Monitor tot 600 gulden.... welke?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik zoek voor mijn broertje, die binnenkort op kamers gaat, een redelijke, maar niet te dure monitor. Hij computert echt niet zoveel dat hij een pyjama 19" plat scherm nodig heeft, een redelijke 17" die 1024x768 in 85Hz kan weergeven is voldoende.

Ik heb in de pricewatch zitten kijken en zag voldoende 17" monitoren van onder de 600 piek. Nou heb ik zelf alleen absoluut geen ervaring met die dingen, ik heb alleen een keertje een CTX VL700 gezien, en die vond ik best een redelijk beeld geven, dus waarschijnlijk koop ik die. Tenzij iemand hier zegt dat je in dat prijssegment iets veel beters kunt kopen.....

Mijn vraag: wat is dus de beste 17" monitor tot 600 gulden?

Alvast bedankt!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:56
Vooral voor de CTX gaan, fijne monitoren voor niet al te veel geld, je zou eventueel kunnen overwegen om toch een flat screen versie te nemen omdat die een stuk scherper zijn

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ja, en what about de Pyjama Vision Master 400 of de LG 775 ofzo. Die zijn ook nog onder de 600. Dit zijn gevestigde merken, maar deze modellen ken ik niet. Iemand die hier meer over weet?

Verwijderd

Ikzelf ga voor Iiyama, zie ook de testen bij Computer!totaal, altijd komt Iiyama er goed uit. Zelf werk ik al drie jaar met deze monitoren en nooit problemen