Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 1350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
NVT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Zelf leun ik in deze build naar AMD, nu met de new gen cpu en de nieuwe gpu blijkt AMD wel better value te zijn. Ook heb ik gelezen dat AMD beter is met streamen. Vandaar dat ik deze kant op leun.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigste wensen die ik heb zijn solid kunnen gamen en streamen met high graphics. Ik ga streamen en gamen en zal dan spellen runnen zoals Apex Legends,League of legends, CSGO,WoW, etc.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback of ik niet teveel betaal voor wat ik in mn lijst heb staan. Zijn de components compatible met elkaar? Ik las dat de new gen mobos met PCIe 4.0 komen en probeer hier ook op in spelen met de m2 geheugen, new gen gpu en de 5700 XT. Graag hoor ik feedback of het goedkoper kan, een goede samenstelling is? Zoniet , wat moet anders?
Bij voorbaat alvast dank!

Edit : De PSU die ik in zicht had zag ik er niet tussen staan.
Dit is de Modular Kolink Enclave 600W 80+ Gold met fan van 120mm.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 1350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
NVT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Zelf leun ik in deze build naar AMD, nu met de new gen cpu en de nieuwe gpu blijkt AMD wel better value te zijn. Ook heb ik gelezen dat AMD beter is met streamen. Vandaar dat ik deze kant op leun.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigste wensen die ik heb zijn solid kunnen gamen en streamen met high graphics. Ik ga streamen en gamen en zal dan spellen runnen zoals Apex Legends,League of legends, CSGO,WoW, etc.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback of ik niet teveel betaal voor wat ik in mn lijst heb staan. Zijn de components compatible met elkaar? Ik las dat de new gen mobos met PCIe 4.0 komen en probeer hier ook op in spelen met de m2 geheugen, new gen gpu en de 5700 XT. Graag hoor ik feedback of het goedkoper kan, een goede samenstelling is? Zoniet , wat moet anders?
Bij voorbaat alvast dank!
Edit : De PSU die ik in zicht had zag ik er niet tussen staan.
Dit is de Modular Kolink Enclave 600W 80+ Gold met fan van 120mm.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 208,50 | € 208,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 455,05 | € 455,05 |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Streak | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3866C18D-8GVK | € 165,77 | € 165,77 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 111,95 | € 111,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.307,77 | ||