenlijk al een tijdje naar een andere [officiële] promo met wat anime stijl beelden erin die ik een tijdje terug op de BBC zag)

[YouTube: 【ラグビーワールドカップ】この感動は一生に一度だ / オフィシャルソング 『World In Union』 / 吉岡聖恵(いきものがかり)]

Dagelijkse filmpjes:

[YouTube: Rugby World Cup Daily | Episode 2 | Bryan Habana's Springbok Army]
Als je een VPN provider hebt kun je altijd live kijken bij ITV. Heb je nog het betere engelse commentaar ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiso
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:47
Cool, Go Bokke!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik ga sowieso Ierland volgen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/vp/a7f6851e91e12d749d9dcac010e59701/5E00AD5E/t51.2885-15/e35/67066982_1508255849316509_843362282980003680_n.jpg?_nc_ht=scontent-ams4-1.cdninstagram.com&_nc_cat=105
https://instagram.com/p/B1MK5gwgOob/

2015 souvenir O-) :*) (toevallig net een oude telefoon aan het leeghalen). De nieuwe shirts lijken er weer een beetje op alleen wat minder uitbundig. 'Jammer' dat het WK logo nu veranderd is wat al sinds 2007 hetzelfde was. Moest er eerst niks van hebben met zo'n 'lelijk' logo (ook een 2011 Argentinië laten liggen waar ik nu toch wel spijt van heb :+ ) maar nu is het nog de enige manier om een shirt zónder sponsoring te krijgen
(klik voor groter)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d3F6eoFV9MuULXUDbscrNCyU/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qhLMG6RpiadK9nNYVCbscOMO/full.jpg

[Instagram: ITS THE BIG DANCE! 2019 World Cup Manu Samoa jerseys selling at our shop! Make sure you get your hands on 1, size S to 5XL! Support our nation and buy one today via dm/ inbox via fb or in store! $90.00 AUD!]

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 20-09-2019 22:42 ]

• Jaguar645
Al een paar mooie wedstrijden geweest vanmorgen! :) Zit ook helemaal klaar voor de volgende hier :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TKLN3853TV5y7nBlpO8IzSyh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hbpY7pVQfTgTnjubtl44OzWB/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qHQAhM3Py9JI5onL0rASYMfM/full.jpg

En de setup om Live ITV te kunnen streamen en goede commentaar erbij te hebben ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EdExeoVlEII0bTO06ZRfXUqB/full.jpg

Ik heb erg veel zin in de clash zometeen! *O* *O* *O*

• Hogader
  • Nu online
Mooie match zojuist tussen NZ en ZA, maar helaas voor de vele Springboks fans hier kan ik voor nu het laatste lachen. >:) ;)

Afbeeldingslocatie: https://skynz.akamaized.net/documents/24003/5034794/AllBlacks_logo_primary/78fd9134-1920-491f-b188-a039743812c6

• Jaguar645
Het is pas de poolfase :P

maar ik heb een erg sterk RSA gezien waar ik blij mee ben! jammer dat ze die 2 tries zo snel lieten gebeuren maar ook dat hoort erbij :)

Belooft veel goeds voor het toernooi!

• Hogader
  • Nu online
Jaguar645 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:49:
Het is pas de poolfase :P

maar ik heb een erg sterk RSA gezien waar ik blij mee ben! jammer dat ze die 2 tries zo snel lieten gebeuren maar ook dat hoort erbij :)

Belooft veel goeds voor het toernooi!
Als ze minder foutjes maken, dan kunnen ze ver komen idd. Ben benieuwd hoe het bij Ierland gaat lopen en of die makkelijk 1e worden in de poule. Zo ja zou Ierland vs Zuid-Afrika weer een goeie kraker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
De Schotten... :'(

Bij ziggo kun je overigens kiezen tussen Engels en Nederlands commentaar. :)

[ Voor 68% gewijzigd door PjotrStroganov op 22-09-2019 11:38 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:57
@PjotrStroganov Dank voor de tip!
Schotland zag er inderdaad niet erg sterk uit. Veel teveel fouten tegen een Ierland die in de tweede helft een tandje lager leek te spelen. Als supporter van de men in green wel happy met de uitslag natuurlijk! *O*
Erg veel zin in de rest van dit toernooi. Er gaan nog veel mooie wedstrijden aankomen!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Schotland was erg matig bezig. Ierland was sterk van start en deed een goede pot!

Nu ook een leuke pot met ENG-TNG en Tonga is sterke/beter dan ik had verwacht. De refferee is ook erg goed deze pot! goede calls.

Commentaar op ITV is ook weer uitstekend d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Wales *O* wat zijn ze toch lekker aan het spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Heerlijk hoe Japan door maximale inzet Ierland even goed op hun plek zet. Wel beetje in dubio, aangezien Japan nu onderweg is om #1 in de poule te worden en daardoor er al een NZ-Ierland kan komen in de kwartfinale

• apis29
  • Niet online
Ik zat even mee te lezen met een live verslag (terwijl ik ook wat anders aan het doen was): https://www.bbc.com/sport/live/rugby-union/49514450
Ik dacht dat Ierland (alsnog) had gewonnen :+ (straks maar ff terugkijken 8) )

Schotland kan natuurlijk best nog van Japan winnen maar dan zal onderling resultaat wel tellen voor de ranking? (tov Ierland)

[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 28-09-2019 11:50 ]

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
Wat een heerlijke pot was dat. Je zag dat Japan genoot van deze wedstrijd.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• paraiso
Dit was een echt een verrassing zeg!!! Was al leuk dat Uruguay van Fiji wist te winnen, maar dit is factor 5 meer! Zou een geweldige kwartfinale kunnen worden tussen Ierland en Nieuw-Zeeland.
En dan morgen nog van Australië tegen Wales genieten, kan niet op!!!

[ Voor 15% gewijzigd door paraiso op 28-09-2019 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ierland heeft wel vaker van dit soort gekke wedstrijden op een WK. Ik zat in 2007 in het stadion in Bordeaux toen ze maar nauwelijks Georgië wisten te verslaan met 14-10. Was niet om aan te zien.
Nou ja, het lijkt er op dat we inderdaad wel een mooie kwartfinale tegemoet kunnen zien.

Edit: zit nu Australië - Wales te kijken. Heerlijke eerste helft. Australië maakt wel veel fouten. Ziet er nog niet zo strak uit.

Edit 2: een heel ander Australië in de tweede helft. Dat wordt nog hard werken voor Wales om de overwinning binnen te slepen.

Edit 3: wat een heerlijke wedstrijd was dat! 80 minuten lang genieten!

[ Voor 38% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 29-09-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiso
Weinig schokkends gezien de afgelopen wedstrijden. Wedstrijden van morgen lijken op het eerste gezicht ook niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ondertussen ...

[Instagram: Incredible!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Ondertussen inderdaad Engeland - Frankrijk en Nieuw-Zeeland - Italie afgelast, wat de uitkomst van Poule B en Poule C vastlegt. Beide partijen staan nu in de boeken als een puntloos gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Toch jammer ik had graag een mooie pot gezien tussen Frankrijk/Engeland!

Jammer dat ze deze dag niet in zijn geheel verplaatsen naar maandag oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die afgelaste partijen kon je toch al invullen, dit Frankrijk is geen partij voor Engeland net als dat Italië, volgens teletekst 'het kind van de rekening' want bij winst op Nieuw-Zeeland zouden ze doorgaan :D , geen kans had.
Denk dat een dagje vrij/wedstrijd minder gespeeld goed uitkomt maar eigenlijk is het daarmee aan de andere kant een stukje concurrentievervalsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Jemig man. Ierland wordt echt afgedroogd door Nieuw Zeeland. Jemig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ja, best pijnlijk om te zien, maar Nieuw Zeeland speelt wel prachtig rugby.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Hmtsjmftsch schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:18:
Ja, best pijnlijk om te zien, maar Nieuw Zeeland speelt wel prachtig rugby.
Nu 29-0. :+ Nog even aanzien en dan ga ik verder met iets anders.

Edit: 35-0. Ik ga wat anders doen. Jammer, zeg.

Edit 2: Oef. Dat was pijnlijk. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Ivysaur op 19-10-2019 14:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
Nieuw-Zeeland speelde erg goed zoals verwacht en Ierland speelde (voor mij iig) onverwacht enorm sloppy rugby :N

Zo jammer had graag de Ieren door zien gaan!

Engeland gaat volgende week een beste kluif hebben aan dit Nieuw-Zeeland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Pfoe zeg! Wales heeft zich er vanmorgen doorheen geschraapt! met samengeknepen billetjes zitten kijken hier :D

Wat een smerige overtreding ook van die fransman :r en terecht dat hij er afgestuurd is.

Nu kijken of de Bokke van Japan gaan winnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:10
Ik heb de ballen verstand van rugby, maar ik vind die Japanners wel leuk spelen. De vorige keer al, maar vandaag ook weer. Ze zijn niet bang en kunnen razendsnel wegrennen.

Bij Zuid Afrika snap ik dan weer niet dat er zo'n klein mannetje in het veld staat. Die is echt een halve meter kleiner, dan de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik denk dat jij de nummer 9, Faf de Klerk, bedoelt. Hij is inderdaad niet groot (1,72m), maar dat is voor een scrum-half ook minder belangrijk. Hij moet vooral tactisch en communicatief goed zijn in zijn rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Hmtsjmftsch schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:06:
Ik denk dat jij de nummer 9, Faf de Klerk, bedoelt. Hij is inderdaad niet groot (1,72m), maar dat is voor een scrum-half ook minder belangrijk. Hij moet vooral tactisch en communicatief goed zijn in zijn rol.
Ja, het is de nr 9.

Moet ik het zien als een soort spelverdeler, zoals bij voetbal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Klopt, dat is inderdaad wel ongeveer wat hij doet. Mooie wedstrijd tot nu toe (JPN-ZAF)! Het spel van Japan is een prettige verrassing!

[ Voor 45% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 20-10-2019 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Poe wat een wedstrijd.

Japan was erg goed aan het spelen zeg!

Blij dat de Bokke door zijn. 2e helft was veel meer wat ik verwachte van ze. Die power mauls ook van ze 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiso
2e helft was indrukwekkend, eigenlijk niks van Japan gezien. Op naar volgende week tegen Wales, hoop dat de Bokke die weer eens gaan winnen!!🇿🇦🇿🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Zuid Afrika was een maatje te groot voor de Japanners. Het viel in de tweede helft duidelijk op.

Maar dan nog, ik heb best genoten van die kleine rappe japannertjes dit toernooi. En ook van de nr 9 van ZA. Een goede speler is dat.

Op naar volgende week.

[ Voor 10% gewijzigd door mavaros op 20-10-2019 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een begin van Engeland! Try binnen twee minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
Dit gaat een leuke wedstrijd worden *O* Engeland is piekt echt weer eens op het goede moment en nu is het alleen hopen dat ze het vast houden :)

Hoewel ik een rematch RSA-NZL ook wel weer zou willen om revanche te kunnen nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of Engeland dit volhoudt. Er onstaan al gaten in de verdediging als NZ de bal met de hand speelt. Gelukkig voor Engeland schoppen ze liever.

Itoje speelt echt abnormaal weer. Net als die blonde reus van NZ. Die twee zitten echt overal bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Voorlopig zie ik de Nieuw Zeelanders op alle fronten voorbij gelopen worden door die Engelsen.

Zal je dan weer net zien dat NZL wel scoort, terwijl ik dit tik. _O-

[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 26-10-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Wal-RSA: 1e helft geeft toch een andere kwaliteit rugby dan we gisteren hebben gezien. Onzeker spel, vooral van Wales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Gelukkig het WK toch met een opgeheven hoofd kunnen afsluiten door het overtuigend pakken van de 3e plek. Suc6 morgen aan alle Springbok fans hier (zijn er volgens mij meer dan Engeland fans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 10:41
Was weinig partij aan vanochtend, ben benieuwd hoe deze 3e plek in NZ is ontvangen. Voor minder dan wereldkampioen doen ze het meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Kijkt nou niemand de finale? Potje is vermakelijk maar SA snijdt wel makkelijk door de Engelsen heen. Elke keer als er een scrum is, dwingen ze een penalty af en scoren ze. Penalty punten tot nu toe, 6/7 SA en 4/5 voor Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:29:
Kijkt nou niemand de finale? Potje is vermakelijk maar SA snijdt wel makkelijk door de Engelsen heen. Elke keer als er een scrum is, dwingen ze een penalty af en scoren ze. Penalty punten tot nu toe, 6/7 SA en 4/5 voor Engeland.
Had graag gekeken maar.ja, Vivarium gaat voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 20:21
Holkers schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:29:
Jazeker! Ik ben van de partij.
Wordt eens tijd voor een try van de Springboks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
U zei ;)

Edit: TMO. Beide zijwaarts en achter de bal. Dus telt

[ Voor 78% gewijzigd door Holk op 02-11-2019 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Yeah! Erg mooi uitgespeeld hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Zeker dat ik aan het kijken ben! :)

Wat een geweldige try van Mapimpi! *O*

Er kan nog van alles gebeuren in de laatste minuten dus even volhouden boys! 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
Zo, klaar. Weer een mooie try. Qua spel echt wel een mooie finale zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Kolbe!!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Dit was een hele mooie actie zeg!
Springboks opweg naar de wereldtitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
Engelsen hebben alles al gegeven in de halve finale, ze lijken wel moe. SA veel fitter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Lekker zo 8) . Normaal gesproken ben ik voor .... iedereen behalve Engeland (met voorkeur voor NZ, ZAF en FRA) maar commercieel gezien zou het wel goed uitgekomen zijn als Engeland weer eens zou winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
Naam wordt al gegraveerd, met nog maar even te gaan toch wel een beetje extra zout in de wond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Wat een wedstrijd, zeg ik als leek.

Er kwam zelfs een Engelsman met een compleet bebloed shirt van het veld afgelopen.

Dit WK smaakt naar meer, want ik heb de afgelopen tijd enorm genoten van het rugby. Als leek krijg je perfect mee, waarom zaken gaan zoals ze gaan. Bij het voetbal is het altijd gokken of de scheidsrechter niet corrupt is.

Oja, Zuid Afrika heeft Engeland vrij vakkundig opgerold. Dat kleine mannetje is erg goed en de verdediging was beestachtig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
Wat een wedstrijd zeg! Bokke zijn lekker in de wedstrijd geweest 🎉🎉🎉 *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q13eCv0CBd8AwHIl1pR1hypC/full.jpg

Wat een front pack ook. en wat ben ik blij dat Rassie Erasmus onze director of Rugby is! wat die man als tijdelijke coach de afgelopen 12 maanden gedaan heeft is ondenkbaar! Die man heeft zich goddelijk gemaakt nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

:D hier heb ik zo vaak naar geluisterd de voorgaande maanden dat ik de helft van de tekst nog ken ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HbBnvFWBNkD4KrHwotDPoP71/full.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 02-11-2019 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AGgBHPb2BiFWzSqtIKweU1oA/full.png

Bokke winnen ook nog 3 prijzen tijdens het IRB/WRC Gala vandaag :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jaguar645 op 03-11-2019 21:10 ]

Pagina: 1