Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc met oude onderdelen voor 500 euro

Pagina: 1
Acties:

• HEL-Alfa
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 07:18
Ik wil een vriend aan een pc helpen, omdat ik m'n eigen systeem een kleine upgrade ga geven kan ik mijn onderdelen goedkoop aan hem doorspelen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk heel simpel, Rainbow Six Siege en GTA V. Siege lekker goede instellingen met 60 frames en GTA met 45-60 frames.

Wat mag het systeem gaan kosten?
~500-550 euro, minder is beter natuurlijk

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, windows, muis toetsenbord zijn er al. En deze cpu+mobo uit mijn oude pc:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-6600 Boxed€ 240,79€ 240,79
1MoederbordenGigabyte GA-B150-HD3P€ 111,32€ 111,32
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 352,11

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1VideokaartenMSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC€ 158,-€ 158,-
1Interne harde schijvenToshiba DT01ACA100, 1TB€ 38,35€ 38,35
1BehuizingenNZXT H500 Zwart€ 75,59€ 75,59
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13€ 74,-€ 74,-
1VoedingenCorsair TX550M V2€ 72,-€ 72,-
1Solid state drivesCrucial MX500 2,5" 500GB€ 66,01€ 66,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 483,95

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Controle of dit allemaal bij elkaar past, dit vind ik altijd lastig om zeker te weten! Zijn dit goede onderdelen?En of dit systeem naar jullie verwachting de 2 games kan draaien.

Mocht je willen weten welke upgrade ik op m'n eigen systeem uitvoer:
Upgrade van CPU (en moederbord)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deze voeding is ruim voldoende voor dit systeem pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W zou er zelf ook een betere koeler bij kiezen dan de meegeleverde Intel versie. pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HEL-Alfa
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 07:18
Hackus schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:44:
Deze voeding is ruim voldoende voor dit systeem pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W zou er zelf ook een betere koeler bij kiezen dan de meegeleverde Intel versie. pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B
Zou je kunnen vertellen waarom je een andere koeler aanraad? Heb zelf nooit problemen gehad met de huidige koeler? Temps zijn nooit een probleem (zelfs na lang op 100% werken) en van het geluid heb ik zeker geen last. Hij zal van Ps4 komen wat ongeveer een vliegtuig is op z'n tijd dus dat mag geen probleem zijn.

Bedankt voor de voeding suggestie! Zal die zo even updaten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HEL-Alfa schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:06:
[...]

Zou je kunnen vertellen waarom je een andere koeler aanraad? Heb zelf nooit problemen gehad met de huidige koeler? Temps zijn nooit een probleem (zelfs na lang op 100% werken) en van het geluid heb ik zeker geen last. Hij zal van Ps4 komen wat ongeveer een vliegtuig is op z'n tijd dus dat mag geen probleem zijn.

Bedankt voor de voeding suggestie! Zal die zo even updaten.
Oké, dan is het in dit geval prima. Ik ben zelf geen fan van stock Intel koelers

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.