Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje gaat een nieuwe PC kopen en ik mag zijn oude PC overnemen. Ik heb al een NZXT behuizing aangeschaft. Hiervoor had ik altijd een laptop met een GTX 760m waar ik af en toe licht op gamede, spelletjes al rocket league moest ik dan op de laagste settings spelen zodat het systeem niet helemaal vastliep. Met deze desktop wil ik graag ook spellen als GTA probleemloos kunnen spelen.
Ik heb begrepen dat het moederbord en de processor redelijk zijn verouderd. Ik zou deze graag willen upgraden ookal denk ik dat het voor mijn gebruik niet essentieel zou zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop met €400,- een heel eind te gaan komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC die ik ga overnemen bestaat uit de volgende componenten:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de upgrade denk ik aan de volgende componenten:
Voor de combinatie van deze processor en het moederbord loopt een cashback actie waardoor ik nog €70,- kan terugkrijgen op deze aankopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gaan voor een zwart/wit thema daarom sprak dit moederbord me erg aan. Ik zou het ook leuk vinden om bijvoorbeeld witte kabels te gaan gebruiken maar ik heb begrepen dat de aanschaf hiervan vrij duur is. Is er een manier om de kabels zelf te modden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe NZXT H510i behuizing en hierop zitten ook USB-c aansluitingen maar met het huidige moederbord kan ik daar geen gebruik van maken, ik wil dus het moederbord upgraden zodat ook de USB-c poort toegankelijk is.
Ga je overklokken?
Ik heb daar niet zoveel verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of het systeem zoals ik nu heb bedacht goed genoeg is. Moet ik nog een nieuwe powersupply aanschaffen en wat zouden jullie aanraden?
Mijn broertje gaat een nieuwe PC kopen en ik mag zijn oude PC overnemen. Ik heb al een NZXT behuizing aangeschaft. Hiervoor had ik altijd een laptop met een GTX 760m waar ik af en toe licht op gamede, spelletjes al rocket league moest ik dan op de laagste settings spelen zodat het systeem niet helemaal vastliep. Met deze desktop wil ik graag ook spellen als GTA probleemloos kunnen spelen.
Ik heb begrepen dat het moederbord en de processor redelijk zijn verouderd. Ik zou deze graag willen upgraden ookal denk ik dat het voor mijn gebruik niet essentieel zou zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop met €400,- een heel eind te gaan komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC die ik ga overnemen bestaat uit de volgende componenten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510i Zwart/Wit | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Netwerkadapters | TP-Link Archer T8E | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Antec VPF Series 450W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 104,90 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de upgrade denk ik aan de volgende componenten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X processor | € 201,00 | € 201,00 |
1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 135,90 | € 135,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX432C16FB3AK2/16 | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 440,75 |
Voor de combinatie van deze processor en het moederbord loopt een cashback actie waardoor ik nog €70,- kan terugkrijgen op deze aankopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gaan voor een zwart/wit thema daarom sprak dit moederbord me erg aan. Ik zou het ook leuk vinden om bijvoorbeeld witte kabels te gaan gebruiken maar ik heb begrepen dat de aanschaf hiervan vrij duur is. Is er een manier om de kabels zelf te modden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe NZXT H510i behuizing en hierop zitten ook USB-c aansluitingen maar met het huidige moederbord kan ik daar geen gebruik van maken, ik wil dus het moederbord upgraden zodat ook de USB-c poort toegankelijk is.
Ga je overklokken?
Ik heb daar niet zoveel verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg me af of het systeem zoals ik nu heb bedacht goed genoeg is. Moet ik nog een nieuwe powersupply aanschaffen en wat zouden jullie aanraden?