2e monitor op tv-out Gforce2 MX ???

Pagina: 1
Acties:

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Volgens de specificaties van nvidia is dit mogelijk. Nou vraag ik me af of dit ook echt werkt ..
Dus asus 7100T eigenaren: plug die ouwe 15" er even op en geef mij licht in de duisternis.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

2e monitor op *TV*-out?? :D

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Moet mogelijk zijn, tv-out op tv-in van een tvkaart op 2de videokaart, en daar een monitor op aansluiten :D

• VorteX

VorteX

held

hehe, doen we ff :) :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Het _kan_ maar dan moet de fabrikant _wel_ een extra ramdac op da kaart prikken heb ik gelezen, maar dat zal wel niet snel gebeuren: MX is en blijft een budget kaarte (van >300,- :))

Mocht iemand er 1-tje weten die dit wel heeft (dus _niet_ TV-out maar 2 monitoren net als de matrox dualHead): laat het ff weten!!!!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Inderdaad vortex; de 'tv-out' op de geforce MX is eigenlijk een soort dualhead.
Dat van die extra ramdac heb ik ook gelezen bij nvidia , maar ik vroeg me gewoon af of die er ook op zat.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• VorteX

VorteX

held

de tv-out op een asus 7100t is gewoon een tulp dinges (jeweetwel) en dat geen twinview...twinview is als je 2 monitor aansluit gevallen heb...zoals een g400dh...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Da's niet helemaal waar. TwinView is dat je ONAFHANKELIJK twee apparaten kunt voorzien van beeld. Dus op je tv je DivX-filmpje en op je monitor de tweakers.net site (of iets dergelijks). Kan natuurlijk ook met 2 monitoren...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1