Ik wil graag een nieuw gba spel kopen. Het moet een game zijn die lang speelbaar blijft. Ik zat te denken aan f-zero of gt advance. Weke is volgens jullie beter. En raden jullie me aan? Of misschien nog een ander leuk spel?
Is dat niet een beetje hetzelfde als op de pc. Daar heb ik hem al heel lang op gespeeld en ben er dus al op uitgekeken. Of is het niet ongeveer hetzelfde als die op de pc?
Verwijderd
THPS2 speelt wel iets anders op de GBA dan op de PC/DC/PSX... T'is namelijk andere view. Maar heeft wel dezelfde controls, enigste verschil is dus dat je een andere view heb.
Ik denk dat je GT racing of rayman 2 kan halen... Of w88 op wat meer GBA titels (en die komen er zeker aan..
).
Ik denk dat je GT racing of rayman 2 kan halen... Of w88 op wat meer GBA titels (en die komen er zeker aan..
rayman ook al op pc gespeeld. Al veel te lang dus geen zin meer in. Dus denk dat ik tot nu toe nog voor gt advance ga. Niemand heeft het over f-zero. Dus doe ik dat nog maar niet.
Verwijderd
F-zero... die wasik bijna vergeten... 
Maar ik denk dat je toch echt zelf moet kiezen, F-zero is leuk voor een paar uur... dan heb je'et wel gezien. GT Advance schijnt heel erg uitgebreid te zijn. Maar vraag of je ze even mag spelen, en kies dan ter plekke.
Ik zou zelf persoonlijk voor F-zero gaan aangezien ik er goede herringen van heb op de snes..
Maar ik denk dat je toch echt zelf moet kiezen, F-zero is leuk voor een paar uur... dan heb je'et wel gezien. GT Advance schijnt heel erg uitgebreid te zijn. Maar vraag of je ze even mag spelen, en kies dan ter plekke.
Ik zou zelf persoonlijk voor F-zero gaan aangezien ik er goede herringen van heb op de snes..
THPS 2 is errug leuk.
GT Advance ook.
Ik denk dat je het beste daaruit kunt kiezen.
F-Zero is niet leuk, veel te makkelijk en saai.
Zelf zou ik voor thps2 gaan
GT Advance ook.
Ik denk dat je het beste daaruit kunt kiezen.
F-Zero is niet leuk, veel te makkelijk en saai.
Zelf zou ik voor thps2 gaan
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ja ik zal ze dan allebei maar even moeten proberen. Ik heb ze wel als backup op de computer staan alleen me emulator wil ze niet goed spelen.
Backup als je ze nog niet hebt?Op maandag 30 juli 2001 16:24 schreef brianpepejeans het volgende:
Ja ik zal ze dan allebei maar even moeten proberen. Ik heb ze wel als backup op de computer staan alleen me emulator wil ze niet goed spelen.
Ik heb THPS2 -> MASTER SPEL!! 
F-Zero is idd SAAI!
GT Advance moet beter zijn als GT Championship, want die zuigt de pan uit.
Verder heb Castlevania ook en dat is ook SUPER verslavend!! (maar je moet wel van dat soort spellen houden)
Als je moet maar eens op GameZone kijken: ton's of reviews, previews, sneaks, cheat's, tips en tricks!!!
F-Zero is idd SAAI!
GT Advance moet beter zijn als GT Championship, want die zuigt de pan uit.
Verder heb Castlevania ook en dat is ook SUPER verslavend!! (maar je moet wel van dat soort spellen houden)
Als je moet maar eens op GameZone kijken: ton's of reviews, previews, sneaks, cheat's, tips en tricks!!!
Verwijderd
Super mario advance mischien niet echt titel die alles uit de GBA haalt maar wel donders lekker speelbaar.
Verwijderd
GT ADVANCED !!! IS IE AL TE KOOP IN NEDERLAND WAAR ? HIER IN ZEELAND NIKS GEZIEN VLISSINGEN
update sorry voor die caps lock
maar ik heb gt advanced op mijn emulator wreed spel cool het is 3d racen
nouw ja 3d wel wreede game play je kan je auto tunen leuke is het hoor ! heel leuk als ik m zie koop ik m meteen
maar ik heb gt advanced op mijn emulator wreed spel cool het is 3d racen
Verwijderd
Ik heb THPS2 en ik raak er maar niet op uitgekeken!
( dat ligt er misschien ook wel aan dat ik hem niet op de psx/pc/dc heb)
ikzelf wacht op Mario Kart > ik denk dat de rest mij niet veel zal boeien!
Niet zo schreeuwen jongenOp maandag 30 juli 2001 17:17 schreef -SK- het volgende:
GT ADVANCED !!! IS IE AL TE KOOP IN NEDERLAND WAAR ? HIER IN ZEELAND NIKS GEZIEN VLISSINGEN
Hij is wel te koop, maar vraag me niet waar, ik kan hem ook nergens vinden.
Nu thps2 gekocht ook leuk
Gewoon ff w88 op de 2e lading spellen.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Heb je al in die Japanse giftshop gekeken rechts van de Free Record Shop?Op maandag 30 juli 2001 17:17 schreef -SK- het volgende:
maar ik heb gt advanced op mijn emulator wreed spel cool het is 3d racennouw ja 3d wel wreede game play je kan je auto tunen leuke is het hoor ! heel leuk als ik m zie koop ik m meteen
edit:
oeps...typo
oeps...typo
Verwijderd
Ik wit gt advanced NU
eerst had ik mario bijna uit een dag omgeruild rayman nu ook al bijna uit
rayman wel wreed veel leuker
als je hem uit heb kan je noch terug om meet beestjes te redden rayman is moeilijk als mario en veel leuker mario speelt te makelijk ...
Komt CastleVania Advanced niet binnenkort uit op de GBA?
(Of is 'ie al uit)
Tot nu toe zogen alle castlevania's op Nintendo-platforms nogal vindt ik, maar deze moet meer in de stijl van Symphony of the Night van de psx zijn
Jammergenoeg geen Alucard
(Of is 'ie al uit)
Tot nu toe zogen alle castlevania's op Nintendo-platforms nogal vindt ik, maar deze moet meer in de stijl van Symphony of the Night van de psx zijn
Ik heb mario2 voor de GBA gespeeld in de winkel [privileges]
maar ik vondt het er best goed uitzien, het beste wat ik tot nu toe binnen heb zien komen. Je kunt in de winkel toch altijd eerst ff testen voordat je een spel koopt.
Alone in the Dark 4 voor de GBA zag er trouwens ook vrij strak uit. Dat is, als je van adventures van dan gerne houd teminste.
THPS2 leek mij erg tegen te vallen, en zoals gewoonlijk had ook F-Zero weer te weinig cars (zoals de 1e) en leek mij niet echt om over naar huis te schrijven.
Mijn devies, eerst spelen dan kopen.
Alone in the Dark 4 voor de GBA zag er trouwens ook vrij strak uit. Dat is, als je van adventures van dan gerne houd teminste.
THPS2 leek mij erg tegen te vallen, en zoals gewoonlijk had ook F-Zero weer te weinig cars (zoals de 1e) en leek mij niet echt om over naar huis te schrijven.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Sympony is een cool spel ja, maar enigszins anders dan de castles van de (S)NES. Symphony en Advanced Castle zijn een beetje een mix van Super Metroid en CastleVania. Alle andere CastleVania's zijn echt wel cool vind ik.Op maandag 30 juli 2001 23:23 schreef Ecco het volgende:
Komt CastleVania Advanced niet binnenkort uit op de GBA?
(Of is 'ie al uit)
Plus, Alucard is natturlijk niet de echte held van CastleVania. Dat blijft IMO altijd Simon Belmont nog.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Castlevania was (mijn/) een release spel (Had F-Zero(JAP) import met m'n GBA 1 1/2 maad voor NL release), dus die is al lang uit. Je bent er zeker een tijd mee bezig (Zit nu op 13 uur ofzo, maar ik moet nog meer level-en, 2e deel Dracula is een beetje irri).
F-Zero vinnik zeer vet, ik snap niet dat mensen dit zo makkelijk vinden. Met 600 ff een s-bochtje maken zonder te crashen...
Om alles uit te spelen ben je minstens 180uur bezig (Uitgaande dat een ronde gem. 2 min. duurt en je geen rondes over doet).
Aangezien iedereen F-Zero zo saai vind ..(Zeker te lui om FightingComet en JetVermilion te verdienen).. kan iemand ff wat tips geven om m'n Championship rondetijd te verbeteren (Zie sig.)? Iemand trouwens al wat gehoord over een nederlands championship? Wil ook wel zo'n Hotviolet GBA hebben
Zeker als ik een van de weinige F-Zero bezitters bent
F-Zero vinnik zeer vet, ik snap niet dat mensen dit zo makkelijk vinden. Met 600 ff een s-bochtje maken zonder te crashen...
Om alles uit te spelen ben je minstens 180uur bezig (Uitgaande dat een ronde gem. 2 min. duurt en je geen rondes over doet).
Aangezien iedereen F-Zero zo saai vind ..(Zeker te lui om FightingComet en JetVermilion te verdienen).. kan iemand ff wat tips geven om m'n Championship rondetijd te verbeteren (Zie sig.)? Iemand trouwens al wat gehoord over een nederlands championship? Wil ook wel zo'n Hotviolet GBA hebben
Ik heb THPS2 voor DC en GBA. En raak op allebei niet uitgekeken :-).. De GBA versie is net ff wat anders (en ook 1 compleet ander level (uit tonyhawk1)), en blijft daarom zeker zo leuk als de DC versie)Op maandag 30 juli 2001 17:25 schreef Murphy23x het volgende:
Ik heb THPS2 en ik raak er maar niet op uitgekeken!( dat ligt er misschien ook wel aan dat ik hem niet op de psx/pc/dc heb)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hoe is Mariokart eigenlijk????
...:::everybeat.nl
Verwijderd
Op maandag 30 juli 2001 23:32 schreef Nibble het volgende:
Ik heb mario2 voor de GBA gespeeld in de winkel [privileges]maar ik vondt het er best goed uitzien, het beste wat ik tot nu toe binnen heb zien komen. Je kunt in de winkel toch altijd eerst ff testen voordat je een spel koopt.
Ja, als je niet alleen "Bart Smit"'s in je buurt hebt zitten!
Voor zover ik weet is Alone in the Dark 4 voor de GBC en niet voor de GBA (Heb GBA versie ook nog nergens gezien/gehoord)..
THPS2 leek mij erg tegen te vallen Nog niet gespeeld dus, hij leek mij ook erg tegenvallen, maar vind 'em uiteindelijk best vet , en zoals gewoonlijk had ook F-Zero weer te weinig cars Vind je 10 wagens te weinig? Of lukt het je gewoon niet om ze te verdienen, evenals de extra League Queen (voordat je over te weinig banen gaat zeiken: er zijn 22 banen!)(zoals de 1e) en leek mij niet echt om over naar huis te schrijven.
Mijn advies: eerst spelen dan pas commentaar geven![]()
Pas bij Correct gezien (129) en volgens mij had onze intertoys (Berkel) hem ook..Op maandag 30 juli 2001 17:25 schreef Famoso het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen jongen
Hij is wel te koop, maar vraag me niet waar, ik kan hem ook nergens vinden.
Nu thps2 gekocht ook leuk
Gewoon ff w88 op de 2e lading spellen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Misschien koop ik wel en f-zero en gt advance. Ik ga binnenkort op vakantie met de auto. En moet ik toch iets te doen hebben.
Verwijderd
Castlevania ben je ook lang zoet mee:Op donderdag 02 augustus 2001 11:11 schreef brianpepejeans het volgende:
Misschien koop ik wel en f-zero en gt advance. Ik ga binnenkort op vakantie met de auto. En moet ik toch iets te doen hebben.
Ik heb nu eindelijk Castlevania (na 12 uur, zonder doodgaan meegerekent) uitgespeeld, ben nu op Magician-mode aan het spelen, eindelijk eens kijken wat die 2 laatste kaarten doen
Ik zit zelf ook een beetje te kijken welk spel ik zou nog zou kunnen halen. F-Zero, Castlevania en Mario (Ik N-Freak
Kuru of THPS2. Of wachten tot er wat meer (andere) spellen uitkomen.
MarioKart komt geloof ik ergens in September!
Pagina: 1