Geforce 3 Prijzen

Pagina: 1
Acties:

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ik ben van plan een GeForce3 te kopen. de vraag die me alleen bezig houd is: Blijven de prijzen voorlopig zo hoog of komt er een daling aan?

een beetje lullig als ik nu een geforce voor F1000,- koop als ik em b.v. volgende week voor F850,- kan krijgen.

Heeft iemand hier enig idee van?

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
De Geforce 2 is volgens mij ook lang de zelfde prijs gebleven toch dus zal bij de 3 ook wel zo zijn

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Pas als de Radeon2 gereleased wordt (oktober in NL?)misschien een wat grotere prijsdaling, mocht de R2 duidelijk beter worden dan de GF3, maar voorlopig zal hij niet veel dalen, al heb ik natuurlijk geen exacte info uit bv. de groothandel.

Niet op voorraad.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
geforce 3 prijzen zijn redelijk stabiel (scheelt hooguit 10-20 guldens per week) ze worden ook door nvidia kunstmatig hoog gehouden. ik vind zelf niet dat het prijskaartje opweegt tegen de prijs/performance van een geforce2 pro

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:20
Geforce pro = Geforce 2 GTS?

Ik zit ook te denken aan een wissel van GF2mx (die ken me broertje dan hebben) naar een GF2 GTS, maar sommige merken noemen m dan pro?

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 15:33 schreef stefijn het volgende:
Geforce pro = Geforce 2 GTS?

Ik zit ook te denken aan een wissel van GF2mx (die ken me broertje dan hebben) naar een GF2 GTS, maar sommige merken noemen m dan pro?
nee je hebt 3 soorten

GeForce2 GTS (ook wel pure genoemd)
GeForce2 Pro
GeForce2 Ultra

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:20
Was het verschil tussen een pro en GTS dan :) ?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Ik denk dat de prijs pas harder gaat dalen na introductie van de GF3 Pro of Ultra editie. Waarschijnlijk september/oktober... (denk ik)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 15:39 schreef stefijn het volgende:
Was het verschil tussen een pro en GTS dan :) ?
Sneller geheugen en snellere core...

Verwijderd

Ik zit er ook aan te denken om een Geforce3 te kopen, maar ik denk dat ik nog een half jaartje wacht......

Ik vind 850,- zelfs al teveel voor een videokaart.
Ik "hoop" dat ie over een half jaar zo'n 600,- kost. :)

MJA, als je geld teveel hebt zou ik hem zeker kopen! :9~

Ik heb er trouwens ook even aan gedacht om hem op Ebay te kopen, maar dan betaal je nog zo'n 250/300 dollar

Verwijderd

ik vind het belachelijk, ik schrok toen ik mijn Voodoo Banshee (toen d`r tijd) ging halen, hij koste 300 gld, en dat was een hoop voor een video kaart.

Toen een Geforce 1 DDR, die was 600 gld.

fucking veel.

En nu die Geforce 3 voor 1000 piek, ze zijn helemaal gek.

Ik heb gezworen nooit meer een Geforce te kopen zolang ze van die achterlijke prijzen blijven vragen.

Ik zit nu lekker met een Hercules Prophet 4500. En die koste maar 390, en hij doet het perfect.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Een videokaart is natuurlijk veel meer ontwikkeld dan vroeger, zowel wat betreft het takenpakket, als de complexiteit is veel groter geworden en dan bedoel ik vooral tov de CPU, want alle hardware is natuurlijk complexer geworden.

Bovendien is de videokaart het belangerijkste onderdeel in je PC voor het gamen, dus bezuinig daar niet teveel op.

Maar ik ben het met je eens dat de Kyro2 voor de meeste games een uitstekend alternatief is, maar absoluut niet te vergelijken is met een GeForce3, die veel meer features in zich heeft, maar die nu pas mondjesmaat in games worden gebruikt, en ook de Kyro2 heeft een paar leuke features in petto.

Het is te hopen dat PowerVR nog flink van zich zal laten horen.

Oja, ik betaalde vroeger als eens 1500,- voor m'n V2-Sli ;) (Unreal in 1024x768 spelen, ik werd gek, zo mooi en groot die overgang was )

Niet op voorraad.

Pagina: 1