Vorig topic was deze
Reparatie mislukt van PS4 controller maar op verzoek van mij dichtgedaan, omdat ze zeiden dat het een standaarmail was en het wel opgelost zou worden.
Onlangs heb ik een Ps4 controller opgestuurd ter reparatie, hij had driftings problemen, maar de reparatie gaat waarschijnlijk niet lukken en dan krijg ik het aankoopbedrag teruggestort. Dit allemaal nog binnen de garantie
Heel mooi natuurlijk, ware het niet dat op dat moment de controllers in de aanbieding waren en 39 euro kostte.
Nu kosten deze weer 59 euro en kan dus niet een vervangend product voor in de plaats kopen.
Kan ik dan niet gewoon een nieuwe krijgen?
Nu krijg ik deze mail terug
Bedankt voor het telefoontje gisteren naar de bol.com klantenservice. Omdat het nog relatief vroeg is stuur ik deze email!
Gisteren ben ik gebeld naar aanleiding van de reparatie. Dit omdat jullie een bericht hadden gehad dat het artikel, wanneer dit de 26e niet gerepareerd zou zijn, gecrediteerd gaat worden.
Deze creditering gaat vanaf vandaag in dus jullie gaan vandaag het bericht ontvangen dat er een terugbetaling plaats gaat vinden. Dit omdat de dual shock controller niet op tijd gerepareerd is.
Gisteren aan de telefoon heb ik aangegeven wat ik kan doen aan de prijs van het artikel. Deze vraag heb ik meteen doorgezet naar het hoofdkantoor.
Omdat dit artikel destijds in een actie aangeschaft is, kan er over de prijs niet meer onderhandeld worden. Dit omdat de korting in 2018 geweest is, en momenteel hebben wij geen aanbiedingen meer lopen voor het artikel.
Gezien ik verder geen rechten kan ontlenen aan de oude actie prijs, kan ik daarin dus niets betekenen.
Ik heb eventueel wel een nieuw actiepakket met daarin een voucher voor Fortnite, deze is wel wat duurder, maar toch hierbij de link:
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html
Bovenstaande link is een zelfde soort controller als dat je voorheen aangeschaft hebben, alleen is de prijs daarvan weer de standaard prijs geworden.
Daarnaast hebben wij uiteraard ook losse controllers. Deze kun je vinden onder de volgende link:
https://www.bol.com/nl/p/...8s-mtEng.1.2.ProductTitle
Mijn excuses dat ik in deze zin niet meer kan betekenen, wel vertrouw ik erop dat ik je nu van voldoende informatie voorzien heb!
Ik wil je dan ook een fijne dag toewensen!
Uiteraard een mailtje teruggestuurd en daarna kreeg ik dit:
Bedankt voor je reactie!
Naar aanleiding van je email, heeft mijn collega dit intern doorgezet naar de reparatiedienst.
Zij heeft het antwoord van jullie email doorgezet, en daar is het volgende antwoord uit gekomen:
Helaas is het niet mogelijk om de klant een vervangend product aan te bieden. Wij hebben het artikel niet meer voorradig. Om de oplossing aan te bieden, de case in orde te maken en tevens de reparatie te sluiten, is vanuit het reparatiecentrum besloten om het artikel te crediteren.
Helaas is het dus echt niet mogelijk om een vervangend artikel door te sturen.
Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik dit graag.
Voor nu wens ik je een fijne dag toe!
[quote]
Daarna nog gebeld en ik heb gezegd dat ik gewoon een werkende controller wil, maar zei zeggen dat ik dan maar moet bijbetalen.
Wat is dit voor onzin?
Is dit nou echt zo???
1e keer garantie nodig van Bol.com na 10 jaar lid, Select klant enz enz...