Beste Tweakers!
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, ik doe nu ondertussen al 4 jaar met de Samsung Galaxy A3 (2016), dit was tevens mijn eerste smartphone. Maar die begint nu wat kuren te krijgen. Ik heb als 15-jarige geen budget voor een S10 (helaas
), en toen ik vervolgens eens keek naar de A-series, waar ik eigenlijk altijd tevreden over ben geweest, kwam ik terecht bij een A70.
Een grote, mooie en ook snelle telefoon met een prima camera, ten minste, volgens jullie reviews!
Echter zou de microfoon, zeker tijdens het telefoneren echt bagger zijn.
Weet een van jullie of dit probleem al is opgelost met een update? En als dat niet zo is, heb je er nog veel last van?
Overigens zijn andere ervaringen met dit toestel ook gewoon welkom hoor!
Nick van Korven (15)
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, ik doe nu ondertussen al 4 jaar met de Samsung Galaxy A3 (2016), dit was tevens mijn eerste smartphone. Maar die begint nu wat kuren te krijgen. Ik heb als 15-jarige geen budget voor een S10 (helaas
Een grote, mooie en ook snelle telefoon met een prima camera, ten minste, volgens jullie reviews!
Echter zou de microfoon, zeker tijdens het telefoneren echt bagger zijn.
Weet een van jullie of dit probleem al is opgelost met een update? En als dat niet zo is, heb je er nog veel last van?
Overigens zijn andere ervaringen met dit toestel ook gewoon welkom hoor!
Nick van Korven (15)