Hoi, Ik heb mijn casemod af kijk maar eens http://people.zeelandnet.nl/josjee/jeroen/jeroen.htm . Het is wel rommelig in mijn kast hoor, maar voor derest vind ik hem wel goed gelukt met dat plexiglas.
alweer
van de week stond deze er ook al op
ja de foto's zijn heel slecht, is met zo'n goedkope logitech gedaan
Ik zal van de week proberen scherpe foto's te maken met een sony digitale camera
Ik zal van de week proberen scherpe foto's te maken met een sony digitale camera
die groene dingetjes die uitsteken, ik hoop dat dat knopjes zijn en geen lampjes
Vindt ze niet mooi als het lampjes zijn
helaas danOp maandag 30 juli 2001 15:22 schreef GambitRS het volgende:
die groene dingetjes die uitsteken, ik hoop dat dat knopjes zijn en geen lampjesVindt ze niet mooi als het lampjes zijn
Je kun ze mooier in je kast krijgen, door achter het plastic plaatje een plaatje te plakken (bijvoobeeld hardboard van 3mm) en dan daar de gaatjes ook door te boren en de LEDjes eropnieuw door te steken. Dan steken ze niet zover uit, en ziet het van buitenaf veel profesioneler uit.Op maandag 30 juli 2001 15:24 schreef jeroenj het volgende:
helaas dan
Maar verder leuk gedaan....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik vrees van welOp maandag 30 juli 2001 15:22 schreef GambitRS het volgende:
die groene dingetjes die uitsteken, ik hoop dat dat knopjes zijn en geen lampjesVindt ze niet mooi als het lampjes zijn
En de tuimelschakelaars vervangen voor druk schakelaars waardoor ze minder naar voren uitsteken ofzo
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
beetje rommelig maarja... ok tis je eerste
Als 1e mod is ie zeer goed
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Pagina: 1