• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Onlangs heb ik een Ps4 controller opgestuurd ter reparatie, hij had driftings problemen, maar de reparatie gaat waarschijnlijk niet lukken en dan krijg ik het aankoopbedrag teruggestort. Dit allemaal nog binnen de garantie

Heel mooi natuurlijk, ware het niet dat op dat moment de controllers in de aanbieding waren en 39 euro kostte.
Nu kosten deze weer 59 euro en kan dus niet een vervangend product voor in de plaats kopen.

Kan ik dan niet gewoon een nieuwe krijgen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:02

Detmer

Professioneel prutser

Volgens mij (en ik ben geen jurist) mag het terugstorten van het aankoopbedrag alleen na wederzijdse overeenstemming of als het product daadwerkelijk niet meer leverbaar is. Maar wacht vooral op andere antwoorden :) .

Heb je bij de winkel al aangegeven dat je graag een andere wil hebben i.p.v. het geld terug?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• henkyyyyyyy
Detmer schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:01:
Volgens mij (en ik ben geen jurist) mag het terugstorten van het aankoopbedrag alleen na wederzijdse overeenstemming of als het product daadwerkelijk niet meer leverbaar is. Maar wacht vooral op andere antwoorden :) .

Heb je bij de winkel al aangegeven dat je graag een andere wil hebben i.p.v. het geld terug?
Nog niet dus ik ben wat voorbarig, maar wilde eerst wat kennis opdoen voordat ik ze bel.
Hij moet nu maandag gerepareerd zijn en ander storten ze mij het geld terug stond er in de mail.
Het is 1 van de grote webshops dus misschien loopt het met een sisser af, maar wilde toch even wat advies.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:37
Ik zou een nieuwe vragen. Er is 0 reden om geen nieuwe te leveren.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Mogelijk heb je hier wat aan:
https://www.consuwijzer.n...elang-mag-reparatie-duren

In geval dat de prijs voor het product hoger is, kan er een schadevergoeding gevraagd worden. In dit geval dient er dan het verschil in prijs ook overgeboekt te worden en niet simpelweg het ontbinden van de koopovereenkomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Dank jullie allen.

Was toch te voorbarig met een topic openen, heb gebeld en het probleem uitgelegd en het was geen probleem om als het zover was een nieuwe controller te krijgen.
Waarschijnlijk een standaard mailtje.

Sorry voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Vorig topic was deze Reparatie mislukt van PS4 controller maar op verzoek van mij dichtgedaan, omdat ze zeiden dat het een standaarmail was en het wel opgelost zou worden.
Onlangs heb ik een Ps4 controller opgestuurd ter reparatie, hij had driftings problemen, maar de reparatie gaat waarschijnlijk niet lukken en dan krijg ik het aankoopbedrag teruggestort. Dit allemaal nog binnen de garantie

Heel mooi natuurlijk, ware het niet dat op dat moment de controllers in de aanbieding waren en 39 euro kostte.
Nu kosten deze weer 59 euro en kan dus niet een vervangend product voor in de plaats kopen.

Kan ik dan niet gewoon een nieuwe krijgen?
Nu krijg ik deze mail terug
Bedankt voor het telefoontje gisteren naar de bol.com klantenservice. Omdat het nog relatief vroeg is stuur ik deze email!

Gisteren ben ik gebeld naar aanleiding van de reparatie. Dit omdat jullie een bericht hadden gehad dat het artikel, wanneer dit de 26e niet gerepareerd zou zijn, gecrediteerd gaat worden.

Deze creditering gaat vanaf vandaag in dus jullie gaan vandaag het bericht ontvangen dat er een terugbetaling plaats gaat vinden. Dit omdat de dual shock controller niet op tijd gerepareerd is.

Gisteren aan de telefoon heb ik aangegeven wat ik kan doen aan de prijs van het artikel. Deze vraag heb ik meteen doorgezet naar het hoofdkantoor.

Omdat dit artikel destijds in een actie aangeschaft is, kan er over de prijs niet meer onderhandeld worden. Dit omdat de korting in 2018 geweest is, en momenteel hebben wij geen aanbiedingen meer lopen voor het artikel.

Gezien ik verder geen rechten kan ontlenen aan de oude actie prijs, kan ik daarin dus niets betekenen.

Ik heb eventueel wel een nieuw actiepakket met daarin een voucher voor Fortnite, deze is wel wat duurder, maar toch hierbij de link:
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html

Bovenstaande link is een zelfde soort controller als dat je voorheen aangeschaft hebben, alleen is de prijs daarvan weer de standaard prijs geworden.

Daarnaast hebben wij uiteraard ook losse controllers. Deze kun je vinden onder de volgende link:
https://www.bol.com/nl/p/...8s-mtEng.1.2.ProductTitle

Mijn excuses dat ik in deze zin niet meer kan betekenen, wel vertrouw ik erop dat ik je nu van voldoende informatie voorzien heb!

Ik wil je dan ook een fijne dag toewensen!
Uiteraard een mailtje teruggestuurd en daarna kreeg ik dit:
Bedankt voor je reactie!

Naar aanleiding van je email, heeft mijn collega dit intern doorgezet naar de reparatiedienst.

Zij heeft het antwoord van jullie email doorgezet, en daar is het volgende antwoord uit gekomen:

Helaas is het niet mogelijk om de klant een vervangend product aan te bieden. Wij hebben het artikel niet meer voorradig. Om de oplossing aan te bieden, de case in orde te maken en tevens de reparatie te sluiten, is vanuit het reparatiecentrum besloten om het artikel te crediteren.

Helaas is het dus echt niet mogelijk om een vervangend artikel door te sturen.

Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik dit graag.

Voor nu wens ik je een fijne dag toe!
[quote]

Daarna nog gebeld en ik heb gezegd dat ik gewoon een werkende controller wil, maar zei zeggen dat ik dan maar moet bijbetalen.
Wat is dit voor onzin?
Is dit nou echt zo???

1e keer garantie nodig van Bol.com na 10 jaar lid, Select klant enz enz...
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:43

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Heb je hem bij Bol.com zelf gekocht of bij een van hun "partners"?
Ik zou een PS4 controller opzoeken op de site en zeggen dat je die accepteert zal zijnde vervanging voor het artikel en dat je daarmee de case wil sluiten.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Bij Bol.com zelf, ik heb dat gezegd aan de telefoon maar daar gaan ze dus niet in mee. Dan moet ik 20 euro bijbetalen. Want tja dingen worden nu eenmaal duurder........ 8)7

De vrouw die ik aan de telefoon had gooide daarna ook de telefoon erop, omdat zij mij toch niet kon helpen en ze haar werk verder moest doen...... :|

[ Voor 30% gewijzigd door henkyyyyyyy op 27-09-2019 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:43

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik denk dat je gewoon nog even moet blijven pushen en het vooral schriftelijk moet doen.
Zoek even een controller die op voorraad is en biedt aan om te ruilen.
Bol.com is over het algemeen redelijk coulant zover ik weet.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:16:
Bij Bol.com zelf, ik heb dat gezegd aan de telefoon maar daar gaan ze dus niet in mee. Dan moet ik 20 euro bijbetalen. Want tja dingen worden nu eenmaal duurder........ 8)7
Ja? Je hebt iets gekocht met 20 euro korting, je krijgt je gehele aankoopobedrag terug en nu wil je er iets van 20 euro meer voor terug hebben?

Dit is een pure principekwestie, stel nou dat het om een TV van 1200 euro gaat die jij hebt gekocht voor 800, denk je dan echt dat ze je 1200 euro terug gaan geven?
Ik vind het al vrij coulant dat je je aankoopbedrag terug krijgt en geen service- of onderzoekskosten hoeft te betalen...

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Wintervacht schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:19:
[...]

Ja? Je hebt iets gekocht met 20 euro korting, je krijgt je gehele aankoopobedrag terug en nu wil je er iets van 20 euro meer voor terug hebben?

Dit is een pure principekwestie, stel nou dat het om een TV van 1200 euro gaat die jij hebt gekocht voor 800, denk je dan echt dat ze je 1200 euro terug gaan geven?
Ik vind het al vrij coulant dat je je aankoopbedrag terug krijgt en geen service- of onderzoekskosten hoeft te betalen...
Nee ik wil niet iets hebben wat 20 euro meer kost, ik wil gewoon garantie.... Als ze straks 15 euro kosten wil ik gewoon garantie....
Dus een werkende controller waarvan ze er 30 van op hun site hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:52
[...]

lol dat is een beetje kort door de bocht he (niet persoonlijk bedoeld)

hij koopt een controller die kaptot gaat binnen de garantie, en verwacht dat deze gerepareerd word. als dat niet kan verwacht hij (en dat mag hij dan ook) een vervangend product wat gelijk is wat hij gekocht heeft

miss niet helemaal goed verwoord maar je snapt wat ik bedoel hoop ik. dat hij het in de aanbieding gekocht heeft doet daar niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR.Harok
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:11
Soort gelijk iets meegemaakt met bol.com. Uiteindelijk een klacht per brief gestuurd, een brief per post was de enige mogelijkheid om een klacht in te dienen🤯.

Hierna kreeg ik een tegoed bon twv het verschil om een nieuwe te bestellen. Ging destijds om aanbieding van 250 naar 170 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:29

DataGhost

iPL dev

[...]

Nee, hij wil hetzelfde product terughebben, dus in die zin gaat 'ie er niet op vooruit. Je kan zelfs stellen dat 'ie schade lijdt omdat 'ie zijn controller een hele tijd niet kan gebruiken. Van de andere kant bekeken heeft Bol destijds wel mooi een klant binnengehaald met die 20 euro korting, waar TS anders ergens anders die controller gehaald zou hebben.
Geen service- en onderzoekskosten lijkt me niet meer dan logisch aangezien het een probleem is wat onder garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:11

Rmg

Dubbel aan de ene kant ben je natuurlijk nu gewoon schadeloosgesteld nu. Je bent terug op het punt waar je was voor je de controller kocht in 2018..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Rmg schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:23:
Dubbel aan de ene kant ben je natuurlijk nu gewoon schadeloosgesteld nu. Je bent terug op het punt waar je was voor je de controller kocht in 2018..
nee want hij heeft geen controller meer die hij keurig gekocht heeft voor een aanbiedingsprijs :) dus eigenlijk is ie benadeeld door bol :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:03
Je hebt recht op een nieuw product:

https://www.rijksoverheid...heb-aangeschaft-defect-is

U hoeft geen genoegen te nemen met een tegoedbon als u een kapot product heeft gekocht. U hoeft ook niet bij te betalen voor een nieuw product. Dit geldt ook als u iets in de uitverkoop heeft gekocht. U hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper besluiten dat hij alleen zal repareren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:56
ianal maar ik meen dat de winkel mag kiezen tussen reparatie of vervanging. Ze mogen iig niet zomaar eenzijdig de koop ontbinden en het aankoopbedrag terugstorten ?

Als het artikel nog beschikbaar is, dan zou het niet mogen uitmaken wat de dagprijs op dat moment is, dat lijkt mij onder het ondernemingsrisico te vallen ? Prijzen van artikels kunnen zakken/stijgen tijdens de garantie, dat hoort erbij lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Weer gebeld en deze jongen wilde mij wel echt helpen, maar weer te horen gekregen dat het dus niet kon.

Omdat ze het product niet meer op voorraad hebben..... 8)7
Omdat er toen dus een Fortnite Voucher bij zat.....

En die zijn niet meer leverbaar en dus is het een heel ander product......
Dit is toch te bizar voor woorden.

Wat kan ik nu nog doen?

Edit: dit was toen de aanbieding https://nl.pepper.com/aan...troller-bolcom-3705-83286

Dus als ik er toen voor had gekozen om hem zonder Fortnite Voucher te kopen, had ik nu geen probleem want ze hadden hem op voorraad?

[ Voor 25% gewijzigd door henkyyyyyyy op 27-09-2019 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:51:
Weer gebeld en deze jongen wilde mij wel echt helpen, maar weer te horen gekregen dat het dus niet kon.

Wat kan ik nu nog doen?

Edit: dit was toen de aanbieding https://nl.pepper.com/aan...troller-bolcom-3705-83286

Dus als ik er toen voor had gekozen om hem zonder Fortnite Voucher te kopen, had ik nu geen probleem want ze hadden hem op voorraad?
klacht per brief/mail heb je meteen alles op papier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:56
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:51:

Wat kan ik nu nog doen?

Ik zou dan zeggen dat er op die voucher van fortnite geen garantie hoeft omdat dat nog naar behoren werkt, maar een ander onderdeel van dat combopakket, zijnde de controller, werkt niet meer. En losse controllers hebben ze nog wél.
Dat dat een ander product in hun stocksysteem is, is opnieuw niet jouw probleem. Die controllers kunnen hersteld worden, jouw controller is niet een speciale andere controller omdat er een voucher bij zat. En als ze niet kunnen/willen herstellen, zullen ze toch echt moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
rouchken11 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:23:
[...]

Ik zou dan zeggen dat er op die voucher van fortnite geen garantie hoeft omdat dat nog naar behoren werkt, maar een ander onderdeel van dat combopakket, zijnde de controller, werkt niet meer. En losse controllers hebben ze nog wél.
Dat dat een ander product in hun stocksysteem is, is opnieuw niet jouw probleem. Die controllers kunnen hersteld worden, jouw controller is niet een speciale andere controller omdat er een voucher bij zat. En als ze niet kunnen/willen herstellen, zullen ze toch echt moeten vervangen.
Ja dat heb ik nu dus in een mailtje geschreven.
Weer afwachten weer....

Maar ondertussen krijg ik wel ineens een mailtje dat mijn geld wordt teruggestort terwijl ik in mijn vorige mail heb geschreven dat ik daar niet mee akkoord ging.

Wat een naar gevoel krijg je hiervan zeg, ik had Bol.com zo hoog zitten, was echt 1 van mijn favoriete webshops. Alle keuzebonnen die ik kreeg, deed ik altijd bij bol verzilveren.
Nu 1 x garantie claimen en dan zo bureaucratisch te werk gaan en zich verschuilen achter produktcode's

:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:09:
[...]

Wat een naar gevoel krijg je hiervan zeg, ik had Bol.com zo hoog zitten, was echt 1 van mijn favoriete webshops. Alle keuzebonnen die ik kreeg, deed ik altijd bij bol verzilveren.
Nu 1 x garantie claimen en dan zo bureaucratisch te werk gaan en zich verschuilen achter produktcode's

:(
Ik ga even volledig off-topic hier, maar dat is (helaas) ook mijn ervaring de laatste jaren. Best veel besteld in het verleden, maar onlangs zijn ze voor de 3e keer in relatief korte tijd in de fout gegaan zonder goede oplossing, dus daar bestel ik niet meer. De blauwe vrienden van Coolblue, en Wehkamp overigens ook, zijn soms wellicht wat duurder, maar de klantenservice daar is uitmuntend en dat kan je van Bol.com momenteel helaas niet zeggen.

Wat ik nog stuitender en slechter vind is dat ze niet reageren op een klachtmail (tot 2 maal toe!) terwijl ze in de auto-reply aangeven binnen 72 uur te reageren.

Zonde en (voor Bol.com) een gemiste kans :N

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:17
Mijn ervaring met bol.com is dat je het gewoon via een oficiele klacht bij de thuiswinkelwaarborg moet spelen.

Op telefoon of via mail kon ik niks geregeld krijgen maar na een oficiele klacht kreeg ik direct een heel aardig telefoontje terug dat ze het wel gingen oplossen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Philip Ross schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:18:
Mijn ervaring met bol.com is dat je het gewoon via een oficiele klacht bij de thuiswinkelwaarborg moet spelen.

Op telefoon of via mail kon ik niks geregeld krijgen maar na een oficiele klacht kreeg ik direct een heel aardig telefoontje terug dat ze het wel gingen oplossen voor mij.
Die heb ik nu ook ingevuld, mij benieuwen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke teruggebeld naar aanleiding van mijn klacht op thuiswinkelwaarborg, dat ging dus snel, en ook de gewenste oplossing gekregen.
39 euro teruggestort en het restant als tegoedbon in mijn account zodat ik dus toch een nieuwe controller kan kopen.

Pfff......opgelost dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:27

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@henkyyyyyyy super dat het voor jou is opgelost, maar erg bedroefend dat een grote webwinkel zoals bol.com een klant gewoon zo bedonderd. Velen zouden het na één en twee pogingen opgegeven hebben. Dat is waarschijnlijk gewoon op gokken,

Voor mij persoonlijk is bol.com allang geen favorite meer, met niet na komen van levertijden en een steeds slechter wordende aftersale.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bol heeft de klant niet bedonderd. Het punt is "computer says no". De SKU van de controller die TS heeft gekocht is anders dan de SKU's van vervangende controllers, met of zonder voucher of wat voor dingen dan ook.

Qua product zal die losse controller echt wel dezelfde zijn maar omdat TS er iets bij heeft gekregen verandert de SKU, dus is het een ander product. Blijft wel jammer dat zo'n bedrijf daar zo mee om gaat. Zoals gezegd, typisch een gevalletje van "computer says no".

• henkyyyyyyy
_Dune_ schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:57:
@henkyyyyyyy super dat het voor jou is opgelost, maar erg bedroefend dat een grote webwinkel zoals bol.com een klant gewoon zo bedonderd. Velen zouden het na één en twee pogingen opgegeven hebben. Dat is waarschijnlijk gewoon op gokken,

Voor mij persoonlijk is bol.com allang geen favorite meer, met niet na komen van levertijden en een steeds slechter wordende aftersale.
Ja dat vind ik ook.
Wat het had kunnen voorkomen was mij doorsverbinden naar de Customer Care afdeling.
Daar kwam ook het belletje vandaan en was de afzender van het laatste mailtje wat ik kreeg toen het opgelost was.

Maar die komen dus alleen in aktie als je je klacht bij het thuiswinkel waarborg indient.

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-09-2019 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Je hebt idd gewoon recht op je geld terug... einde verhaal.

Wubba lubba dub dub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Paramarenko schreef op zondag 29 september 2019 @ 03:01:
Nee, of ja, maar niet aan bol.com om te bepalen. Wettelijk gezien dient de leverancier te repareren of te vervangen, wanneer reparatie niet mogelijk is. Aangezien het product nog gewoon leverbaar is kan gewoon overgegaan worden tot vervanging.Vervanging mag daarmee nooit minder zijn dan het originele. Helaas moet weer eens exta acties ondernomen worden om een webwinkel zoals bol.com zich aan de wet te laten houden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1031525

Paramarenko schreef op zondag 29 september 2019 @ 03:01:
Nee. Je hebt recht op een vervangend product. Bol.com mag de koopovereenkomst niet eenzijdig ontbinden. Dat is namelijk wat er gebeurt als bol.com je alleen je geld teruggeeft. Jij hebt een controller gekocht, daarmee is een koopovereenkomst ontstaan en je hebt dan recht op een werkend product. Met of zonder korting. Als jij niet akkoord gaat met geld terug (m.a.w. akkoord gaan met ontbinden van de koopovereenkomst) dan zal verkoper je een vervangend product moeten leveren. En dat heeft TS voor elkaar gekregen. Einde verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

sypie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:29:
Bol heeft de klant niet bedonderd. Het punt is "computer says no". De SKU van de controller die TS heeft gekocht is anders dan de SKU's van vervangende controllers, met of zonder voucher of wat voor dingen dan ook.

Qua product zal die losse controller echt wel dezelfde zijn maar omdat TS er iets bij heeft gekregen verandert de SKU, dus is het een ander product. Blijft wel jammer dat zo'n bedrijf daar zo mee om gaat. Zoals gezegd, typisch een gevalletje van "computer says no".
Computer says no, de rechter ziet je al aankomen. De computer werkt voor jou he, niet andersom. Daar heeft TS echt gee zier mee te maken.

Goed dat het uiteindelijk opgelost is, maar schandalig is het zeker. Ziehier garantie-ontmoedigingstactieken in actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:37
sypie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:29:

Dan nog waar is de we bieden een vergelijkbaar product aan? Dit is eerder een geval van personeel instuctie geven. Kan niet worden gerepareert? En het exacte product qwa nummering is niet op voorraad? Dan direct geld terug aanbieden.

En dan is voor 90% van de gevallen ook prima. Maar gaat de consument daar niet meer akkoord om welke reden dan ook. Moet er gewoon iemand met een beetje verstand van wetten naar kijken. En jammer dat een groot bedrijf als bol daar geen apparte mensen voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

loki504 schreef op zondag 29 september 2019 @ 09:51:
[...]

Dan nog waar is de we bieden een vergelijkbaar product aan? Dit is eerder een geval van personeel instuctie geven. Kan niet worden gerepareert? En het exacte product qwa nummering is niet op voorraad? Dan direct geld terug aanbieden.

En dan is voor 90% van de gevallen ook prima. Maar gaat de consument daar niet meer akkoord om welke reden dan ook. Moet er gewoon iemand met een beetje verstand van wetten naar kijken. En jammer dat een groot bedrijf als bol daar geen apparte mensen voor heeft.
Voor een dergelijke situatie hoef je geen aparte mensen aan te nemen, een beetje klatenservice dient hier gewoon van op de hoogte te zijn, zijn ze dat niet dat schort het gewoon aan opleiding en instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke het krijg nog een staartje.....

Ik had als laatste nog een mal gestuurd naar de klantenservice voordat ik de klacht via Thuiswinkelwaarborg had verstuurd. ( henkyyyyyyy in "Reparatie mislukt van PS4 controller" )

En daar is dus vanochtend op geantwoord :
Goedemorgen!

Bedankt voor je mail! Ik begrijp het volledig. Ik snap ook dat je liever het product terug had ontvangen.

Om die reden ga ik akkoord met je voorstel. Ik heb een cadeaubon van €20 euro in je account gezet. Hiermee kun je een nieuwe controller kopen.

Mocht je er niet uitkomen, kun je altijd opnieuw contact met ons opnemen! Voor nu wens ik je nog een hele prettige zondag!

Met vriendelijke groet,
De afdelingen Customer Care en klantenservice werken dus langs elkaar heen, de case had gewoon gesloten moeten worden.
Maar goed dus na 4 mailtjes naar de klantenservice komen ze nu dus ook met een gewensrte oplossing.

Nu dus weer mailen dat ik de oplossing al gekregen heb en ze de 20 euro er weer af kunnen halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

henkyyyyyyy schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:37:
Oke het krijg nog een staartje.....

Ik had als laatste nog een mal gestuurd naar de klantenservice voordat ik de klacht via Thuiswinkelwaarborg had verstuurd. ( henkyyyyyyy in "Reparatie mislukt van PS4 controller" )

En daar is dus vanochtend op geantwoord :

[...]

De afdelingen Customer Care en klantenservice werken dus langs elkaar heen, de case had gewoon gesloten moeten worden.
Maar goed dus na 4 mailtjes naar de klantenservice komen ze nu dus ook met een gewensrte oplossing.

Nu dus weer mailen dat ik de oplossing al gekregen heb en ze de 20 euro er weer af kunnen halen :(
Kijk wel uit dat ze straks niet alles weer verwijderen. :+ bol.com... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
_Dune_ schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:40:
[...]

Kijk wel uit dat ze straks niet alles weer verwijderen. :+ bol.com... 8)7
Haha nee die andere is al gebruikt, heb die vrijdag gelijk een nieuwe controller besteld, die ook al binnen is.
Staan nog wel andere tegoedbonnen in van 20 euro, dus wordt misschien wel tricky. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 02:51
Ik zou die tegoedbon gewoon laten staan, voor al je tijd, frustratie en moeite, wat niet nodig had moeten zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Deze controller wordt toch gewoon opgestuurd naar Sony, en die zal 'm repareren of een nieuwe opsturen. Hier klopt iets niets.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1