Mooiste kleurencombinatie voor MB E- klasse Avantgarde

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

• dewind76
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-01-2021
Dag allemaal, ik heb zonet een nieuwe Mercedes E- klasse break Avantgarde besteld maar heb nog wat twijfels over de kleurencombinatie. Van het interieur ben ik overtuigd. Dat blijft zoals het nu is, namelijk kastanjebruine zetels met een zwarte hemel (en panodak). Ik twijfel nu of ik bij de lakkleur canvansietblauw blijf of dit eerder met iridiumgrijs (lichtgrijs) of selenietgrijs (donkerder grijs) zou combineren. Wat is jullie mening? Hierbij enkele foto's van de verschillende kleurencombinaties: https://postimg.cc/gallery/1i1w78lya/

[ Voor 10% gewijzigd door dewind76 op 19-09-2019 22:33 ]

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11 22:29

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Een lakkleur van een auto kiezen, omdat anderen dat de mooiste vinden?
Zo'n prachtige auto, daarbij kies je toch de kleur die jij het mooiste vind ten allen tijde?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Kotsgroen zou ik doen...

• dewind76
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-01-2021
Kotsgroen staat helaas niet op het lijstje :(

Verwijderd

Jammer.

Het is jou auto, en jij moet er in rijden.
Waarom niet zelf bepalen welke kleur je wilt van buiten en binnen.
Of het vragen aan mensen die jou smaak kennen bv familie, buren, collega's etc. Aan vreemde vragen heeft toch geen nut.

Wat als nu 100man ook kotsgroen de beste kleur vind,. Ga je daar dan serieus over denken? Ga je dan een kotsgroene auto rijden omdat 100 man het een leuke kleur vind, ookal moet je zelf kotsen van de kotsgroene kleur..?

Ik vind het een redelijk onzinnige vraag voor een topic. En daarom blijf ik bij kotsgroen. Van binnen en buiten..

Oja, gefeliciteerd met je aankoop. Mooie wagen. Alleen die kleur...

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Kan je hem niet laten spuiten naar eigen wens? Dan zou ik zeggen: roze velgen, een oranje dak en de rest van de auto ongesteld rood. En dan in het midden van de motorkap een dikke bruine streep die je dan tot ongeveer de helft van het dak laat lopen en dan laat vervagen als een remspoor in je onderbroek.

Wat een vraag weer zeg...

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:53
Wil je sweekends nog wat bijverdienen, moet je voor blauw gaan, geel taxi bordje erop en gaan.

Ondanks dat het alledrie niet mijn kleuren zijn, vind ik lichtgrijs de beste optie.

Zoals gezegd, blauw is net een taxi, en het donkergrijs wordt je mee doodgegooid.
Op elke hoek zie je wel een c of e klasse in die kleur.

Zoiezo vind ik de mercedes kleuren niet heel vrolijkmakend.
Ik zou voor de hyazinthrot gaan, het minst erge zeg maar.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een kleur uitkiezen is echt persoonlijk, daar kunnen wij vrij weinig in betekenen. Ik zie daarom ook niet het nut van dit topic.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.