whatsapp verwijderde berichten terughalen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1256332

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb gisteren berichten gekregen door iemand anders op de telefoon van mij vriend, deze berichten waren door die persoon binnnen 2 minuten verwijdert dus ik was te laat me screenshot te maken. Hoe kan ik die berichten terughalen om mijn vriend te laten zien dat vanuit zijn telefoon berichten naar mij zijn gestuurd. Mijn icloud zat vol dus het heeft geen kopieen gemaakt. Kan iemand mij helpen. Ik kan alleen nu nog mijn eigen berichten op mijn telefoon zie en dat die berichten die van zijn telefoon kwamen zijn verwijdert. We hebben trouwens allebei Iphone smartphone. Alvast bedankt.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 08:53
Dit gaat jammer genoeg niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1256332 dat kan niet, dat is het hele idee van het verwijderen van berichten.

Maar in de WhatsApp lijst staat toch wel 'dit bericht is verwijderd door de verzender (o.i.d.), moet toch ook al genoeg zeggen?

Verder gaat dit over een iPhone, dus schopje van OSP naar IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Nee dat lukt niet, het enige wat je in de toekomst kunt doen is het toestel meteen na ontvangst van zulke berichten op vliegtuigstand zetten. Dan worden ze niet verwijderd tot je dit weer uitschakelt

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:58

sanzut

It's always christmas time

Als je denkt dat iemand bijvoorbeeld web Whatsapp heeft ingelogd, en daarmee deze berichten heeft gestuurd, dan kan via de app instellingen wel alle websessies zien en beëindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
sanzut schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:35:
Als je denkt dat iemand bijvoorbeeld web Whatsapp heeft ingelogd, en daarmee deze berichten heeft gestuurd, dan kan via de app instellingen wel alle websessies zien en beëindigen
Dan zal degene op zijn telefoon ook een melding van een actieve websessie gehad moeten hebben én een melding van een nieuwe websessie

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Imnoa schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:37:
[...]

Dan zal degene op zijn telefoon ook een melding van een actieve websessie gehad moeten hebben én een melding van een nieuwe websessie
Daar krijg je geen melding van, een websessie moet je zelf starten dus dan is een melding wat overbodig; eenmaal actief blijft ie niet mekkeren dat ie actief is ofzo tenzij je zelf gaat kijken in de Instellingen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Anoniem: 1256332

Topicstarter
Hi, bedankt voor jullie berichten, ja ik kan wel zien inderdaad op mijn eigen telefoon dat het is verwijdert en op welke tijdstip, maar meer niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:52
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar zou het niet kunnen dat jouw vriend per ongeluk berichten naar jou heeft gestuurd die eigenlijk voor iemand anders bedoeld waren, en dat hij deze ook zelf weer heeft verwijderd?
Pagina: 1