Op woensdag 01 augustus 2001 12:43 schreef Flamez het volgende:
integendeel.. in 100 jaar tijd word de bevolking van een heel continent 'geruimd'
langzaam genoeg om net niet te veel op te vallen.. zodat men de schuld kan schuiven op
natuur en "natuurlijke selectie"
de ingesufte bevolking vind dat dan nog wel aannemelijk klinken
en de mensen die er eigenlijk verantwoordelijk voor zijn niet in verband kunnen worden gebracht..
Met te langzaam doelde ik meer op het feit dat er veel te lang aan een tegengif gewerkt kan worden. Aids is op dit moment geen definitief doelijke ziekte meer, hij is behandelbaar (daarom ook de huidige stijging van HIV-besmettingen) en met de ongemakken valt goed te leven... alleen die behandeling is duur, daarom hebben landen als zuid-afrika en brazilie doormiddelvan wetgeving de patenten op die aids-medicijnen omzeild...
Brazilie is op dit moment (geloof ik) het land met de kleinste toename in geinfecteerden alleen door een goede campagne, medicijnen bereikbaar maken voor iedereen en die campagnes worden momenteel overal ter wereld opgezet, langzaam... met goedkeuren van de USA, die hier ook in bemiddeld
zou het virus sneller toeslaan dan zeg binnen 5 jaar alle negroïden dood dan
dan valt het te veel op en kun je er zeker van zijn dat je als veroorzaker gelyncht word
alsmede de rest van je familie en iederen die erbij hoort
Het wel of niet opvallen is helemaal niet ter zake doend in dit geval, het doel is (volgens jou) uitmoorden die handel... daar zijn veel snellere agressievere virussen voor (miltvuur, ebola) Het tweede is dat aids aaibaar is...daarmee bedoel ik, iemad die aids heeft, die kan ik nog steeds "aaien", mee praten of iets anders...een veel aggressiever virus zou dat niet mogelijk maken wat ook de behandeling/bestrijding veel moeilijker maakt...
in afrika hoeft het niet geisoleerd te worden.. in de VS heb je ghetto vorming das isolerend genoeg
A) met alle vluchtelingen uit Afrika kan ik dat nou niet echt een geisoleerd continet noemen, het verspreid zich langzaam maar zeker uit.
B)Ghetto isolerend? Moet je mij toch eens uitleggen waarom de wijk "Harlem" in NY zo populair is onder de blanke bevolking? Zelfs Clinton woont er tegenwoordig...en we kennen allemaal Clintons behoeften...

en hij zal vast niet de enige zijn. Mocht dit echt een plan van de NSA/FBI/CIA zijn, dan zouden die Clinton vast wel geadviseerd hebben om lekker ergens in Utah een boerderijtje te kopen ofzo.
inderdaad daarom is het zo opvallend dat het juist wel bij specifieke groepen het meest voorkomd.. en dat is echt niet omdat blanken minder verschillende sexuele relaties hebben
Het enige opvallende aan de ziekte is dat het vooral voorkomt bij mensen met wisselende
onveilige contacten hier in het "Westen"... en bij mensen die nog steeds niet van een condoom gehoord hebben in Afrika en andere "3de wereld landen"...
nee zoals eerder genoemd , dat zou teveel opvallen
Wat zou daaraan moeten opvallen? Dat er een nieuw virus is ontstaan in de natuur die razendsnel om zich heen grijpt? Als de USA echt zoveel macht heeft, zoals jij beweert, dan kunnen ze net zo makkelijk een onderzoek naar het ontstaan van zo'n virus kunnen falsificeren cq een richting op sturen... en dat doen ze niet, bovendien, Afrika is nog steeds een vrij en blij betreedbaar "reisland" zonder negatief reisadvies...
'collateral damage'
Dat is heel erg kort door de bocht gesteld, collateral damage is in principe onvermijdelijk, mits het inschatbaar is... en aids was niet inschatbaar in de tijd dat het de kop op begon te steken, het is uitgebroken in Afrika en daarna vrij snel overgewaaid naar Amerika, it's just a matter of time voordat het ook een probleem wordt onder de blanke bevolking...en dat wordt het als je de berichten leest hoeveel jongeren er tegenwoordig onveilige sex hebben...
New World Order ..
ze willen het land hebben voor de resources
racisme is gericht op inferieure soorten..
'ongedierte' wat aan je voedsel voorraden knaagt..
Behalve dat zoals ecteinascidin vermeld, mexico een logischere optie zou zijn, wil ik ook wijzen op het feit dat meer dan de helft van Afrika woestijn is en dus niet bruikbaar voor de resources...bovendien zit de usa ook achter het vrij handelen dat onder andere inhoud dat iedereen die geld heeft een heel land met toestemming van de eigenaar mag plunderen op resources en daarna berooid achterlaten, beetje tegenstrijdig toch, als ze volgens jou alleen maar hoeven te wachten voordat ze naar binnen kunne wandelen?
weet ik niet.. maar is wel mooi..
Er is in Kenia een groep prostitueeen gevonden waarvan statistisch is bewezen dat ze al meerdere malen besmet moeten zijn met het aids virus...en zijn nog steeds niet geinfecteerd... zij zijn ook al clinisch geinfecteerd en daarop ook een negatief resultaat
edit: foutjes eruit gehaald