Dag iedereen,
Ik ben momenteel op zoek naar een monitor die ongeveer de volgende specs heeft: 144 inch, ongeveer 24 inch, full hd, 16:9 beeldverhouding, displayport heeft en onder de 200 euro is.
Hierbij kwam ik op de volgende modellen:
-LG UltraGear 24GL600F Zwart
-Hannspree HG 244 PJB Zwart
-Acer KG241P Zwart
-AOC G2590FX Rood, Zwart
(https://tweakers.net/pric...19nvbMetQnoW838kIsUVvc4dw)
Mijn systeem is de volgende:
processor: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
moederbord: ASRock B450M Pro4
behuizing: Fractal Design Focus G Mini
voeding: be quiet! Pure Power 11 400W
grafische kaart: Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G
Nu hebben alle 4 de monitors freesync ondersteuning wat blijkbaar enkel compatibel zou zijn met amd graphische kaarten? Krijg ik dan nog steeds 144 hz ondanks ik met een nvidia grafische kaart zit?
Bij sommige reacties bij de AOC G2590FX las ik ook dat de G-Sync toch compatibel zou zijn. Is dit zo en geldt dit dan enkel voor het AOC model of hebben de andere 3 monitoren ook G-sync compatibiliteit?
Alvast bedankt!
Ik ben momenteel op zoek naar een monitor die ongeveer de volgende specs heeft: 144 inch, ongeveer 24 inch, full hd, 16:9 beeldverhouding, displayport heeft en onder de 200 euro is.
Hierbij kwam ik op de volgende modellen:
-LG UltraGear 24GL600F Zwart
-Hannspree HG 244 PJB Zwart
-Acer KG241P Zwart
-AOC G2590FX Rood, Zwart
(https://tweakers.net/pric...19nvbMetQnoW838kIsUVvc4dw)
Mijn systeem is de volgende:
processor: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
moederbord: ASRock B450M Pro4
behuizing: Fractal Design Focus G Mini
voeding: be quiet! Pure Power 11 400W
grafische kaart: Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G
Nu hebben alle 4 de monitors freesync ondersteuning wat blijkbaar enkel compatibel zou zijn met amd graphische kaarten? Krijg ik dan nog steeds 144 hz ondanks ik met een nvidia grafische kaart zit?
Bij sommige reacties bij de AOC G2590FX las ik ook dat de G-Sync toch compatibel zou zijn. Is dit zo en geldt dit dan enkel voor het AOC model of hebben de andere 3 monitoren ook G-sync compatibiliteit?
Alvast bedankt!